Häiritsee...

Chiquitita

Mua häiritsee ja ärsyttää se, että joka toinen viesti on sellanen, missä kysytään, että mitä tapahtuu missäkin jaksossa ja miten käy kenellekin ja saako se ja se keskenmenon ja milloin kaikki saa tietää mitäkin ja sit kun niitä samoja asioita kysytään tuhat kertaa eikä vaivauduta lukemaan edellisiä viestejä! Se on oikeesti suunnattoman ärsyttävää... Siis kyllähän kaikki saa kirjoittaa ja kysyä mitä lystää, mut ettekö te oikeesti jaksa katsoa Tuhkista loppuun, jotta saisitte tietää kaikki asiat, on kuitenkin enää 5 jaksoa jäljellä!!! :O Mä en ainakaan kestäis, jos tietäisin kaikki jutut etukäteen. Se olis hirveen tylsää...

8

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      häiritsee samojen asioiden kysely. Itse ainakin lueskelen muutamia viestejä taaksepäin, että jos löytyisi vastaus johonkin asiaan.

    • olet kylläkin

      kysynyt jotain. kenenkään EI ole pakko lukea näitä, ole lukematta äläkä inise

      • Chiquitita

        En mä sanonut, että ei sais kysyä mitään, päin vastoin. Mua ärsyttää vaan se, että niitä samoja asioita, jotka tapahtuu tulevaisuudessa, kysytään koko ajan, vaikka voisi lukea vastaukset edellisistä viesteistä tai ehkäpä katsoa sarja loppuun, kun noita jaksoja ei ole enää paljoa. Ja toikin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotain kirjottaa, niin tulee kauheet haukkumiset ja arvostelut. Halusin vaan ikään kuin neuvoa, että olisi järkevämpää ehkä lukea aikaisempia viestejä, joissa kysytään samaa asiaa. Ja kyllä mä luen kaikki viestit mitä täällä kirjotetaan, kun aina otsikossa ei lue mistä siinä viestissä kirjoitetaan. "ole lukematta äläkä inise", sähän tässä iniset, kun mä yritän puhua jostain, niin tuut valittamaan... >:(


      • .........
        Chiquitita kirjoitti:

        En mä sanonut, että ei sais kysyä mitään, päin vastoin. Mua ärsyttää vaan se, että niitä samoja asioita, jotka tapahtuu tulevaisuudessa, kysytään koko ajan, vaikka voisi lukea vastaukset edellisistä viesteistä tai ehkäpä katsoa sarja loppuun, kun noita jaksoja ei ole enää paljoa. Ja toikin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotain kirjottaa, niin tulee kauheet haukkumiset ja arvostelut. Halusin vaan ikään kuin neuvoa, että olisi järkevämpää ehkä lukea aikaisempia viestejä, joissa kysytään samaa asiaa. Ja kyllä mä luen kaikki viestit mitä täällä kirjotetaan, kun aina otsikossa ei lue mistä siinä viestissä kirjoitetaan. "ole lukematta äläkä inise", sähän tässä iniset, kun mä yritän puhua jostain, niin tuut valittamaan... >:(

        Olen täsysin samaa mieltä, että joskus voisi hiukan yrittää ensin vastausta kysymykselleen aiemmista topiceista eikä aina avata uutta, mutta toinen asia joka ärsyttää täällä suomi24 - keskustelussa on tuo muutamaan tyypin (johon kuulut myös sinä Chiquitita) ainainen uusien topicien avaaminen ja aiheena on yleensä "Pando ja Jordi


      • Chiquitita
        ......... kirjoitti:

        Olen täsysin samaa mieltä, että joskus voisi hiukan yrittää ensin vastausta kysymykselleen aiemmista topiceista eikä aina avata uutta, mutta toinen asia joka ärsyttää täällä suomi24 - keskustelussa on tuo muutamaan tyypin (johon kuulut myös sinä Chiquitita) ainainen uusien topicien avaaminen ja aiheena on yleensä "Pando ja Jordi

        En mä nyt kauheen usein kirjota uusia viestejä, ainakaan nykyään. Ja kyllä mulla yleensä on jotain järkevää sanottavaakin. ;) Enkä mä oo mikään "IIKKK!!!"-ihquttaja, mä vaan tykkään Pandosta ja Jordista ja sillä sipuli. Ja noita viestejä tulee koko ajan lisää, en mä oikeen pystyis samaan viestiin aina kirjottamaan niistä jotakin, kun ei kukaan niitä enää lukiskaan. Ja miks Pandolla ja Jordilla pitäis olla vaan yks topic, kun Valentinaa ja Orestesta ja muitakin hehkutetaan joka viestissä? :o
        "Pando ja Jordi


    • Bella Chiqui#

      tykkään ihan hirveesti Chiquista ja Franklinistä, mutta en silti ala ihquttamaan. Yhen viestin oon vaan kirjoittanut C&F:stä. Eikä Jordi ja Pando(ra) oo mitenkään ihmeellisii, samanlaisii kuin muutkin......

      • Chiquitita

        Mun mielestä Pando ja Jordi on ihmeellisiä, kaikilla on omat mielipiteensä... Mä en oikein ees tykkää tosta "ihquttaa"-sanasta. :o Tai en mä tiedä... Mut en mä nyt hirveesti "ihquta", mun viestejä ei oo mikään pakko lukea, jos ei tahdo lukea Pando ja Jordi-juttuja. Tai sitä, kun mä "ihqutan" niitä... :/


      • chiquitita 22
        Chiquitita kirjoitti:

        Mun mielestä Pando ja Jordi on ihmeellisiä, kaikilla on omat mielipiteensä... Mä en oikein ees tykkää tosta "ihquttaa"-sanasta. :o Tai en mä tiedä... Mut en mä nyt hirveesti "ihquta", mun viestejä ei oo mikään pakko lukea, jos ei tahdo lukea Pando ja Jordi-juttuja. Tai sitä, kun mä "ihqutan" niitä... :/

        Anna niiden valittaa! Siis jos jordi pando jutut on niiden mielestä ihquttamista niin ne ei oo ihquttamisesta kuulleetkaan!
        Siis toki saa keskustella kuinka ihania pando ja jordi on ja mustakin ne on ihania...ja ne ansaitsee meidän hehktuksen...ja jos se jotain vaivaa niin voi voi ei oo mun päänsärky...!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe