Gallub

mielenkiinnosta vain

Hei! Gallub luonteisesti kyselen, eli:
1) Oletko mies vai nainen? Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollu?
2) Kuinka monen heistä kanssa on kondomi jäänyt käyttämättä?
3) Kuinka usein käyt testeissä, vai oletko käynyt ollenkaan?
4) Jos olet käynyt testeissä, mitä on testattu?
5) Onko mitään todettu?

13

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miliisi

      ... runkkari näytät olevan. Lisäksi se on Gallup, eikä behmeellä peellä.

    • Hurja-Hilja

      1. Nainen. Yli tuhat.
      2.) N. tuhannen
      3. Olen käynyt
      4. Tauteja tietysti, toope
      5. Peräpukaman alut

    • vastuuvastaus

      Hei! Gallub luonteisesti kyselen, eli:
      1) Nainen olen, kaksi seksikumppania ollut
      2) Molempien kanssa, toisen olen tiennyt puhtaaksi
      3) Kerran olen käynyt
      4) Klamydia ja tippuri
      5) Ei vielä tulokset tulleet...

    • tytöltä

      1) Olen tyttö. 3.
      2) Kaikkien. Yksi teki källit ja poisti kondomin huomaamatta, olin humalassa.
      3) Kaksi kertaa kävin viime kesänä.
      4) Klamydia testattiin kondylooman kylkiäisenä.
      5) Kondylooma.

      • antaa jurrissa?

        Kantapään kautta..


      • ...
        antaa jurrissa? kirjoitti:

        Kantapään kautta..

        Etkö itse ole koskaan antanut humalassa kenellekkään? Se oli mieheltä törkeä temppu ottaa kumi pois ei todellakaan tytön vika!


      • tytöltä
        antaa jurrissa? kirjoitti:

        Kantapään kautta..

        Ei kannattanut. Sieltähän tämä varmasti mukaan hyppäsikin.


    • *_*

      1) Oletko mies vai nainen? Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollu?

      v: Nainen, seksikumppaneita 4kpl.Kolme niistä suhteita ja yksi vakipano.

      2) Kuinka monen heistä kanssa on kondomi jäänyt käyttämättä?

      v: Suhteissa alkuun ollut, mutta lopulta vain e-pillerit raskaudenehkäisyyn. Panon kanssa aina.

      3) Kuinka usein käyt testeissä, vai oletko käynyt ollenkaan?

      v: Kerran käynyt, kun 5 vuoden suhde loppui ja uutta suhdetta 6kk takana.

      4) Jos olet käynyt testeissä, mitä on testattu?

      v: Tippuri,klamydia ja hiv.

      5) Onko mitään todettu?
      v: Klamydia.

    • girl´84

      1) Oletko mies vai nainen? Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollu?
      - Nainen, seksikumppaneita 15-20

      2) Kuinka monen heistä kanssa on kondomi jäänyt käyttämättä?
      - 15-20

      3) Kuinka usein käyt testeissä, vai oletko käynyt ollenkaan?
      - käyn aika usein,useemman kerran vuodessa (riippuu miestilanteesta)

      4) Jos olet käynyt testeissä, mitä on testattu?
      - suunnilleen kaikki mahdolliset on testattu (HIV,hepatiitti,klamydia monestikin,kuppa,tippuri monesti,herpes,papa...)

      5) Onko mitään todettu?
      - klamydia kolme kertaa, herpes(ei varma tapaus)..

    • hannannannannananan

      1) Oletko mies vai nainen? Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollu?

      Nainen 24v ja panoja 20.

      2) Kuinka monen heistä kanssa on kondomi jäänyt käyttämättä?

      Muutama moka tainnut käydä...

      3) Kuinka usein käyt testeissä, vai oletko käynyt ollenkaan?

      Käyn kerran vuodessa

      4) Jos olet käynyt testeissä, mitä on testattu?

      Kaikki paitsi HIV

      5) Onko mitään todettu?

      Kondylooma vuosia sitten, nykyään ei enää testeissä näy, eli elimistö hoidellut sen pois :)

      Herpes, harvoin oireilee

      • kumppaneita

        useimmilla sun ikäsillä nuorilla naisilla on kumppanien määrä 30. Hyvä hyvä! Ei vaan!! Alat oleen siinä rajalla että ootko enää missään määrin kunnollinen..


      • kumppaneita kirjoitti:

        useimmilla sun ikäsillä nuorilla naisilla on kumppanien määrä 30. Hyvä hyvä! Ei vaan!! Alat oleen siinä rajalla että ootko enää missään määrin kunnollinen..

        No höpö höpö pupunen. Jos asia lasketaan toisin, niin olen vuodessa saanut kahdelta mieheltä ;)
        Asiat olisi huonosti jos mulla olisi 20 miestä kuukaudessa.
        Onneksi me naisetkin saadaan nykyään nauttia seksuaalisuudestamme, seksi on nautinto...miksi elää ilman sitä?


    • jm85

      nainen, kumppaneita 11, 3, 1, klamydia, ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe