LAPSUKAISET, ÄLKÄÄ LEIKKIKÖ SAPATTITULELLA!
Raamattu varoittaa, miten pahasti voi käydä,
kun lähtee ryöstämään israelilaisilta heidän
sapattiaan - se on tulella leikkimistä!
Tai liitonarkkua, jossa säilytetään Israelin ja Israelin Jumalan välisen liiton sopimuskirjaa - lainkirjoja.
VARSINKIN - jos ajattelet, ettei alla kuvattua tuomiota tule näkyvästi, niin onhan se hengellisesti ajateltuna aivan yhtä kauheaa.
Ken lähtee leikkiin mukaan, omimaan toisen sapattiomaisuutta, varastamaan toisen omaa -
tietäköön, miten voisi käydä.
Sakarja:
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
Jesaja:
66:23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko SAPATTINA tulee KAIKKI LIHA kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
66:24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
Huomasitko, että jäljelle jääneet nöyrtyvät tunnustamaan, että SAPATTI ON ISRAELIN OMAISUUTTA
ja sinne käyvätkin sapatinviettoon.
Vieläkö joku on sitä mieltä, ettei sapatistin
tarvitse israelilaisten kanssa sitä viettää?
No sitten on kylläkin elämä aivan KUIVAA!
Sakarja:
14:16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
14:17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
Sunnuntaina adventtikahveille!
Tappavaa leikkiä sapatilla?
12
276
Vastaukset
- etsikkoaika.
Antti, älä kävele etsikkoaikasi ohi.
Sinä et tiedä mistä puhut.
Sanon tämän en adventistina, vaan Kristuksen omana.Kun silmävoide tai tulessa puhdistettu kultakaan ei kelpaa (Ilm 3:18), niin sitten vaan 2. varoitus - totuuden peittämisestä.
Job 38:2
-- Kuka on tämä, joka peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?
(Oikea vastaus SINULTA olisi: Job 42:3
Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?" Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä. [Job 38:2])
Vaara on olemassa, että SINULTA todella suljetaan
a r m o n o v i, epäuskoa lietsovien sanojesi tähden.
Matt. 23:13
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
[ [23:13-36: Luuk. 11:39-52]
Kaikella vakavuudella! Ja adventtikahvit päälle.- Vihaavat Sapattikansaa
AnttiVKantola kirjoitti:
Kun silmävoide tai tulessa puhdistettu kultakaan ei kelpaa (Ilm 3:18), niin sitten vaan 2. varoitus - totuuden peittämisestä.
Sinä kysyit: "Kuka on tämä, joka näin peittää minun tarkoitukseni mielettömillä puheillaan?" Minä se olen. Olen puhunut mitään ymmärtämättä asioista, joita en käsitä -- ne ovat minulle liian ihmeellisiä. [Job 38:2])
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
Kaikella vakavuudella! Ja adventtikahvit päälle.Nimittäin se, että sapattioikeudet itselleen
kopioineet adventsitit tahtovat tuhota Israelin - sanomalla, ettei se enää ole Jumalan omaisuuskansa so. ettei Jumala enää v älitä sitä suojella armollaan!
Onhan niin, että antisemitistejä kylläkin
nähdään israelissa, kun sapattijuhliin riennetään - mutta ne nähdään vain sammumattomina, savuavina, rauhanajassa tuhat vuotta:
Jesajan kirja 66.
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Olkaatten siunatut! AnttiVKantola kirjoitti:
Kun silmävoide tai tulessa puhdistettu kultakaan ei kelpaa (Ilm 3:18), niin sitten vaan 2. varoitus - totuuden peittämisestä.
Kaikella vakavuudella! Ja adventtikahvit päälle.On vaarallista jäädä sanattomaksi, kun on OMAN
pelastuksen perustuksesta kyse. Varoitan.
1. Piet. 3:15
vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,
Matt. 22:12
Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi
Kuitenkin, iloista adventtiaikaa!- Sisältö Israelille?
Vihaavat Sapattikansaa kirjoitti:
Nimittäin se, että sapattioikeudet itselleen
kopioineet adventsitit tahtovat tuhota Israelin - sanomalla, ettei se enää ole Jumalan omaisuuskansa so. ettei Jumala enää v älitä sitä suojella armollaan!
