Joona Kokko(?) n. 20v. asuu kai puistolassa päin ja asunut jossain päin seutulaa(kai)... Tunteeko/tunnistaako ketään?...
-=J=-
Joona
6
763
Vastaukset
- Joonaa
hakee, minä olen Joonani löytänyt, lähesty perkele kun oli pakko koska pyydystin valaan, jonka mahassa Joona asusti ja kiskoin sen esille. :)
- Im just a girl...
Good for you!!=) ei ku oikeesti olis tois jees löytää "mun" Joona, kun oon sen kanssa pari yötä joskus aikoinaan viettänyt ja sillon tällön törmäilly siihen mut jotenki haluisin vaan esim. kupin kahvia mennä hörppäseen kyseisen ihmisen kanssa... eipä näytä löytyvän "mun" Joonaa, yritystä silti löytyy=) Hyvät kesän jatkot sulle!=)
-=Jo=- - Joona
Im just a girl... kirjoitti:
Good for you!!=) ei ku oikeesti olis tois jees löytää "mun" Joona, kun oon sen kanssa pari yötä joskus aikoinaan viettänyt ja sillon tällön törmäilly siihen mut jotenki haluisin vaan esim. kupin kahvia mennä hörppäseen kyseisen ihmisen kanssa... eipä näytä löytyvän "mun" Joonaa, yritystä silti löytyy=) Hyvät kesän jatkot sulle!=)
-=Jo=-Jopa on Joona kun ei vastaa... noin kiihkeeseen kutsuun.. noh minäpä autan sinua ja otan rumpuni (noita) ja rummuttelen sulle huvikseni sävelen ja laulun ja kerrohan.. joka Joona ilmestyy????
- Im just a girl...
Joona kirjoitti:
Jopa on Joona kun ei vastaa... noin kiihkeeseen kutsuun.. noh minäpä autan sinua ja otan rumpuni (noita) ja rummuttelen sulle huvikseni sävelen ja laulun ja kerrohan.. joka Joona ilmestyy????
hehe... hauskaa=) ei ole vileä joonaa näkynyt mutta jos yhdyn rummmutteluun niin josko se auttais *kaivaa sängyn alta noitarummun ja humauttaa* ei tepsi vieläkään=( no mutta luulen et tässä on sellanen juttu ettei joona hirveesti harrasta tietokeneiden parissa olemista joten yritänki löytää jotain joka sattuis tuntemaan sen=)) mutta mutta jatkan rummuttamista ja odottamista...
-=Joh=- - JOONAPITÄÄLÖYTÄÄ
hehe... hauskaa=) ei ole vileä joonaa näkynyt mutta jos yhdyn rummmutteluun niin josko se auttais *kaivaa sängyn alta noitarummun ja humauttaa* ei tepsi vieläkään=( no mutta luulen et tässä on sellanen juttu ettei joona hirveesti harrasta tietokeneiden parissa olemista joten yritänki löytää jotain joka sattuis tuntemaan sen=)) mutta mutta jatkan rummuttamista ja odottamista...
-=Joh=-Voiko kukaan kertoa mitään Joonasta?
- Jorestone
-=Joh=-Välttelee ruokkoja ja siksi jättää vastaamatta sinulle. Helpommalla pääset kun laitat fattan maksamaan ruokot sinulle ja kasvatat lapsen yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1544826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192119Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi351996Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161859- 1101832
- 931668
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma451333- 661188
- 1141133
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271083