Kertokaa mulle reilusti

Mitä olen nyt saanu palautteita, lukenut muiden saamaa palautetta tai Lapualla valituksia tehneitä ihmisiä koskevia kommentteja, niin kaikissa on suurinpiirtein sama kaava. Ei mietitä asioiden perusteita, eikä toisen mielipidettä mietitä, olisko niissä jotain jujua, vaan jos se ei sillä hetkellä kun lukee juttua, sovikkaan ihmisen päähän, niin hyökätään asian esittäjän kimppuun, epäilen joko henkistä tasapainoa tai epäillään valittajien yrittävän kampittaa koko Lapuan kaupunkia. Eikö siellä Lapualla vieläkään pystytä aikuisten väliseen keskusteluun, missä asioista keskustellaan ja neuvotellaan, eikä kakaramaisesti aleta psykoanalyysiin maanviljelijän koulutuksella, mikä on hankittu Alajärven maatalouskoulusta?

24

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkökulma

Tarkoitat kai itseäsi kohtaan tulevia hyökkäyksiä. Pystytkö katsomaan itseäsi peilistä. Sinulla on hyviä ideoita, mutta keskustelun rakentavuus on vähän sitä ja tätä. Jos joku esittää perustellun asian, niin väitätkö käyväsi asiallista eteenpäin rullaavaa keskustelua. Minusta sinä lähinnä jyräät toisen ja tallot maan rakoon. Etkä välttämättä edes perustele asioita, vaan sorrut vähättelyyn. Minusta tässä on syy, miksi ihmiset hyökkäävät kimppuusi. Kokeile joskus asiallisempaa keskustelun rakentamista.

En nyt ala etsimään kirjoituksiasi perusteluksi, mutta niitä nujertamismenttaliteetilla kirjoitettuja löytyy sinulta ja monelta muultakin.

• ei mulla itsellä ole väliä, vaan huolestuneena katselen, kun perään kuulutetaan aikuisempaa keskustelua ja joka toisessa viestiketjussa on kuitenkin joku epäilemässä toisen mielenterveyttä, ellei perusteet jotenkin aukene. Mä oon jo tottunut , ettei mulle yleensä perustella mitenkään, vaan sanotaan vaan hulluksi.:D

• ajatellen
        mave kirjoitti:

ei mulla itsellä ole väliä, vaan huolestuneena katselen, kun perään kuulutetaan aikuisempaa keskustelua ja joka toisessa viestiketjussa on kuitenkin joku epäilemässä toisen mielenterveyttä, ellei perusteet jotenkin aukene. Mä oon jo tottunut , ettei mulle yleensä perustella mitenkään, vaan sanotaan vaan hulluksi.:D

Ongelma taitaa olla paikkakuntarajat ylittävä. Sama ilmiö näyttää vaivaavan koko Suomea. Ja ehkä kaikkein fiksuimmat ihmiset eivät kirjoittele täällä kaikkea vapaa-aikaansa. Nimettömyyskin alentaa keskustelun tasoa.

• urille
        mave kirjoitti:

ei mulla itsellä ole väliä, vaan huolestuneena katselen, kun perään kuulutetaan aikuisempaa keskustelua ja joka toisessa viestiketjussa on kuitenkin joku epäilemässä toisen mielenterveyttä, ellei perusteet jotenkin aukene. Mä oon jo tottunut , ettei mulle yleensä perustella mitenkään, vaan sanotaan vaan hulluksi.:D

"ei mulla itsellä ole väliä..."
        sillä ei ole muidenkaan mielestä juurikaan väliä loukkaako kenenkään kirjotukset sua.

" niin kaikissa on suurinpiirtein sama kaava."
        Ei muuten ole. Tuo oli aivan hatusta vedetty yleistys.

"Eikö siellä Lapualla vieläkään pystytä aikuisten väliseen keskusteluun,"
        - ja sitten tällaista ylimielistä ja perustelematonta ärsytystä. Ihan hatusta tämänkin.

"eikä kakaramaisesti aleta psykoanalyysiin maanviljelijän koulutuksella, mikä on hankittu Alajärven maatalouskoulusta?"
        - ja nyt meni siemenperunatkin. Teksti sai kirjoittajasta vallan, silkalla vittuilulla päätettiin viesti.

- -
        Olet vain ylimielinen ärsyttäjä ja vittuilija. Tekonokkelat lauseet harhauttavat joitain luulemaan, että viestissäsi olisi enemmän asiaa, kuin itse asiassa onkaan.

Sulle ei tullakaan perustelemaan tuollaisen käytöksen jälkeen mitään kunnolla. Fiksummat ei yleensä koske sun saastuttamiin ketjuihin pitkällä tikullakaan.

Ihan vertaistasi kirjoitusta saat, kun henkisen tasapainon asiaa, haistattelua, tms. saat vastaukseksi.

Joten ehkä olisikin hyvä, jos pitäytyisit jollain sellaisella keskustelualueella, jossa malttaisit olla sortumatta huonoon käytökseen.

Voisit vaikka vain seurata passiivisesti tätäkin palstaa, jos Lapuan asiat kiinnostavat. Voisit myös tilata Lapuan Sanomat kotiisi.

Mutta ei ole järkeä tulla tänne ärsyttämään ja sitten marttyyrimaisesti ihmetellä, kun nenään sattuu aina kun menee ihmisten ilmoille.

• peilin
        mave kirjoitti:

Kenenkä kuva maven peilistä mahtaisi näkyä?

• todiste
        urille kirjoitti:

sillä ei ole muidenkaan mielestä juurikaan väliä loukkaako kenenkään kirjotukset sua.

- ja sitten tällaista ylimielistä ja perustelematonta ärsytystä. Ihan hatusta tämänkin.

"eikä kakaramaisesti aleta psykoanalyysiin maanviljelijän koulutuksella, mikä on hankittu Alajärven maatalouskoulusta?"
        - ja nyt meni siemenperunatkin. Teksti sai kirjoittajasta vallan, silkalla vittuilulla päätettiin viesti.

- -
        Olet vain ylimielinen ärsyttäjä ja vittuilija. Tekonokkelat lauseet harhauttavat joitain luulemaan, että viestissäsi olisi enemmän asiaa, kuin itse asiassa onkaan.

Sulle ei tullakaan perustelemaan tuollaisen käytöksen jälkeen mitään kunnolla. Fiksummat ei yleensä koske sun saastuttamiin ketjuihin pitkällä tikullakaan.

Ihan vertaistasi kirjoitusta saat, kun henkisen tasapainon asiaa, haistattelua, tms. saat vastaukseksi.

Joten ehkä olisikin hyvä, jos pitäytyisit jollain sellaisella keskustelualueella, jossa malttaisit olla sortumatta huonoon käytökseen.

Voisit vaikka vain seurata passiivisesti tätäkin palstaa, jos Lapuan asiat kiinnostavat. Voisit myös tilata Lapuan Sanomat kotiisi.

Mutta ei ole järkeä tulla tänne ärsyttämään ja sitten marttyyrimaisesti ihmetellä, kun nenään sattuu aina kun menee ihmisten ilmoille.

siitä, *mave* puhuu asiaa. Keskustele sitten tälläisten kanssa. Hävettää.

• peilin kirjoitti:

vaan muiden saamasta palautteesta. Minä olen aikuinen jo ja kestän kritiikin, oli se sitten millaista tahansa. Täällä kuulutettiin vain aikuismaista keskustelua. Katselin viestejä ja alkoi näyttämään, ettei se aikuismaisen keskustelun puute ole pelkästään minusta kiinni, vaan täällä on jo minua aiemmin ja minun aikana ollu käsitys, että ellei käsitä tai kritisoi Lapuaa koskevaa asiaa, oli se sitten kuinka perseest tahansa, niin vastauksissa ei anneta perusteltua vastakommenttia vaan leimataan toinen hulluksi. Miten voi missään asiassa syntyä keskustelua, kun vastakommenteina on vain "hakeudu hoitoon" tai "sä oot pöllöö". Mikäli keskustelua aiotaan käydä, niiin pitää niissä olla edes jotain perusteita, miksi niin näkee asian olevan eikä se, ettei ymmärrä jotain ole riittävä peruste kommentiin "sä oot hullu"

