Kesä 2007 on ollut käännekohtani elämässäni. Luin Tommy Hellstenin kirjan Virtahepo Olohuoneessa, enkä ollut ennen sitä kokenut vastaavanlaista oivalluksen riemua kuin silloin ulkona penkillä tätä kirjaa lukiessani. Oli kuin olisin saanut luvan elää, hirveästi liioittelematta. Tämän jälkeen olen oikeasti havahtunut pitämään itseäni ihmisen arvoisena, hyväksymällä ajatukseni ja tunteeni ja opettelemalla kunnolla käsittelemään ja toteuttamaan niitä. Vielä on kuitenki paljon opittavaa ja pohdittavaa. Itseasiassa varmaan koko elämän ajan. Ylä- ja alamäkiä tulee aina olemaan, mutta nyt uskaltaa ajatella puhtaasti omasta näkökulmasta, terveen itsekkäästi.
Kesä 2007
2
1278
Vastaukset
- qqqqqqqqqqq
minullakin tapahtui kesä 1907
Mieheni ei ollut ainoastaan välinpitämätön
vaan alkoi loukkaavaksi, joka oli jatkuvaa
Olisi pitänyt silloin lähteä heti.Olen vieläkin Hänen kanssaan, mutta nyt varataan lento 2 viikon päähän.
Hyvä varmasti Tommi Hellsten, lue myös muiden kirjoja, sekä kypsyessä kehittyy omaakin näkökulmaa. - uudesti syntynyt
Kesä 2007 luin kirjan: "virtahepo olohuoneessa" ja se todentotta teki suuren muutoksen elämässäni koska vihdoin pystyin ymmärtämään asioita ja sitä että miksi minusta tuntuu tältä... Luin sitä kirjaa aamuisin kun matkustin julkisilla töihin, toiseen paikkakuntaan. Muistan niin elävästi sen kun kyyneleet sumensivat silmäni kun yritin pidätellä itkua. Se tunteiden ryöppy...ihan käsittämätöntä! Tuntui kuin olisin lukenut omaa elämänkertaani lapsuudesta lähtien, kohti tätä vaihetta missä olin täysin hukassa ja se opasti minua tulevaan. Eheämpään ihmiseen :)
Ihan uskomatonta että jollain on tapahtunut samalla tavalla ja samaan aikaan. Nostan hattua Tommy Hellstenille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591753Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251521Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091195
- 221183
- 711165
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171137- 791091
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40906