Franklinista!

Dreww

Tässä subi sivuilla lukee että " Franklin elää Tza tzan pensionaatissa perheensä kanssa. Menneisyydessä tekemänsä virheen takia tuntee yhteenkuuluvaisuutta tza tzan kanssa. " mitä tarkottaa? tietääkö kukaan? vai oonko ainoa, joka ei tiedä??? :-D Kiva jos joku kertois! Tossa vielä ossa mistä luin sen jutun: http://www.subtv.fi/tuhkimotarina/henkilot/henkilot.shtml

6

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ginger

      Olen mietiskellyt samaa asiaa....että mistä on oikein kyse. Vastausta en ole löytänyt kyllä mistään. Viime viikon jaksossa se poliisipäällikkö Pantojakin vihjasi Franklinin hämärään menneisyyteen, mutta asia ei selvinnyt yhtään sen enempää. Enkä muista, että Franklin olis itse missään vaiheessa tilittänyt kenellekään asiasta. Jos ei sitten ihan sarjan alussa....niitä jaksoja kun ei enää niin tarkasti osaa ulkoa:)

      Mutta ken tietää asiasta enemmän, kirjoittakoon tänne. Olishan se tämäkin nyt sitten kiva tietää, ettei jää vaivaamaan Tuhkiksen loputtua:) Veikkaan, että se on ollut jotain hämärää jengipuuhastelua miehen ollessa nuori. Eli jonkun sortin pikkurikollinen.

      • bella de rosa

        olen puoliksi suomalanen ja puolikisi venetsualinen olen kasvanut suomessa ja vietämme kaikki joulut venetsuellassa ja tv:ssä sanottiin että se mistä puhuit siis frankilistä chiqui eroaa franklinistä koska tä ihastuu tza tzaan.


      • Chiquitita
        bella de rosa kirjoitti:

        olen puoliksi suomalanen ja puolikisi venetsualinen olen kasvanut suomessa ja vietämme kaikki joulut venetsuellassa ja tv:ssä sanottiin että se mistä puhuit siis frankilistä chiqui eroaa franklinistä koska tä ihastuu tza tzaan.

        Miks mä en voi uskoa tota??? Ei se voi ihastua Tza Tzaan, eihän tässä ole aikaakaan enää paljoa, enkä oo ikinä kuullutkaan tollasesta, sitä paitsi sehän oli joku menneisyyden virhe, joten ei se tohon liity nyt ainakaan. Siis missä sanottiin niin? Tv:ssä? Missä ohjelmassa? Ootko oikeesti puoliksi venezuelalainen? Outoa, kun et osaa edes kirjoittaa sitä oikein. Venezuelalainen eikä venetsualinen... :D Älä nyt suutu...


      • ....
        Chiquitita kirjoitti:

        Miks mä en voi uskoa tota??? Ei se voi ihastua Tza Tzaan, eihän tässä ole aikaakaan enää paljoa, enkä oo ikinä kuullutkaan tollasesta, sitä paitsi sehän oli joku menneisyyden virhe, joten ei se tohon liity nyt ainakaan. Siis missä sanottiin niin? Tv:ssä? Missä ohjelmassa? Ootko oikeesti puoliksi venezuelalainen? Outoa, kun et osaa edes kirjoittaa sitä oikein. Venezuelalainen eikä venetsualinen... :D Älä nyt suutu...

        No ainaki Franklin ja Chiqui menee kolmanneksi viimises jaksos onnellisesti naimisiin..ja sit viimises jaksos ku siinä lopus kerrotaan niiten elämään viiden vai kuuden vuoden päästä(en muista tarkkaan) niin Chiqui avaa oman kahvilan..ja kesken kahvilan avajaisten Chiquin synnytys käynnistyy..eli Chiqui ja Franklin saa lapsen..


    • gordabella

      ... että tässä yhteydessä tarkoitetaan, sitä että Franklin on jossain vaiheessa pilannut tai menettänyt rakkauden kuten Tza Tza (joka ei saanut Juan Angélia). Mutta tosiaan tämä on vain minun päätelmäni.

      • Elissaas

        Oon nähnyt kaikki vikat jaksot ja se pysyy kyllä chiquin kanssa yhdessä. En tajua mitä tolla menneisyydellä tarkotetaan, ehkä jotain rikollisuutta.. Niin ehkä se on ollut rikollinen ja liittynyt sen takia poliisiin parantaakseeen tapojaan yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe