Miehelläni oli suhde harrastuksensa parista löytämäänsä naiseen. Suhde on nyt ohi, mutta en suinkaan ole unohtanut asiaa. Aloitin myös saman harrastuksen (kamppailulaji)ja olen saanut sieltä paljon uusia tuttavia ja kuullut paljon lisää tuosta naisesta (eikä mitään positiivista).
Mietiskelen, että miten kostan sille muijalle..ja se kosto tulee olemaan suloinen;)Sillä naikkosella on ollut useita suhteita naimisissa oleviin miehiin, pakkohan jonkun on sitä hieman kouluttaa.
Kakkoselle se mikä kakkoselle kuuluu
1
966
Vastaukset
- outchider
Älä petä itseäsi. Ei asia siitä paremmaksi muutu että kostat tuolle naiselle, ei hänen eikä sinun kannaltasi. Kostonhimosta ei pääse eroon kostamalla vaan unohtamalla. Anteeksianto ei edellytä sitä että toinen katuu tai parantaa tapansa. Anteeksiantoon ei tarvita muuta syytä kuin että itselle tulee parempi olo kun lakkaa kantamasta vihan taakkaa.
Tämä tietysti kuullostaa hurskastelevalta mutta näin se toimii, tiedän sen omasta ja monen muun elämästä mitä olen nähnyt ja kuullut.
Jos välität itsestäsi ja miehestäsi, käsittele asia rehellisesti miehesi kanssa ja sitten jätä asia taaksesi äläkä enää palaa siihen vaikka mieli tekisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579