• tapauksessa
        mave kirjoitti:

vaan muiden saamasta palautteesta. Minä olen aikuinen jo ja kestän kritiikin, oli se sitten millaista tahansa. Täällä kuulutettiin vain aikuismaista keskustelua. Katselin viestejä ja alkoi näyttämään, ettei se aikuismaisen keskustelun puute ole pelkästään minusta kiinni, vaan täällä on jo minua aiemmin ja minun aikana ollu käsitys, että ellei käsitä tai kritisoi Lapuaa koskevaa asiaa, oli se sitten kuinka perseest tahansa, niin vastauksissa ei anneta perusteltua vastakommenttia vaan leimataan toinen hulluksi. Miten voi missään asiassa syntyä keskustelua, kun vastakommenteina on vain "hakeudu hoitoon" tai "sä oot pöllöö". Mikäli keskustelua aiotaan käydä, niiin pitää niissä olla edes jotain perusteita, miksi niin näkee asian olevan eikä se, ettei ymmärrä jotain ole riittävä peruste kommentiin "sä oot hullu"

Eipä sinunkaan tyyli aikuismaista keskustelua edistä. Minne lähetän sen peilin?

• vaikka tällä tavalla,
        mave kirjoitti:

Se ei kiinnosta muita "kestätkö" kritiikkiä vai et. Sitä kestätkö vai et, voit miettiä ihan issekses.

Eikä silläkään ole väliä miten muut riitelevät ja inttävät. Älä selittele. Hoida vain omat aloituksesi ja kirjoituksesi kuntoon. Äläkä lähde vittuilulinjalle edes puolisalaa.

Kanna vastuu omasta kirjoittelusta. Korjaa se ensin. Äläkä käännä asiaa enää niin, että syyttelet muita.

Tulet ihmeeksesi huomaamaan, että saat myös asiallisia vastauksia. Ja yhä aina vain lisää.
        Mutta, älä lipsahtele alatyyliin. Ei edes pikkuisen välillä. Huijaat vain itseäsi. Ja ärsytät lukijaa.

Eli selkä suoraan! Vastuu omista tekemisistä. Älä syyttele muita!

Aurinko alkaa kyllä paistaa, ennen kuin huomaatkaan!

• urille kirjoitti:

- -

""eikä kakaramaisesti aleta psykoanalyysiin maanviljelijän koulutuksella, mikä on hankittu Alajärven maatalouskoulusta?"
        - ja nyt meni siemenperunatkin. Teksti sai kirjoittajasta vallan, silkalla vittuilulla päätettiin viesti.""

täällä on useammassa viestiketjussa vihjattu minun olevan narsisti ja kopioitu otteita, muistaakseni narsitien uhrit ry sivuilta, missä samoilla sivuilla kerrotaan,ETTEI pystytä ilman TUTKIMUSTA tekemään päätelmää onko ihminen narsisti vai onko hänellä narsistisia luonteenpiirteitä, mikä taas on normaalia ja oikeastaan pakollistakin. Maanviljelijän otin siihen esimerkiksi, koska se taitaa olla yleisin ammattinimike Lapualla.

"Sulle ei tullakaan perustelemaan tuollaisen käytöksen jälkeen mitään kunnolla. Fiksummat ei yleensä koske sun saastuttamiin ketjuihin pitkällä tikullakaan."

mutta onneksi sinä kuitenkin vastasit,vaikkei fiksut viitsinytkään.

"Voisit vaikka vain seurata passiivisesti tätäkin palstaa, jos Lapuan asiat kiinnostavat. Voisit myös tilata Lapuan Sanomat kotiisi.

Mutta ei ole järkeä tulla tänne ärsyttämään ja sitten marttyyrimaisesti ihmetellä, kun nenään sattuu aina kun menee ihmisten ilmoille."

Mikäli minä haluan seurata Lapuan asioita, niin seuraan niitä mielummin apualapua sivulta, mistä saa ikävääkin tietoa, eikä vain marxilaista ylistyslaulua, mihin lapualla on totuttu.

Tuo väkivaltaisuus onkin juuri se, mihin teidän pitäisi herätä. Ymmärrys loppuu, niin väkivalta alkaa ja ilmeisesti sinulla on paljon tuomiota pahoinpitelyistä?

• vaikka tällä tavalla, kirjoitti:

Se ei kiinnosta muita "kestätkö" kritiikkiä vai et. Sitä kestätkö vai et, voit miettiä ihan issekses.

Eikä silläkään ole väliä miten muut riitelevät ja inttävät. Älä selittele. Hoida vain omat aloituksesi ja kirjoituksesi kuntoon. Äläkä lähde vittuilulinjalle edes puolisalaa.

Kanna vastuu omasta kirjoittelusta. Korjaa se ensin. Äläkä käännä asiaa enää niin, että syyttelet muita.

Tulet ihmeeksesi huomaamaan, että saat myös asiallisia vastauksia. Ja yhä aina vain lisää.
        Mutta, älä lipsahtele alatyyliin. Ei edes pikkuisen välillä. Huijaat vain itseäsi. Ja ärsytät lukijaa.

Eli selkä suoraan! Vastuu omista tekemisistä. Älä syyttele muita!

Aurinko alkaa kyllä paistaa, ennen kuin huomaatkaan!

Ainakin yritin ja kun kerran ei kelpaa niin pidetään sitten vanha tyyli, kun sitä noin rakastetaan:D
        Yritin kyllä etsiä sitä keskustelevampaa sävyä , mutta jos sinä rakastat sanallisesti ottaa siipeesi, niin sinähän siinä kärsit, en minä:D
        OLet aivan oikeassa, ettei Lapualaisia päättäjiä ja sinua kiinnosta muiden mielipiteet tai tuntemukset. Siinäkin muuten olet aivan oikeassa, ettei minuakaan enää kiinnosta sinun tuntemukset:D

• Ja jutella
        mave kirjoitti:

Ainakin yritin ja kun kerran ei kelpaa niin pidetään sitten vanha tyyli, kun sitä noin rakastetaan:D
        Yritin kyllä etsiä sitä keskustelevampaa sävyä , mutta jos sinä rakastat sanallisesti ottaa siipeesi, niin sinähän siinä kärsit, en minä:D
        OLet aivan oikeassa, ettei Lapualaisia päättäjiä ja sinua kiinnosta muiden mielipiteet tai tuntemukset. Siinäkin muuten olet aivan oikeassa, ettei minuakaan enää kiinnosta sinun tuntemukset:D

Lapua-asioista asiallisesti.

Kuten sanottu. Pysy asiassa, älä vittuile, äläkä ole ylimielinen.

Samoin mene purkautumaan jonnekin muualle. Älä avaudu enää itsestäsi täällä. Se ei kiinnosta. Jotkut ovat jollain muilla palstoilla, ihan muilla kuin kaupunki-aiheisilla kiinnostuneita sellaisesta.

Juttele täällä Lapuasta (ei siis itsestäsi, ei yhtään). Ja juttele asiallisesti.

Älä kerjää sääliä, äläkä valita. Äläkä syyttele muita!

Jos et kaupungin asioista osaa vielä puhua ilman vittuilua, tai marttyyrisävyä, et taida olla oikealla palstalla.

Ja nyt vielä tarkkana: Tämä on Lapua palsta, täällä olisi tarkoitus keskustella kaupunkiin ja kaupunkilaisiin liittyvistä asioista. Ei yksittäisen keskustelijan mielenliikkeistä.

Parhaiten ruusut ja risut ja muut keskustelut onnistuu ilman ylimielisyyttä ja pään aukomista.

Kaikki negatiivinen havainnointi ei ole pään aukomista, mutta milloin se on, sen näkee niin kirjoittaja kun muutkin. Ja silloin on ihan turha kaipailla ymmärrystä.

Homma saattaa vielä toimiakin!

• vaarin
        mave kirjoitti:

Ota mave sinäkin vastakirjoittajastasi oppia. Hienosti esitetty asiat, kun mave sortui nytkin omiin pinttymiinsä. Eikä voi palata takaisin vanhaan, jos ei ole missään vaiheessa mihinkään uuteen siirtynytkään.

• Karvakuonot
        peilin kirjoitti:

Veikkaan Hitleriä.

• Ja jutella kirjoitti:

Lapua-asioista asiallisesti.

Kuten sanottu. Pysy asiassa, älä vittuile, äläkä ole ylimielinen.

Samoin mene purkautumaan jonnekin muualle. Älä avaudu enää itsestäsi täällä. Se ei kiinnosta. Jotkut ovat jollain muilla palstoilla, ihan muilla kuin kaupunki-aiheisilla kiinnostuneita sellaisesta.

Juttele täällä Lapuasta (ei siis itsestäsi, ei yhtään). Ja juttele asiallisesti.

Älä kerjää sääliä, äläkä valita. Äläkä syyttele muita!

