Katsoessasi kulunutta vuotta - mitä sellaista löydät teoistasi ym. joista olet erityisen ylpeä/onnellinen/iloinen? Ihan itsekkäästi! :D
Itse onnittelen itseäni siitä, että sain vuosia jatkuneen ja turhauttavan Kela-työkkärirumban päätökseen ja pääsin vihdoin työkyvyttömyyseläkkeelle.
Tarvittiin kuitenkin lähes vuoden sairasloma ja kahden erikoislääkärin lausunnot...
Tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä...;D
KIITÄTKÖ ITSEÄSI ?
11
512
Vastaukset
- mikhaildenisov
ei oo niinku aihetta,en oo mitaan tehny tana vuonna enka aio teha edeskaan.hyvaa paivaa sulle
- Jermuxi tms..
Kiidän kyllä paikasta ja maasta toiseen ja lopussa se kiitos seisoopi. Hyvin mulla menee ja niin se pitääki, joten olen tyytyväinen itseeni. Jesh!
- Yrittänyt
Onnea sinulle eläkepäätöksen johdosta. Itse samaa hakenut (yli vuoden sairasloma), kahden erikoislääkärin lausunnot, kuntoutuslaitoksen puolto, en päässyt. Hylky tuli. Nyt muutoksenhakulautakunnassa. Säryt hirveät, kipulääkkeet eivätkä kipuepiduraalit auta. Alkaa mennä "hermo". Yöt valvon, jatkuva univaje.
Olen onnellinen puolestasi, on hyvä, että joku saa asiansa kuntoon.Jouduin kylläkin manipuloimaan toista lääkäriä - kardiologihan onneksi "näkee sydämeen" kliinisesti :)
Voi sitä rauhoittavien ym. mielialalääkkeiden määrää, joita minulle olisi suositeltu/reseptejä kirjoitettiin sen vuoden aikana...en tarvinnut pillereistä yhtäkään!!!
Eräs Tampereen kaupungin leivissä oleva psykiatri sanoi (olin kertonut, etten aio syödä lääkkeitä), että apteekki voi valvoa mielialalääkkeiden hankkimista - ellet hanki, menetät....
Ilmeisesti eivät sitten valvoneet?
Minulla ovat ko. reseptit edelleen tallella, jos nyt joku tästä totuudesta hermostuu!
- Nimetön
anoppini sanonta mieleen tuosta aloituksestasi,,kiitätkö itseäsi.
Hän aina sanoi kun joku häntä itserakkaaksi moitti,että "aina olen itseäni kiittäny ja kiittämistä on riittäny". - kiitän
lääkäreitäni siitä, että he ovat hoitaneet minua niin hyvin, että voin jatkaa tyyöelämääni ja siten osaltani olla nostamassa eläkkeellelähtöikää. Uskon näin tekemällä auttavani omalta osaltani tulevan sukupolvemme elämää.
Juttu sinulle Minea, että sait asiasi viimein kuntoon.
Minä onnittelen itseäni sellaisesta asiasta, että ymmärsin kerrankin puhua omasta tärkeästä asiasta, juuri oikealle ihmiselle.- kiike
ajatuslomuttamosta. Joka viikolle olen valinnut yhden oman ajatuksen joka on aina saanut kiiken vähän kiemultelemaan häpeästä. Olen sitten lepinyt sen ajatuksen khta kohdalta kappaleiksi ja mulissut päälle oikein lumasti. Jotkut ajatukset ovat istepäisiä ja niiden kanssa joutuu temppuilemaan useampanakin viikkona, mutta ei koskaan peläkkäisinä viikkoina. Tätä menoa kiikestä kehittyy oikein hyvä ajatustensilppoja ja -pyölittelijä jonklööli.
- Pirre*
En tiedä oikein mitään aihetta kiitellä itseäni, - noo ehkä kuitenkin, että yksi vuosi lähemmäksi eläkeikää tässä ollaan jaksettu rämpiä :)
- lälly (ent. zena)
se oli kova urakka ja voit todella onnitella itseäsi, kun se nyt on takana.
Minä olen saakelin tyytyväinen itseeni ja moneen asiaan.
Meillä alkaa saunaremppa valmistua ja minusta on aivan ihanaa, kun tulee valmista ja saa alkaa kunnolla tehdä joulusiivouksia.
tänään monta tuntia imuroin remontinaikaisia pölyjä pois, lattiasta kattoon. Olen kuitekin aika kova akka. Olen tyytyväinen itseeni ja aikaansaannoksiini. Lapsiini, lapsenlapsiini ja mieheeni. Upeeta, mahtavaa!!!! - piitsukka
onnea sinulle.
minä kiitän niin monia asioita ja tapahtumia.
ystäviäni, tuesta ja kannustuksesta.
miestäni rakkaudestaan
lapsiani että he ovat elossa ja voivat hyvin, avartaneet huomaamattaan minunkin maailman kuvaani, ja kasvattaneet sietokykyäni.
veloista ja vaikeuksista ne ovat kasvattaneet minua vahvemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi.
itseäni kiitän ennenkaikkea siitä että minulla on ollut rohkeutta ja uskallusta hypätä pois elämän oravanpyörästä.
sanoin itseni irti vakituisesta työsuhteesta.
kerrankin nyt 45v olen VAPAA
olen onnellin ja kiitollinen valinnoistani ja siitä että virheistä olen oppinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501