klo 23.48?
Meneekö kaikki 50+ nukkumaan jo
14
715
Vastaukset
- kuultava
Viime yönäkin kello oli jo kolme kun menin nukkumaan..jos ei ole tarvis mennä niin ..? yö-aikaan ihminen on herkimmillään ja ajatus juoksee, en tiedä onko teitä muitakin kuin minä!
- HatseHup
aamuvuoroa töihin. Ylensä luen mieluummin kuin olen täällä screenin takana juttelemassa virtuaali-ihmisten kanssa. Mutta se on toisenlaista.
- kuultava
HatseHup kirjoitti:
aamuvuoroa töihin. Ylensä luen mieluummin kuin olen täällä screenin takana juttelemassa virtuaali-ihmisten kanssa. Mutta se on toisenlaista.
Yleensä jos ei nukuta en mene väkisin sänkyyn!teen jotain muuta!katson filmejä, niitä oikoluettuja, en pidä kovin väkivaltaisista kuvista..se on jo muutenkin realiteettia elämässä..
Minä menen jo noin klo 21 arkisin kun on töihinmeno aamuisin. Viikonloppuisin valvon myöhempään jos olen nukkunut päikkärit, mutta usein vietän iltaa viikonloppuisin illalla muualla kuin netissä.
- HatseHup
aikaisin on pakko ottaa tupluurit ns. sudenhetken aikaan, joka sijoittuu mulla n.klo 17-19 aikoihin riippuen päivistä ja sen toimista.
Muuten kukkuisin öisin ja päivät nukkuisin.
Tänäänkin heräsin kl.12.30 eli tuli VAIN 9h yöunet.
Ja nyt töihin.
- Heikunkeikku
..päinkään. Olen "yön kukkuja", vaikka mieluummin olisin kyllä "yön kuningatar", mutta tasan ei käy onnen lahjat ja niinpä tyydyn vain kukkumaan. En nukkumaan.
Öisin on kukkumisen lomassa mukavaa kuunnella musiikkia, lukea tietysti ja suuren inspiraation tullessa sisuksiini, niin vetäsen kaapista tarvikkeet ja alan piirtelemään ja/tai maalaamaan. Onneksi ei tarvitse koskaan mennä töihin aamulla aikaisin. Ja onneksi en tarvitse paljoa unta. Korkeintaan 6 tuntia, mutta yleensä vähemmän.
Aamuisin aivotoimintani on täydellisessä lamatilassa ja niinpä tyydyn aamuisin vain juomaan kahvia ämpäreittäin. Iltaisin ja öisin olen "mitä parahin ihminen" :) - jää...
mutta toivottavasti sinä menet...
- Hatsehup.
Mikä vaivaa? Mitä pahaa olen tehnyt sulle?
- maissi55
... yönkukkuja minäkin.
Kupsehdin kaiken moisissa puuhissa pitkin yötä, välillä tuntuu,
että yössä on joskus ihmeellistä taikaa, kun valtavassa innostuksen puuskassaan
ei millään malta lopettaa.
Jos ei ole mitään tärkeää niin sitten hiippailen pitkin maailmaa täällä netissä.
Ja jos sekin hupi loppuu, eikä vieläkään nukuta
niin ei muuta kuin sättiin, niin johan rupee nukuttaa...tai sitten ei- HatseHup
sen verran ymmärrän, että se on sellaista yhden lauseen vuorivaikutusta.Liian nopeatempoista mulle.
Mä kulutan öitäni kirjojen parissa, kun tämä nettailu alkaa kyllästyttämään. Tai sitten nukun, jos aamulla on menoa.
Tällä hetkellä on menossa 'Hannu Väisäsen kirja -Vanikan palat' ja jatko-osa on tulossa Finlandia ehdokkaaksi. - maissi55
HatseHup kirjoitti:
sen verran ymmärrän, että se on sellaista yhden lauseen vuorivaikutusta.Liian nopeatempoista mulle.
Mä kulutan öitäni kirjojen parissa, kun tämä nettailu alkaa kyllästyttämään. Tai sitten nukun, jos aamulla on menoa.
Tällä hetkellä on menossa 'Hannu Väisäsen kirja -Vanikan palat' ja jatko-osa on tulossa Finlandia ehdokkaaksi....siellä sätissä on kivaa ja jutut lentää ja joskus ei niin kivaa ja pääsee pian peiton alle.
Tuskin mitään menettää, vaikkei...
Mitenkäs on, antaako vanikan palat jo enteitä seuraavasta Finlandia voittajasta.... - HatseHup
maissi55 kirjoitti:
...siellä sätissä on kivaa ja jutut lentää ja joskus ei niin kivaa ja pääsee pian peiton alle.
Tuskin mitään menettää, vaikkei...
Mitenkäs on, antaako vanikan palat jo enteitä seuraavasta Finlandia voittajasta....mutta kenpä tietäis sen, ken arvasi huomisen... vanikan palat on mukavaa luettavaa, mä pidän ainakin kirjasta.
- maissi55
HatseHup kirjoitti:
mutta kenpä tietäis sen, ken arvasi huomisen... vanikan palat on mukavaa luettavaa, mä pidän ainakin kirjasta.
...pidän Hannu Väisäsen kuvista. Hän löytää niihin ideaa.
Taidanpa hiljaa toivoa hänestä voittajaa...Finlandia kisassakin
- 60,3
minä nukun aina, 21.30–5.30
ja vielä varmempaa on että herään 5.30 vaikka kukaan ei herätäkään, se on aika kurjaa,
huomennakin kun joutuu olemaan hiljaa monta tuntia.
tämä on nyt todellinen poikkeus, kun tulee vieraita vielä viikonlopuksi
ja joutuu odottelemaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501