Peruutin tilaamani joulukinkun,jonka vaadin olevan suomalainen tilatessani.
En koske pitkällä tikullakaan suomalaisen tuottajan lihaan,mikä on valheellisesti kerrottu olevan puhdasta,stressitöntä lihaa,hyvillä rehuilla ruokittua.Kaltoin kohdeltujen sikojen joukossa oli myös luomutiloja.
Missä on kuluttajansuojani?!
Peruutin suomalaisen
10
292
Vastaukset
- veronmaksaja2
kepuun ei voi luottaa. KEPU PETTÄÄ AINA!
- vastailee omaan seko
heko avaukseensa. hah hah haaa
- ei muuta
ONNITTELE ITSEÄSI SIITÄ, ETTÄ KETTUTYTÖT HUIJASIVAT SINUA.
- Suomalainen kinkkutilauksen...
Kuvat puhuvat puolestaan enemmän kuin tuhat sanaa.
Hnakin kinkkuni vaikka mistä maasta MUTTA EN SUOMALAISELTA TUOTTAJALTA TULLUTTA. - SEN KUN
Suomalainen kinkkutilauksen... kirjoitti:
Kuvat puhuvat puolestaan enemmän kuin tuhat sanaa.
Hnakin kinkkuni vaikka mistä maasta MUTTA EN SUOMALAISELTA TUOTTAJALTA TULLUTTA.VAIN TERVEITÄ ELÄIMIÄ TEURASTETAAN. SINÄ TEET PÄÄTÖKSIÄ KETTUTYTTÖJEN VIDEON PERUSTEELLA, ELI OLET AIKA HELPOSTI UUNOTETTAVA HÖLMÖ.
- Herrasväki ostaa laatua
95 prosenttia suomalaisista ostaa kotimaisen kinkun.
- ...menehtyminen...
varmistaa sen. Tosin monikohan niistä kuvissa nähdyistä raadoista myydään kuitenkin kuluttajille? Sinun pöytääsi?
Herrasväki ostaa Eurooppalaisia laatutuotteita. Harmaasuolattu nesteellä täytetty "atrian" kinkku ei ole todellakaan laadukas. Sinulta vaan puuttuu vertailu kohdat. Erehdyin kerran ostamaan Vaajakoskella tuotettua kotimaista texel-lammasta ja sen jälkeen en ole kotimaista lihaa enää syönnyt, Uusi-Seelantilaista kyllä moneen kertaa ja kotimainen kauppiaskin kehui sitä paremmaksi. - parasta Tanskalaista
...menehtyminen... kirjoitti:
varmistaa sen. Tosin monikohan niistä kuvissa nähdyistä raadoista myydään kuitenkin kuluttajille? Sinun pöytääsi?
Herrasväki ostaa Eurooppalaisia laatutuotteita. Harmaasuolattu nesteellä täytetty "atrian" kinkku ei ole todellakaan laadukas. Sinulta vaan puuttuu vertailu kohdat. Erehdyin kerran ostamaan Vaajakoskella tuotettua kotimaista texel-lammasta ja sen jälkeen en ole kotimaista lihaa enää syönnyt, Uusi-Seelantilaista kyllä moneen kertaa ja kotimainen kauppiaskin kehui sitä paremmaksi.http://www.bentbay.dk/97_svin.jpg
http://www.alledyrsret.dk/landbrug/c-gris.jpg
Hoh hoh hoooooo
- loppusuorallaan...
Tanskalainen kinkku on hyvää!
Maatalouden voi Suomesta lopettaa tähän rytäkkään.
Pitäisi vaan Eu:n maatalousjaostolle ilmoittaa 141 tukien tarpeettomuudesta Suomeen.Eikä tekisi pahaa tiedottaa Eu:n lehdistöllekään.Tervetuloa tutustumaan suomaiseen lihatilaan!Et voi olla hämmästymättä. - hyviä kinkkuja
http://www.bentbay.dk/97_svin.jpg
http://www.alledyrsret.dk/landbrug/c-gris.jpg
Oleppas hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419