Jos et kaupungin asioista osaa vielä puhua ilman vittuilua, tai marttyyrisävyä, et taida olla oikealla palstalla.

Ja nyt vielä tarkkana: Tämä on Lapua palsta, täällä olisi tarkoitus keskustella kaupunkiin ja kaupunkilaisiin liittyvistä asioista. Ei yksittäisen keskustelijan mielenliikkeistä.

Parhaiten ruusut ja risut ja muut keskustelut onnistuu ilman ylimielisyyttä ja pään aukomista.

Kaikki negatiivinen havainnointi ei ole pään aukomista, mutta milloin se on, sen näkee niin kirjoittaja kun muutkin. Ja silloin on ihan turha kaipailla ymmärrystä.

Homma saattaa vielä toimiakin!

Lapuan ja ylihärmän kuntaliitoksen ollessa keväällä ajankohtainen, laskettiin Lapualla tulevasta liitoksesta saatavia euroja. Kuitenkaan ei otettu huomioon, että Ylihärmällä oli KAKSI todellista vaihtoehtoa, mihin Ylihärmä voisi liittyä.

Lapualaisilla oli vain realistisena vaihtoehtona ylihärmä tai ei sitäkään ja kesän jatkoneuvotteluissa tulikin sitten turpaan, kun kuviteltiin Ylihärmän olevan pakotettu liittymään Lapuaan. Lapulaiset, jos olisivat tehneet historiallisesti ja menneet lakki kourassa neuvotteluihin , olisi liitos ollutkin mahdollinen. Tässä on sama tilanne. Sinä voit ainostaan PYYTÄÄ KAUNIISTI, muttet käskeä ja sitä Lapualaisen on vaikea ymmärtää:D

Otetaas nyt uusiksi, mitä yritin selittää aloituksessa. Viesteissä on kirjoitettu, että olen pilannu keskustelun, mutta kun katsoi noita aiempia viestejä, aikaa ennen minua, niin siellä olis samanlaista uhittelua, vittuilua ja hoitoon kehotuksia, kuin minunkin aikana. Se minua nimenomaan kummastutti, millaista keskustelua te haluatte? Vai onko ne jotka syyttävät keskustelun pilaamisesta juuri niitä vittuilevia kotipsykiatreja, jotka eivät nyt pääse oikein omaan elementtiinsä? En missään vaiheessa tarkoittanut, etteikö minulle saa päätänsä aukoa, vaan ajattelin muita keskustelijoita, keitä epäillään vähän väliä olevan mave. Mikäli kertoo pikkuisen poikkipuolisen asian tai jos ne hyväkkäät sattuvat jotenkin puoltamaan minun viestejäni, niin silloin on näiden "päättelynerojen" mielestä automaattisesti mave. MÄ en paskaakaan välitä mitä te hurlumhei ukot olette minusta mieltä, vaan ihan vain keskustelun sujuvuuden vuoksi toistan, etten käytä muita nimimerkkejä, kuin tätä rekisteröityä.

• Mavelta.
        mave kirjoitti:

Lapuan ja ylihärmän kuntaliitoksen ollessa keväällä ajankohtainen, laskettiin Lapualla tulevasta liitoksesta saatavia euroja. Kuitenkaan ei otettu huomioon, että Ylihärmällä oli KAKSI todellista vaihtoehtoa, mihin Ylihärmä voisi liittyä.

Lapualaisilla oli vain realistisena vaihtoehtona ylihärmä tai ei sitäkään ja kesän jatkoneuvotteluissa tulikin sitten turpaan, kun kuviteltiin Ylihärmän olevan pakotettu liittymään Lapuaan. Lapulaiset, jos olisivat tehneet historiallisesti ja menneet lakki kourassa neuvotteluihin , olisi liitos ollutkin mahdollinen. Tässä on sama tilanne. Sinä voit ainostaan PYYTÄÄ KAUNIISTI, muttet käskeä ja sitä Lapualaisen on vaikea ymmärtää:D

