http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7116978.stm
BBC kutsuu maahanmuuttajamellakoita Ranskan suurimmaksi ongelmaksi. Aivan niin. Mutta odotellaanpa yksi sukupolvi niin mellakat ja maahanmuuttajat jälkeläisineen ovat niin suurilukuiset, että koko Ranska kaatuu siihen ja vajoaa Euroopan Lähi-Idäksi. Surullista mutta totta. Tähän maahanmuutto johtaa KAIKKIALLA lopulta. Myös Suomessa. Hyvästi Eurooppa. Hyvästi ihmisoikeudet. Hyvästi suvaitsevaisuus. Hyväsi demokratia. Hyvästi naisten oikeudet.
"Mamut Ranskan suurin ongelma"
10
739
Vastaukset
- htd4
Olen miettinyt kirjoittamaasi itsekin ja samaan tulokseen tullut. Ei liiku mitään hyysäreitten päässä. Vihaavatko he isänmaataan?? Eikä tämä totuus mene pois sillä, että haukkuu aloittajan, minut tai jälkeeni kirjoittavat rasisteiksi. Väsyttää jo, zZzzZz..
Ranskassa mellakoivat nuoret ovat useimmiten Ranskassa syntyneitä, ja monien vanhemmatkin ovat. Heidän kutsumisensa "maahanmuuttajiksi" on sanan merkityksen vääristelyä.
- ...........
Näin on. Osuvimmilla termeillä suurin ongelma on maahanmuutto ja 'etnisesti ulkomaisten' käyttäytyminen. Esim. Tanskassahan maahanmuuttajien jälkeläiset tekevät jopa vanhempiaan reilusti enemmän rikoksia...
- kuten Ruotsistakin
........... kirjoitti:
Näin on. Osuvimmilla termeillä suurin ongelma on maahanmuutto ja 'etnisesti ulkomaisten' käyttäytyminen. Esim. Tanskassahan maahanmuuttajien jälkeläiset tekevät jopa vanhempiaan reilusti enemmän rikoksia...
Jaa jaa,siihen ollaan täälläkin tota menoa menossa.
- aivan oikeassa.
Toisaalta, suomalaisten tiedotusvälineiden käyttämä nimitys, "nuoriso", on myös harhaanjohtava - tahallisesti harhaanjohtava. Se yrittää kätkeä sen tosiasian, että mellakoitsijat eivät ole alkuperäisten ranskalaisten jälkeläisiä, Pierrejä ja Jeanneja. He ovat muslimiperheiden jälkeläisiä. Muslimien, jotka haluavat segregaatiota yhteiskunnasta, kuitenkin siten, että se yhteiskunta, jota he haluavat muuttaa pala palalta islamilaiseksi, on velvollinen lahjoittamaan heille hyvinvoinnin ja yltäkylläisyyden vastikkeetta. He ovat opettaneet lapsilleen, että vääräuskoinen on alempi ja muslimin palvelija - orja.
He valittvat ghetoista, jotka he ovat itse luoneet ihan normaaleista asuinyhteisöistä tulemalla sinne sankoin joukoin ja muuttamalla ne näköisikseen. Vaikka heille annettaisiin uudempia alueita, he eivät tule ikinä luopumaan ghetoistaan, koska heillä on mielessään kuva siitä että se on euroopan kalifaatin aluetta.
He eivät koskaan integroidu, sota on olemassa niin kauan kuin he ovat Ranskan lähiöissä. - Rankkipotku99
........... kirjoitti:
miksi heitä kutsutaan. Oleellista on heidän kylvämänsä tuho.
- VIELÄ toistaiseksi
Mutta jopa Suomessakin suvaitsemattomat muslimit
on alkaneet puuhata omia puolueita,oikeusistuimia,minareetteja katukuvaan,
sharia-lakia.Ja nyt heti alusta peli on vihellettävä poikki,muslimit ulos täältä.Tällaista
Suomea ei kukaan halua. - Tajunnanräjäyttäjä
Ja "syntipukeiksi" joutuvat pahat poliisit. Sekä vikahan ei ole missään nimessä mamujen, vaan siinä, ettei heitä suvaita tarpeeksi.
"..annoin pikkusormen, se vei koko käden..." - sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, kun näitä "kulttuurinrikastuttajia" yritetään "sopeuttaa, hyysätä ja suvaita" siinä mittakaavassa, että he ovat tämän ajan "jumalia", joita veronmaksajat "palvovat", ja joiden orjina ovat "hyysäriyhteiskunnan kukkahattutädit ja risupartasedät", jotka raatavat aamusta iltaan, että heidän asiat olisivat mahdollisimman hyvin.....
Ja eikun "palvomaan" taas, jotta saataisiin uusille "jumalille" kultavadissa lisää uusia syitä rikastuttaa yhteiskuntaa...=) " Hyvästi ihmisoikeudet. Hyvästi suvaitsevaisuus. Hyväsi demokratia. Hyvästi naisten oikeudet." kaipaisit näitä?? eikös nämä ole juuri niitä hyysäreiden juttuja...
- tusujusuu
"kaipaisit näitä?? eikös nämä ole juuri niitä hyysäreiden juttuja... "
Taitaa olla vähän niin, että hyysärit itse toiminnallaan edesauttavat ko. ihmisoikeuksien katoamista Euroopasta. Monikulttuurin kritiikki taas on oikeuksien katoamista vastaan.
Hyysäreillä on maine hyvän tekijänä, mutta he tekevätkin pahaa. Kriitikoilla on maine pahan tekijänä, mutta he tekevätkin hyvää. Se on se ero.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890