Laitetaanko vanha takavuosien huuhaa pystyyn vai ei? Onko kannattajia??
Tämä on huuhaa
8
593
Vastaukset
- Ex-huuhis
ku lone ja rahtis tai doe ja kipparivainaa tai ex-er, ei ne enää tule eikä jaksa. Kolli joskus käy mutta tää on mennyttä. :(
- Ex-huuhaa
oot oikeessa, ei ollu isompia ongelmia ja kaikilla oli hauskaa vaikka oli mystery sillonkin sefuna. Nyt tää on niin vitun tyhjää.
- sissi-huuhaa
Ex-huuhaa kirjoitti:
oot oikeessa, ei ollu isompia ongelmia ja kaikilla oli hauskaa vaikka oli mystery sillonkin sefuna. Nyt tää on niin vitun tyhjää.
..puskat ja marisijat pilaavat kaiken. Ollaan täällä yritetty viel tosissaan, mut ei...
- Ex-huuhaa
sissi-huuhaa kirjoitti:
..puskat ja marisijat pilaavat kaiken. Ollaan täällä yritetty viel tosissaan, mut ei...
sanoo huomenta, mutta se oli vasta alkua tälle karusellille jota nyt on
oon itkenny jotta pieni murunen vanhaa...mut nöy........
huuhaa on nykyään asiapalsta.....
paitoveiiiiiiii tamppasin eilen matot....
HÖRMENTÄ....!!!!!!=:0)))))3- Ex-huuhaa
arvaas pikkuäiti kuka täällä on? No tiedät paremmin kuin minä... onneks olkoon. Tuo hymiö ei koskaan unohdu. Oot mun ikäluokkaa huuhaalaisissa ;)
Ex-huuhaa kirjoitti:
arvaas pikkuäiti kuka täällä on? No tiedät paremmin kuin minä... onneks olkoon. Tuo hymiö ei koskaan unohdu. Oot mun ikäluokkaa huuhaalaisissa ;)
oonks nolo jos ei heti tuu nyt mieleen...et kuka siel on.....
sola se ei ainakaa oo...koska se on tos yläpuolella...heheheeeeeee....anna ees vihje...ja taijanki päräyttää ihan avauksen tynkää tosta aiheesta että äippä...=:0))))- Ex-huuhaa
BBrunetti kirjoitti:
oonks nolo jos ei heti tuu nyt mieleen...et kuka siel on.....
sola se ei ainakaa oo...koska se on tos yläpuolella...heheheeeeeee....anna ees vihje...ja taijanki päräyttää ihan avauksen tynkää tosta aiheesta että äippä...=:0))))oikeessa olit.
Mutta huuhaa palautetaan, siihen vaan tarvitaan myös sefua, vaikka hän onkin vihamiehiäni ollut ja aikoinaan karkoittanut kaikki täältä. Mutta ei tää nykyinen peli vetele.
Naureskelin kuukauden noita juttuja mutta nyt mä sanon että sais loppua toi homma vaikken ookkaan sefun kamu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663092Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91821- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 125999
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829