Chiquitita missä olet? Olet aina kirjottanut paljon juttuja, mutta nyt sua ei ole näkynyt. Ennen olit tän palstan kovin höpöttäjä ja kirjottaja. Missä oikeen olet? :o
Missä olet Chiquitita?
2
349
Vastaukset
- (o.O)
Kyllähän se täällä kirjoittelee. Ei tosin aloita uusia viestejä, mutta kuiteskin.
- Chiquitita
Kyllähän mä täällä kirjottelen, lähes joka päivä. Siis vastailen toisten kirjoittamiin viesteihin. En nyt oo oikein saanut kirjotetuksi uusia viestejä niin kuin ennen, kun mulla ei oo hirveesti aikaa hengata netissä ja en oikein keksi mitään kirjotettavaa... Mut kyllä mä tästä vielä reipastun, vaikka Tuhkis loppuukin. :( Mä voin kirjotella täällä vaikka vuosi Tuhkiksen loppumisen jälkeen ja tän palstan nimihän on Telenovelat, joten voidaan pälpättää täällä muistakin tulevista telenoveloista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249