Otetaas nyt uusiksi, mitä yritin selittää aloituksessa. Viesteissä on kirjoitettu, että olen pilannu keskustelun, mutta kun katsoi noita aiempia viestejä, aikaa ennen minua, niin siellä olis samanlaista uhittelua, vittuilua ja hoitoon kehotuksia, kuin minunkin aikana. Se minua nimenomaan kummastutti, millaista keskustelua te haluatte? Vai onko ne jotka syyttävät keskustelun pilaamisesta juuri niitä vittuilevia kotipsykiatreja, jotka eivät nyt pääse oikein omaan elementtiinsä? En missään vaiheessa tarkoittanut, etteikö minulle saa päätänsä aukoa, vaan ajattelin muita keskustelijoita, keitä epäillään vähän väliä olevan mave. Mikäli kertoo pikkuisen poikkipuolisen asian tai jos ne hyväkkäät sattuvat jotenkin puoltamaan minun viestejäni, niin silloin on näiden "päättelynerojen" mielestä automaattisesti mave. MÄ en paskaakaan välitä mitä te hurlumhei ukot olette minusta mieltä, vaan ihan vain keskustelun sujuvuuden vuoksi toistan, etten käytä muita nimimerkkejä, kuin tätä rekisteröityä.

Ylihärmä tai siis liinamaa oli jo päättänyt kauhavasta ennen kuin asioista on ruvettu edes keskustelemaan. Koko lapuan ja ylihärmän prosessi oli pelkkää silmänlumetta. Eipä haittaa, nyt on ihana kepulandia lapuan naapurissa.

• Mavelta. kirjoitti:

Ylihärmä tai siis liinamaa oli jo päättänyt kauhavasta ennen kuin asioista on ruvettu edes keskustelemaan. Koko lapuan ja ylihärmän prosessi oli pelkkää silmänlumetta. Eipä haittaa, nyt on ihana kepulandia lapuan naapurissa.

Mikäli seurasit keväällä lapualaisten päättäjien hehkutuksia, kuinka paljon "rahhoo" tulee, niin siinä vaiheessa ei ainakaan lapualaisilla ollu mitään käsitystä asian olevan jo päätetty:D

• kepulaasten leikkiä.
        mave kirjoitti:

Mikäli seurasit keväällä lapualaisten päättäjien hehkutuksia, kuinka paljon "rahhoo" tulee, niin siinä vaiheessa ei ainakaan lapualaisilla ollu mitään käsitystä asian olevan jo päätetty:D

Kusettaavat niinkuin aina. Mutta nauttikaa nyt keskenänne, onnea vielä kerran.

• kepulaasten leikkiä. kirjoitti:

Kusettaavat niinkuin aina. Mutta nauttikaa nyt keskenänne, onnea vielä kerran.

aivan samaa paskaa ne on, oli puoluetunnus mikä hyvänsä:D

• iskee?
        mave kirjoitti:

aivan samaa paskaa ne on, oli puoluetunnus mikä hyvänsä:D

Eiköhän tänä iltana taas tullut esimerkkiä huonosta keskustelukyvystäsi. Tilaa täytyy antaa toisenkin mielipiteolle ja altavastaajaksi joutuminenkin täytyy vain hyväksyä. Vaikka se kalkki olisi sitten kuinka katkeraa tahansa.

• se lapuantytteli

Minusta on hienoa, että ihmisillä on erilaiset mielipiteet ja taito arvostaa niitä vaikkei itse olisikaan samaa mieltä. Lapua on ihan kiva paikka asua ja asiat voisi olla täällä paljonkin huonommin. Eli kivaa Joulunodotusta kaikille : )
      Myös tälle Mave- ihmiselle joka on kaikkien hampaissa mitä olen nyt muutaman kirjoituksen lukenut.

• terootuskone

Osaat kirjoitaa aika osuvasti moneen tämän pastan
      asiaan.Sulla on niin sanottu terävä kynä,ja sekös
      joskus vituttaa."Se on siinä"

• uusia viestejä

tällä hetkellä 226! Aikamoosia netistejä.

• Piipaaa

Ovat yksinkertaisesti melkein kaikki jonkin sortin kaistäpäitä.
      Muiden mielipiteitä,
      vaikka ne olisivat oikeita,ei sallita.
      Ennemmin saat turpaasi jos esität vähänkään erilaisen mielipiteen joka poikkeaa urautuneista, junttimaisista ajatuksista.

*Kannattaa varoa varsinkin viinapäissä olevia. Ehkä heidän pitäsi mennä kuselle,että se kusi laskisi päästä pois, näin loppuisi se kusipäisyys kenties*

Kyllä me lapuaalaset ollaan niin hyviä ja mukavia!!
      (Lue=sisäsiittosia)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe