Mua häiritsee ja ärsyttää se, että joka toinen viesti on sellanen, missä kysytään, että mitä tapahtuu missäkin jaksossa ja miten käy kenellekin ja saako se ja se keskenmenon ja milloin kaikki saa tietää mitäkin ja sit kun niitä samoja asioita kysytään tuhat kertaa eikä vaivauduta lukemaan edellisiä viestejä! Se on oikeesti suunnattoman ärsyttävää... Siis kyllähän kaikki saa kirjoittaa ja kysyä mitä lystää, mut ettekö te oikeesti jaksa katsoa Tuhkista loppuun, jotta saisitte tietää kaikki asiat, on kuitenkin enää 5 jaksoa jäljellä!!! :O Mä en ainakaan kestäis, jos tietäisin kaikki jutut etukäteen. Se olis hirveen tylsää...
Häiritsee...
8
579
Vastaukset
- Nimetön
häiritsee samojen asioiden kysely. Itse ainakin lueskelen muutamia viestejä taaksepäin, että jos löytyisi vastaus johonkin asiaan.
- olet kylläkin
kysynyt jotain. kenenkään EI ole pakko lukea näitä, ole lukematta äläkä inise
- Chiquitita
En mä sanonut, että ei sais kysyä mitään, päin vastoin. Mua ärsyttää vaan se, että niitä samoja asioita, jotka tapahtuu tulevaisuudessa, kysytään koko ajan, vaikka voisi lukea vastaukset edellisistä viesteistä tai ehkäpä katsoa sarja loppuun, kun noita jaksoja ei ole enää paljoa. Ja toikin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotain kirjottaa, niin tulee kauheet haukkumiset ja arvostelut. Halusin vaan ikään kuin neuvoa, että olisi järkevämpää ehkä lukea aikaisempia viestejä, joissa kysytään samaa asiaa. Ja kyllä mä luen kaikki viestit mitä täällä kirjotetaan, kun aina otsikossa ei lue mistä siinä viestissä kirjoitetaan. "ole lukematta äläkä inise", sähän tässä iniset, kun mä yritän puhua jostain, niin tuut valittamaan... >:(
- .........
Chiquitita kirjoitti:
En mä sanonut, että ei sais kysyä mitään, päin vastoin. Mua ärsyttää vaan se, että niitä samoja asioita, jotka tapahtuu tulevaisuudessa, kysytään koko ajan, vaikka voisi lukea vastaukset edellisistä viesteistä tai ehkäpä katsoa sarja loppuun, kun noita jaksoja ei ole enää paljoa. Ja toikin mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun jotain kirjottaa, niin tulee kauheet haukkumiset ja arvostelut. Halusin vaan ikään kuin neuvoa, että olisi järkevämpää ehkä lukea aikaisempia viestejä, joissa kysytään samaa asiaa. Ja kyllä mä luen kaikki viestit mitä täällä kirjotetaan, kun aina otsikossa ei lue mistä siinä viestissä kirjoitetaan. "ole lukematta äläkä inise", sähän tässä iniset, kun mä yritän puhua jostain, niin tuut valittamaan... >:(
Olen täsysin samaa mieltä, että joskus voisi hiukan yrittää ensin vastausta kysymykselleen aiemmista topiceista eikä aina avata uutta, mutta toinen asia joka ärsyttää täällä suomi24 - keskustelussa on tuo muutamaan tyypin (johon kuulut myös sinä Chiquitita) ainainen uusien topicien avaaminen ja aiheena on yleensä "Pando ja Jordi
- Chiquitita
......... kirjoitti:
Olen täsysin samaa mieltä, että joskus voisi hiukan yrittää ensin vastausta kysymykselleen aiemmista topiceista eikä aina avata uutta, mutta toinen asia joka ärsyttää täällä suomi24 - keskustelussa on tuo muutamaan tyypin (johon kuulut myös sinä Chiquitita) ainainen uusien topicien avaaminen ja aiheena on yleensä "Pando ja Jordi
En mä nyt kauheen usein kirjota uusia viestejä, ainakaan nykyään. Ja kyllä mulla yleensä on jotain järkevää sanottavaakin. ;) Enkä mä oo mikään "IIKKK!!!"-ihquttaja, mä vaan tykkään Pandosta ja Jordista ja sillä sipuli. Ja noita viestejä tulee koko ajan lisää, en mä oikeen pystyis samaan viestiin aina kirjottamaan niistä jotakin, kun ei kukaan niitä enää lukiskaan. Ja miks Pandolla ja Jordilla pitäis olla vaan yks topic, kun Valentinaa ja Orestesta ja muitakin hehkutetaan joka viestissä? :o
"Pando ja Jordi
- Bella Chiqui#
tykkään ihan hirveesti Chiquista ja Franklinistä, mutta en silti ala ihquttamaan. Yhen viestin oon vaan kirjoittanut C&F:stä. Eikä Jordi ja Pando(ra) oo mitenkään ihmeellisii, samanlaisii kuin muutkin......
- Chiquitita
Mun mielestä Pando ja Jordi on ihmeellisiä, kaikilla on omat mielipiteensä... Mä en oikein ees tykkää tosta "ihquttaa"-sanasta. :o Tai en mä tiedä... Mut en mä nyt hirveesti "ihquta", mun viestejä ei oo mikään pakko lukea, jos ei tahdo lukea Pando ja Jordi-juttuja. Tai sitä, kun mä "ihqutan" niitä... :/
- chiquitita 22
Chiquitita kirjoitti:
Mun mielestä Pando ja Jordi on ihmeellisiä, kaikilla on omat mielipiteensä... Mä en oikein ees tykkää tosta "ihquttaa"-sanasta. :o Tai en mä tiedä... Mut en mä nyt hirveesti "ihquta", mun viestejä ei oo mikään pakko lukea, jos ei tahdo lukea Pando ja Jordi-juttuja. Tai sitä, kun mä "ihqutan" niitä... :/
Anna niiden valittaa! Siis jos jordi pando jutut on niiden mielestä ihquttamista niin ne ei oo ihquttamisesta kuulleetkaan!
Siis toki saa keskustella kuinka ihania pando ja jordi on ja mustakin ne on ihania...ja ne ansaitsee meidän hehktuksen...ja jos se jotain vaivaa niin voi voi ei oo mun päänsärky...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot12117218Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss419938Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen295081Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2393895Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333133Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1142805Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252742"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita512625Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762503