Onhan niin, että antisemitistejä kylläkin
nähdään israelissa, kun sapattijuhliin riennetään - mutta ne nähdään vain sammumattomina, savuavina, rauhanajassa tuhat vuotta:
Jesajan kirja 66.
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Olkaatten siunatut!3.Moos. 23:32
Sovituspäivä on teille lepopäivä, ja teidän on silloin paastottava. Yhdeksännen päivän illasta seuraavaan iltaan saakka teidän tulee viettää täydellistä sapatinlepoa."
Israelissa vietetään sapattia ja sen lisäksi tuota "suurta sovituspäivää".
Milloin adventsitit - muka "uusi israel" - alkaa viettää tuota vuotuista, sapattia suurempaa paastopäivää?
Uudessa liitossa sen luulisi olevan paljon tärkeämpi kuin vanhassa. Taitaa adventsimi olal tyhjää täynnä, toisin kuin juutalaisuus.
- sinun pitäisi hillitä
kielesi puhumasta (kynäsi kirjoittamasta) roskaa jota kerran saat karvaasti katua.
Totuus on että koko kristikunnan (pakanain ajan) olemassa olon ajan on lepopäivää vietetty kaikkialla ja se on aina perusteltu Raamatulla - esimerkiksi Mooseksen kijan luomiskertomuksella ja käskyillä. Siitä ei ole epäilystäkään.
Nyt kun olet kironnut koko kristikunnan ryöstajiksi, niin olet samalla vetänyt päällesi uskomattoman tehtävän - koska Raamatun periaate on (mikä sinunkin tulisi tietää): sillä millä mitalla te mittaatte sillä teille mitataan..
Se että uskossa olevilla on eri käsitys päivästä tai päivän tärkeydestä ei muuta JUMALAN ANTAMAA periaatetta siitä mikä on lepopäivän tarkoitus - se on annettu ihmistä varten..
Kysyn onko sekoilusi syy profeettasi Benny Hinn?
Siinä tapauksessa alla muutama linkki missä kerrotaan totuus "business man Benny Hinn'istä" joka kerää jopa 100000 dollaria kahisevaa yhdestä ainoasta kokouksestaan. Karmeata katsottavaa (toivon että osaat sen verran englantia että pystyt seuraamaan mitä hänestä kerrotaan).
http://youtube.com/watch?v=EKoVdHzJdOQ
http://youtube.com/watch?v=u22LMOAXerc
http://youtube.com/watch?v=v7jxWB9woUw
http://youtube.com/watch?v=CGyyd3cL0Ko
Mutta -
jos joku sanoo että pelastus on muussa kuin Jumalan pojan Jeesuksen uhrissa, niin hän ei ole ymmärtänyt asiaa oikein."Sammon ryöstäjälle" - lakiliiton arkun ja sapatin anastajalle:
Me kristityt jo alussa omaksutun tavan mukaan vietämme LEPOPÄIVÄÄ "sapatinjälkeisenä päivänä".
"Leipää murramme" niissä kokouksissa kerran tai pari kuukaudessa. Alkuseurakuntaa kehotettiin tekemään se "usein", eikä suinkaan sapatin muistoksi, vaan Herramme kuoleman muistamiseksi.
Kun arvostamme Hänen kuolemaansa niin arvostamme myös sitä ylösnousemuselämää, jonka Hän omilleen lahjoittaa.
VAROITAN sinua luottamasta mystilliseen sapattisinetti-oppiin - sillä pelastsu
tulee ainoastaan sen liiton kautta, joka liitto
on liitto JEESUKSEN VERESSÄ.
Vain veriliitto voi sovittaa - ei mikään muu sinetöinti, kuin vain usko.
Rakas kasvoton; tätä en sano kristittynä, vaan Herran omana!
2. Piet. 3:18
Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen.- raamatun paikkoja.
AnttiVKantola kirjoitti:
"Sammon ryöstäjälle" - lakiliiton arkun ja sapatin anastajalle:
Me kristityt jo alussa omaksutun tavan mukaan vietämme LEPOPÄIVÄÄ "sapatinjälkeisenä päivänä".
"Leipää murramme" niissä kokouksissa kerran tai pari kuukaudessa. Alkuseurakuntaa kehotettiin tekemään se "usein", eikä suinkaan sapatin muistoksi, vaan Herramme kuoleman muistamiseksi.
Kun arvostamme Hänen kuolemaansa niin arvostamme myös sitä ylösnousemuselämää, jonka Hän omilleen lahjoittaa.
Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen.Matt. 15:9, Mark. 7:7,Joh. 12:43.
Miksi te itse rikotte Jumalan käskyn perinnäissääntönne tähden? raamatun paikkoja. kirjoitti:
Matt. 15:9, Mark. 7:7,Joh. 12:43.
Miksi te itse rikotte Jumalan käskyn perinnäissääntönne tähden?En tiedä, varoitetiinko minua (A) vaiko adventsimia.
Mutta minun kohdallani on niin, etten voisi laista kerskata, jos vaikka vahingossa kaiken lain
täyttäisinkin - vaikkapa omassa mielikuvituksessani.
Sillä sse ei taka yhtikäs mittään - olen silti Jumalan harkinnanvaraisuuden armoilla.
KAIKKI on lopulta kiinni Hänen aivoituksistaan.
1. Kor. 4:4
sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
Toivon varassa, Kristuksessa- voit vaikka lopettaa
AnttiVKantola kirjoitti:
"Sammon ryöstäjälle" - lakiliiton arkun ja sapatin anastajalle:
Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen.tyhjät muista puhumisesi. Estää kielesi puhumasta (kynäsi kirjoittamasta) roskaa jota kerran saat karvaasti katua.
Olet asettunut koko kristikunnan tuomariksi ja viisastelet Jumalan sanalla. Annat luulojesi hallita mieltäsi ja olet tietävinäsi.
Esimerkiksi varoittelet minua adventismista - miksi? enhän minä ole edes adventisti - mutta eihän se tee sinusta tai puheistasi sen parempia tai huonompia. - Adventisti?
voit vaikka lopettaa kirjoitti:
tyhjät muista puhumisesi. Estää kielesi puhumasta (kynäsi kirjoittamasta) roskaa jota kerran saat karvaasti katua.
Olet asettunut koko kristikunnan tuomariksi ja viisastelet Jumalan sanalla. Annat luulojesi hallita mieltäsi ja olet tietävinäsi.
Esimerkiksi varoittelet minua adventismista - miksi? enhän minä ole edes adventisti - mutta eihän se tee sinusta tai puheistasi sen parempia tai huonompia.Väität ettet ole advari. Ihan sama oletko adv.srk:n jäsen vai et - joka tapauksessa sinä ärähdit adventismin puolesta jälleen kerran.
Jos et ole advari ja kuitenkin ainoa asiasi palstalla on herjata kristittyjä ja puolustaa adventsimia - vieläpä niin vakavaa teeskennellen, että: "en sano tätä adventistina, vaan Jeesuksen omana" - niin tuokin jo paljastaa meille lukijoille,
että olet adventsiti enemmän kuin mitään muuta.
Olkaatten siunatut, kaikki lukijat ja kirjoittajat! - on kaikki joko
Adventisti? kirjoitti:
Väität ettet ole advari. Ihan sama oletko adv.srk:n jäsen vai et - joka tapauksessa sinä ärähdit adventismin puolesta jälleen kerran.
Jos et ole advari ja kuitenkin ainoa asiasi palstalla on herjata kristittyjä ja puolustaa adventsimia - vieläpä niin vakavaa teeskennellen, että: "en sano tätä adventistina, vaan Jeesuksen omana" - niin tuokin jo paljastaa meille lukijoille,
että olet adventsiti enemmän kuin mitään muuta.
Olkaatten siunatut, kaikki lukijat ja kirjoittajat!mustaa tai valkoista. Olette lapsenkaltaisia riitelijöitä jotka istuvat "netti hiekkalaatikossaan" ja ovat joko puolesta ja vastaan. "toi alko" "toi on tyhmä" ja kaiken kukkuraksi uskotte että kaikki muutkin ovat samalla tasolla.
Eikö mieleesi juolahtanut että olette molemmat väärässä monessakin asiassa ja jos sinä olet sattumalta oikeassa joskus niin se ei tarkoita että olet erehtymätön - olet niin suuri suustasi että kohta repeät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553