EGW:n JA kolmen-enkelin OPPI VASTAAN RAAMATTU
- valitse tänä päivänä - tänä adventtiaikana,
ketä tahdot P A L V E L A !
>>> Niin vastaatkin
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.11.2007 klo 17.42
kuten jokainen joka rikkoo Jumalan lakia itsepäisesti. Jokainen sellainen vastaa ja kantaa omat syntinsä, kun taas
>>> Jumalan pyhien synnit kantaa saatana!
KETÄ tahdot palvella?
12
211
Vastaukset
- Pelastuksen jakeita!
Jesajan 53. luku ... jouluevankeliumi Vanhasta Testamentista
1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.
10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.
TÄSSÄ LYHYT JOULUEVANKELIUMI V.T:STA
Jes. 9:6
(9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Rauhaisaa adventtiaikaa!- Ernesti #@
AVK saarnaa Jesuiitan sala oppeja, niitä karta. Jeesuksen kautta tulet saavuttamaan pelastuksen. Kuitenkin Jeesus on kaikkien Kristittyjen Raaka malli. AVK On Jesuiittojen Raaka malli sen kaltaisia karta jos olet liittynyt Herraan, kuten Jesaja oli liittynyt. Nyt olisi jo aika lopettaa AVK alulle panema Harha käännytys Jesuiittoihin. Kantola on yksi eksynyt sielu, joka harhailee tuuliajolla. Herra olkoon hanelle armollinen, että hän voisi ottaa pelastuksen vastaan
- Tietoa tulevista ajoista!
Ernesti #@ kirjoitti:
AVK saarnaa Jesuiitan sala oppeja, niitä karta. Jeesuksen kautta tulet saavuttamaan pelastuksen. Kuitenkin Jeesus on kaikkien Kristittyjen Raaka malli. AVK On Jesuiittojen Raaka malli sen kaltaisia karta jos olet liittynyt Herraan, kuten Jesaja oli liittynyt. Nyt olisi jo aika lopettaa AVK alulle panema Harha käännytys Jesuiittoihin. Kantola on yksi eksynyt sielu, joka harhailee tuuliajolla. Herra olkoon hanelle armollinen, että hän voisi ottaa pelastuksen vastaan
Joku vetosi - salanimellä Ernesti - profeettaan; Jesajaan. Jesaja onkin profeetoista merkittävin.
Tässä hieman Jesajan tulevaisuudennäkymiä:
Hyville käy hyvin, pahoille pahoin. Elikkä Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa
rakastaville KÄY HYVIN. ja kysehän tässä on pedonaikaan jääneistä.
pedonajasa on toellakin niin, että pyhä pyhittyköön aina marttyyriuteen saakka, mutta
paha pahentukoon aina Jerusalemiin hyökkäämiseen asti!
Jes 66:23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee KOKO ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
Jesajan kirja 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48] Tietoa tulevista ajoista! kirjoitti:
Joku vetosi - salanimellä Ernesti - profeettaan; Jesajaan. Jesaja onkin profeetoista merkittävin.
Tässä hieman Jesajan tulevaisuudennäkymiä:
Hyville käy hyvin, pahoille pahoin. Elikkä Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa
rakastaville KÄY HYVIN. ja kysehän tässä on pedonaikaan jääneistä.
pedonajasa on toellakin niin, että pyhä pyhittyköön aina marttyyriuteen saakka, mutta
paha pahentukoon aina Jerusalemiin hyökkäämiseen asti!
Jes 66:23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee KOKO ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
Jesajan kirja 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]Luukkaan evankeliumi:
2:7 Ja hän synnytti pojan, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet seimeen, koska heille ei ollut sijaa majatalossa.
Ei ollut sijaa Jeesukselle hänen lihansa päivinä.
Saako Hän TÄNÄÄN SIJAA SINUSSA - hänen sanansa?
Johannes
8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
- alex-kasi
sitä samaa mitä teidän kokouksissanne kerrotaan?
Mitäs Antti sanot sellaisesta asiasta kuin "rehellisyys" ja valhe?
- Onko sen joka sanoo olevansa "oikealla asialla" ensisijaisesti yritettävä pysyä erossa valheesta?
Vai
- Saako valehdella?
- Saako valehdella "hyvään tarkoitukseen"?
- Onko valehteminen todempaa jos valehtelija uskoo puhuvansa totta?
- Ovatko päättömät kaksimieliset vertaukset (joita ei monikaan ymmärrä) oikeutettuja?
------------------
Oletko täällä vain "voittamassa riidat"? ja siinä tapauksessa miksi?Outoa että sinä alex olet nuhtelemassa anttia. Mutta et piittaa yhtään itse asioista, eli "kolme enkeliä" joka julistaa kammottavaa valhetta..tässä otanta.. "" Saatana kantaa jumalan lasten tekemät ja heidän katumat synnit viimeisellä tuomiolla""
Ihmettelen sinua.
- silmät ei nää.....
Kaksiteräinen miekka, Jumalan Sana saa adventistit raivoihinsa.
Astu esiin sopivalla ja sopimattomalla hetkellä ja saarnaa Jeesusta äläkä väärää profeetta Ellen Whiteä! Se on juuri niinkuin sen raamatulla osoitat. Äläkä välitä noista, jotka vääristelevät Jumalan Sanaa oman profeettansa(EGW) uskomusten/tulkintojen mukaan.
""Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!"" Joh 1.
Ei sanota missään raamatussa, että saatana ottaa pois synnit.- palvelija Jeesusta
sinusta en ole ollenkaan varma. Sinua en aio ainakan palvella.
Näyttäisi siltä, että vain palvelemisesta ja
luopumisesta on luvassa palkkaa - armopalkka.
Opetuslasten tuleva palkka - Mark 10:28-31
28 Silloin puuttui Pietari puheeseen ja kysyi: "Entä me? Me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua."
29 Jeesus vastasi: "Totisesti: kuka ikinä minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, äidistään, isästään tai lapsistaan tai pelloistaan,
30 hän saa satakertaisesti: nyt, tässä maailmanajassa, taloja, veljiä ja sisaria, äitejä ja lapsia ja peltoja -- tosin myös vainoa -- ja tulevassa ajassa hän saa iankaikkisen elämän.
31 Mutta monet ensimmäiset tulevat olemaan viimeisiä ja viimeiset ensimmäisiä."
Tuhlaajapoikien ja tyttärien palatessa harharetkiltään - sitä Kristus odottaa, että
he ovat tukipilareita seurakunnasa, kuten Pietari:
Luukkaan evankeliumi:
22:32 mutta minä olen rukoillut sinun puolestasi, ettei sinun uskosi raukeaisi tyhjään.
Ja kun sinä kerran palajat, niin vahvista veljiäsi."
tiesitkö, että nöyrät Herran pyhittämät voivat
KÄSKEÄ JEESUSTA?
Ennenkuin Jessus oli tehnyt ainuttakaan näkyvää ihmettä, hänen äitinsä Maria tiesi, että hänen
esikoispojalleen on annettu kaikki valta
taivaassa ja maan päällä.
Maria käski Jeesuksen tehdä viiniä, kun Kaanaan
häissä juhlajuoma loppui kesken, eivätkä olleet
vielä edes juopuneet. Ja Jeesus totteli tietysti uskon naista - vaikka esteli: "Minun aikani ei
ole vielä tullut".
Yleensä huono viini laitettiin viimeiseksi, kun ei aistit enää kunnolla toimi. Nyt esimaistaja
ihmetteli, kuinka paras viini on jätetty viimeiseksi. Sillä Jeesus muutti veden ensiluokkaiseksi, vanhavuosikertaiseksi viiniksi.
Kerrotaan, Raamatun ulkopuolella, että moni tahtoi aamulla vettä, tietystä syystä. Jonkun täytyisi
lähteä kaivolle. Kertomuksen mukaan Joosef olisi
sanonut Marialle: Älä ainakaan Poikaa lähetä!
Joka tapauksessa - Jeesus on myös palvelijain palvelija - Kuningaspalvelija. Kaikessa Hän on
enemmän kuin valmis auttamaan ja palvelemaan
juuri sinua - sitä varten Hän vaelsi läpi ihmisen tien!
Toki tahdomme palvella takaisin?
Markuksen evankeliumi:
10:43 Mutta näin ei ole teidän kesken, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne;
10:44 ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon kaikkien orja
.
10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
Iloisen palvelun adventtiaikaa!- henkiolentoja
Hebrealaiskirje:
1:13 Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
1:14 Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?
Enkelit ovat sitä varten nyt armotalouskaudessa, että ne palvelevat ja auttavat ihmistä.
Tuomion enkelien vuoro on vasta ylöstempauksen jälkeen, pedonajassa.
Nyt on voimassa sen enkelin sanoma, joka ensimmäsienä jouluna julisti paimenille kedolla - ilosanomaa ja rauhaa maan päälä, "ihmisille, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto".
Jumala on hyvä Isä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472