Peruutin suomalaisen

kinkkutilaukseni...

Peruutin tilaamani joulukinkun,jonka vaadin olevan suomalainen tilatessani.
En koske pitkällä tikullakaan suomalaisen tuottajan lihaan,mikä on valheellisesti kerrottu olevan puhdasta,stressitöntä lihaa,hyvillä rehuilla ruokittua.Kaltoin kohdeltujen sikojen joukossa oli myös luomutiloja.
Missä on kuluttajansuojani?!

10

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veronmaksaja2

      kepuun ei voi luottaa. KEPU PETTÄÄ AINA!

      • vastailee omaan seko

        heko avaukseensa. hah hah haaa


    • ei muuta

      ONNITTELE ITSEÄSI SIITÄ, ETTÄ KETTUTYTÖT HUIJASIVAT SINUA.

      • Suomalainen kinkkutilauksen...

        Kuvat puhuvat puolestaan enemmän kuin tuhat sanaa.
        Hnakin kinkkuni vaikka mistä maasta MUTTA EN SUOMALAISELTA TUOTTAJALTA TULLUTTA.


      • SEN KUN
        Suomalainen kinkkutilauksen... kirjoitti:

        Kuvat puhuvat puolestaan enemmän kuin tuhat sanaa.
        Hnakin kinkkuni vaikka mistä maasta MUTTA EN SUOMALAISELTA TUOTTAJALTA TULLUTTA.

        VAIN TERVEITÄ ELÄIMIÄ TEURASTETAAN. SINÄ TEET PÄÄTÖKSIÄ KETTUTYTTÖJEN VIDEON PERUSTEELLA, ELI OLET AIKA HELPOSTI UUNOTETTAVA HÖLMÖ.


    • Herrasväki ostaa laatua

      95 prosenttia suomalaisista ostaa kotimaisen kinkun.

      • ...menehtyminen...

        varmistaa sen. Tosin monikohan niistä kuvissa nähdyistä raadoista myydään kuitenkin kuluttajille? Sinun pöytääsi?
        Herrasväki ostaa Eurooppalaisia laatutuotteita. Harmaasuolattu nesteellä täytetty "atrian" kinkku ei ole todellakaan laadukas. Sinulta vaan puuttuu vertailu kohdat. Erehdyin kerran ostamaan Vaajakoskella tuotettua kotimaista texel-lammasta ja sen jälkeen en ole kotimaista lihaa enää syönnyt, Uusi-Seelantilaista kyllä moneen kertaa ja kotimainen kauppiaskin kehui sitä paremmaksi.


      • parasta Tanskalaista
        ...menehtyminen... kirjoitti:

        varmistaa sen. Tosin monikohan niistä kuvissa nähdyistä raadoista myydään kuitenkin kuluttajille? Sinun pöytääsi?
        Herrasväki ostaa Eurooppalaisia laatutuotteita. Harmaasuolattu nesteellä täytetty "atrian" kinkku ei ole todellakaan laadukas. Sinulta vaan puuttuu vertailu kohdat. Erehdyin kerran ostamaan Vaajakoskella tuotettua kotimaista texel-lammasta ja sen jälkeen en ole kotimaista lihaa enää syönnyt, Uusi-Seelantilaista kyllä moneen kertaa ja kotimainen kauppiaskin kehui sitä paremmaksi.

        http://www.bentbay.dk/97_svin.jpg

        http://www.alledyrsret.dk/landbrug/c-gris.jpg

        Hoh hoh hoooooo


    • loppusuorallaan...

      Tanskalainen kinkku on hyvää!
      Maatalouden voi Suomesta lopettaa tähän rytäkkään.
      Pitäisi vaan Eu:n maatalousjaostolle ilmoittaa 141 tukien tarpeettomuudesta Suomeen.Eikä tekisi pahaa tiedottaa Eu:n lehdistöllekään.Tervetuloa tutustumaan suomaiseen lihatilaan!Et voi olla hämmästymättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe