Eli montako luottokorttia lompakostasi löytyy ja mitkä ne ovat?
Itsellä 2 visaa, mastercard ja amex. Neljällä kortilla pärjäilee suht mukavasti.
Luottokorttigallup
24
3344
Vastaukset
- Yksi, visa
Yksi, visa Electron,
sillä olen pärjäillyt hyvin,
olen 3 lapsen isä, lapset 18-19v.
Kotona kyllä on, keittiössä olevan läpinäkyvän kirjoitusalustan alla
oma visa, vaimon visa molemmilla lapsilla noista rinnakkaiskortit, ulkomaille otetaan enemmän.
aikoinaan oli kaikissa autoissa JET kortit,
kun niillä ei saanut ostaa mitenkään muuten kuin tunusluvulla. - 60,3
On yksi, on paljon helpompi seurata virheitä.
Joskus oli useampia, tarkastus useista kuiteista oli vaikeaa.
Toiseksi,
jos on useita, katoamista ei huomaa, se voi olla kallista.
Varsinkin marketeissa, jos putoaa,
seuraavat asiakkaan toimia, jos hän ei huomaa, jos vain kävelee ulos,
menevät kiireesti ostamaan sillä kortilla.
Enkä todella näen usean maksukortin kantamisessa aina rahapussissa mitään järkeä. - Kortisooni
Minulta löytyy pankkikortti. Oikea sellainen, eikä mikään missään kelpaamaton visa eletrooni.
Sitten löytyy myös kirjastokortti. Eikös sekin ole yhden sortin luottoa, että saa kirjan lainaksi ilman maksua?
Visoja, maastereita ja muita kortteja yrittävät myydä, mutta en ole vielä tarvinnut. Käteinen raha on kelvannut kaikkialla. - että.
en kyllä millään usko että joku tarttee ja on rahalista hyötyä "2 visaa, mastercard ja amex".
eiks amex ole sellainen
kun ostetaan 1 e arvoinen tavara,
joka on hinnoiteltu 10 euron hintaiseksi
ja sen saa sitten etuina puoleen hintaan, 5 euroon.
Vai olenko ymmärtänyt väärin.
Minä kyllä kovin ihmettelen, kun olen 4 lasta saanut kasvatettua aikuiseksi,
yli 10 kertaa ulkomailla käytyä, ym. ilman Ameksia.
"olen minä taitava" - rähähdysvaara
Saneeraa lompakkosi hyt hja het,saatana.
1(siis yksi) luottokortti riittää,sulle sekin voi olla liikaa!! - Yhdestä voisi luopua
N. 12 vuotta sitten sain elämäni ensimmäisen luottokortin, joka oli paikallisen pankin Visa. Siinä vaiheessa olin sinkku, rahaa kului enemmän, ja jouduin makselemaan muidenkin tekemisiä, joten välillä oli rahasta tiukkaa. Hommasin siis taloutta tasapainottamaan toisen Visan, Citibankista. Tuossa Visassa oli se ero ensimmäiseen, että se antoi mahdollisuuden maksaa laskun osissa, mikä sopi minulle hyvin. Siinä vaiheessa olisi tietysti voinut luopua ekasta Visasta, mutta se jäi sitten tekemättä.
Nyt olen ollut jo vuosia naimisissa, rahatilanne on parantunut huimasti, säästöjäkin on kertynyt, ja Visa-laskun saan aina maksettua kerralla, oli se sitten vaikka 2000 euroa.
Molemmat Visat ovat edelleen käytössä. Joskus mietin puolihuolimattomasti että toisen voisi peruuttaa, mutta kun niissä ei ole kuin 19,90 euroa vuosimaksu kummassakin, niin en ole saanut aikaiseksi.
Aviomiehelläni on ollut vuosia Visa ja American Express. Kun hän toista vuotta sitten sai tarjouksen kortin muuttamisesta platina-American Expressiksi, laskimme että se kannattaa, ja samalla hommasimme minulle rinnakkaiskortin.
Eli luottokortteja on siis minulla kolme. Voisi ehkä kutistaa kahteen, mutta ei sen vähempään. - äitiliini.
lompakossa yksi, niin tai se on visa elektron,
ei se olekaan luottokortti,
kotona toinen, oikea visa. - siinä se tuli
Visa-pankkikortti -yhdistelmäkortti, jolla olen pärjännyt kotimaassa ja ulkomailla.
- Nainen 27
Lompakosta löytyy yksi luottokortti, MasterCard, jossa 2000e luottoraja ja myös pankkikorttiominaisuus. Lisäksi ulkomaanostoksia ja satunnaisia nettiostoksia varten löytyy myös VisaElectron. Harvemmin tulee tuota luottopuolta käytettyä, lähinnä varmuuden vuoksi tuli sekin otettua.
Lisäksi löytyy Stockmannin tilikortti, jonka periaate on kutakuinkin sama kuin luottokorteilla.- Nainen 27
arvo-poika kirjoitti:
mihin tarviit stockmannin korttia?mielestäni turhempaa kauppaa ei löydy mistään.
Käytän tuota korttia ostoksiin. Käytän sitä kuin mitä tahansa muutakin bonuskorttia, eli tili on useimmiten tyhjillään. Tiliominaisuuden käytän lähinnä Akateemisen nettitilauksiin, ja sitäkin nykyään harvemmin kerta saatiin tänne Ouluun oma kirjakauppa :)
Sinusta Stockmann on ehkä turha kauppa, ja ehkä lasket muutkin konsernin kaupat (kuten Akateeminen ja Seppälä) samaan kastiin, itse taas teen siellä paljonkin ostoksia. Akateemisesta ostan paljon kirjoja (osa nettikaupasta, jolloin tilikortti toimii maksuvälineenä), Stockmannilta muun muassa kosmetiikkaa, vaatteita ja Herkusta juustoja, erikoisempia vihanneksia, tuoretta leipää ja muuta ruokaa.
Minusta esimerkiksi Kärkkäinen, Gigantti, K-Rauta, Halpa-Halli ja Tokmanni ovat täysin turhia kauppoja, minulle. Ymmärrän silti, että jotku käyttävät näiden kauppojen palveluita. Muutenhan ne olisivat jo kaatuneet. - kannattaisi kuitenkin
Nainen 27 kirjoitti:
Käytän tuota korttia ostoksiin. Käytän sitä kuin mitä tahansa muutakin bonuskorttia, eli tili on useimmiten tyhjillään. Tiliominaisuuden käytän lähinnä Akateemisen nettitilauksiin, ja sitäkin nykyään harvemmin kerta saatiin tänne Ouluun oma kirjakauppa :)
Sinusta Stockmann on ehkä turha kauppa, ja ehkä lasket muutkin konsernin kaupat (kuten Akateeminen ja Seppälä) samaan kastiin, itse taas teen siellä paljonkin ostoksia. Akateemisesta ostan paljon kirjoja (osa nettikaupasta, jolloin tilikortti toimii maksuvälineenä), Stockmannilta muun muassa kosmetiikkaa, vaatteita ja Herkusta juustoja, erikoisempia vihanneksia, tuoretta leipää ja muuta ruokaa.
Minusta esimerkiksi Kärkkäinen, Gigantti, K-Rauta, Halpa-Halli ja Tokmanni ovat täysin turhia kauppoja, minulle. Ymmärrän silti, että jotku käyttävät näiden kauppojen palveluita. Muutenhan ne olisivat jo kaatuneet.muun muassa kosmetiikkaa ja vaatteita ostaa juurikin paljon edullisemmin kaupoista nimeltään
Gigantti, K-Rauta, Halpa-Halli ja Tokmanni.
tulee paljon halvemmaksi ja et kuitenkaan
löydä baareista itelles rikasta elättäjää tuhlaamalla ja maksamalla samasta pakkelista Stockmann-lisää.
Itse asiassa K-raudan vaatteet ja varsinkin kosmetiikka pesevät trendikkyydessään Stockmannin mennen tullen. Te ette vaan siellä Oulussa ole lainkaan etelän trendien tasalla, kun ne tulee sinne korpeen niin pirun myöhään. - Kanta-asiakkaat
kannattaisi kuitenkin kirjoitti:
muun muassa kosmetiikkaa ja vaatteita ostaa juurikin paljon edullisemmin kaupoista nimeltään
löydä baareista itelles rikasta elättäjää tuhlaamalla ja maksamalla samasta pakkelista Stockmann-lisää.
Itse asiassa K-raudan vaatteet ja varsinkin kosmetiikka pesevät trendikkyydessään Stockmannin mennen tullen. Te ette vaan siellä Oulussa ole lainkaan etelän trendien tasalla, kun ne tulee sinne korpeen niin pirun myöhään.Asumme ja teemme työtä Helsingin keskustassa. Autoa ei ole, koska sitä ei tarvita (satunnaisiin viikonloppureissuihin vuokraamme auton, samaten kesälomille).
Giganttia, K-Rautaa ei ole kilometrien säteellä, Halpa-Hallia en ole ikinä nähnyt, Tokmannia en myöskään.
Käymme Stockmannilla lähes joka päivä. Teemme mm. lähes kaikki ruokaostoksemme sieltä; lähikaupasta vain juomat, paperituotteet, puhdistusaineet yms. päivittäistavarat, mutta ruoat ostetaan Stockan Herkusta. Tämä siksi että heidän valmisruokatiskinsä on erinomainen, ja samalla kun ostaa siitä, voi sitten ostaa kaiken muunkin tarvitsemansa.
Tänä vuonna olemme ostaneet elektroniikkaa mm. Nintendo DS:n, Sonyn videokameran, ja erilaisia oheisvälineitä tietokoneeseen. Nämäkin hankittiin kaikki Stockmannilta, kun se nyt vaan sattuu olemaan meille helpoin ja vaivattomin tapa. Kosmetiikat ostetaan myös sieltä.
En näe mitään syytä miksi meidän pitäisi alkaa ravata ympäri kaupunkia hakemassa haluamiamme tavaroita, kun ne saa mukavasti yhden katon alta.
Ai niin muuten, koska olemme kanta-asiakkaita, ja ostomme ylittävät tietyn rajan, saamme taas vuoden lopussa optioita merkitä Stockmannin osakkeita tiettyyn hintaan. Viime kerralla käytimme nämä optiot, ja osakkeiden arvo on noussut huimasti. Ei paha. - Nainen 27
kannattaisi kuitenkin kirjoitti:
muun muassa kosmetiikkaa ja vaatteita ostaa juurikin paljon edullisemmin kaupoista nimeltään
Itse asiassa K-raudan vaatteet ja varsinkin kosmetiikka pesevät trendikkyydessään Stockmannin mennen tullen. Te ette vaan siellä Oulussa ole lainkaan etelän trendien tasalla, kun ne tulee sinne korpeen niin pirun myöhään.Ostan laadukasta kosmetiikkaa, eikä minun siis tarvitse joka kuukausi ostaa uutta meikkivoidetta kerran kuussa, kuin useat markettikmekkejä käyttävät. Vanha totuushan sanoo, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Panostan mielummin laatuun, eikä Joe Blascoa löydy marketeista.
Baareissa en juokse, ostan kosmetiikkaa ja vaatteita työni takia.Minulla on jo aivan ihana mies, tasavertainen puoliso eikä elättäjä. Yhdessä ollaan oltu jo pitkään, ja hänelle kelpaisin varmasti jätesäkkiinkin pukeutuneena. Pystyn itse hyvin elättämään itseni ja tarvittaessa perheenikin omilla tuloillani.
Minulla on työ, jossa joudun tekemään paljon asiakaskäyntejä konsultaatioiden muodossa, jolloin ulkonäkö on erittäin, erittäin tärkeää. Varsinkin meitä naisia arvostellaan ulkonäön perusteella. Päälle ei siis kelpaa mitkä tahansa ryysyt, vaan pukeutumisen on oltava huolliteltua, mieluiten siis jakkupukuja ja asiallisia asusteita. Stockmannilla vain sattuu olemaan laajin valikoima, vaikka en minä toki niitä ihan kalleimpia Ril'sin pukuja osta.
Täällä Oulussa Stockmannia pidetään muuten vieläkin parempien ihmisten kalliina kauppana, vaikka moni asia on siellä jopa halvempaa kuin viereisessä Supermarketissa tai Anttilassa. Lisäksi Stockmannin valikoima on mielestäni tosi laaja, sieltä löytyy kaikki Lumenesta Dioriin ja Vero Modasta Tommy Hilfigeriin. Nainen 27 kirjoitti:
Ostan laadukasta kosmetiikkaa, eikä minun siis tarvitse joka kuukausi ostaa uutta meikkivoidetta kerran kuussa, kuin useat markettikmekkejä käyttävät. Vanha totuushan sanoo, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Panostan mielummin laatuun, eikä Joe Blascoa löydy marketeista.
Baareissa en juokse, ostan kosmetiikkaa ja vaatteita työni takia.Minulla on jo aivan ihana mies, tasavertainen puoliso eikä elättäjä. Yhdessä ollaan oltu jo pitkään, ja hänelle kelpaisin varmasti jätesäkkiinkin pukeutuneena. Pystyn itse hyvin elättämään itseni ja tarvittaessa perheenikin omilla tuloillani.
Minulla on työ, jossa joudun tekemään paljon asiakaskäyntejä konsultaatioiden muodossa, jolloin ulkonäkö on erittäin, erittäin tärkeää. Varsinkin meitä naisia arvostellaan ulkonäön perusteella. Päälle ei siis kelpaa mitkä tahansa ryysyt, vaan pukeutumisen on oltava huolliteltua, mieluiten siis jakkupukuja ja asiallisia asusteita. Stockmannilla vain sattuu olemaan laajin valikoima, vaikka en minä toki niitä ihan kalleimpia Ril'sin pukuja osta.
Täällä Oulussa Stockmannia pidetään muuten vieläkin parempien ihmisten kalliina kauppana, vaikka moni asia on siellä jopa halvempaa kuin viereisessä Supermarketissa tai Anttilassa. Lisäksi Stockmannin valikoima on mielestäni tosi laaja, sieltä löytyy kaikki Lumenesta Dioriin ja Vero Modasta Tommy Hilfigeriin.iso-kokoinen mies ostan vatteeni joko sokokselta hesan keskustasta tai sitten haloselta.stockmannilla on mielestäni mauttomia miesten vaatteita,mene ja tiedä!
- kQ,Ysa
arvo-poika kirjoitti:
iso-kokoinen mies ostan vatteeni joko sokokselta hesan keskustasta tai sitten haloselta.stockmannilla on mielestäni mauttomia miesten vaatteita,mene ja tiedä!
yksi on mukana aina,
matkoilla sitten enemmän, jos vaikka jää automaattiin tms.
Matkoilla käytän niitä aluksi siihen saakka kun kaikki toimii, erityyppisiin ostoksiin, jotta kirjanpito on helpompaa. - Nainen 27
arvo-poika kirjoitti:
iso-kokoinen mies ostan vatteeni joko sokokselta hesan keskustasta tai sitten haloselta.stockmannilla on mielestäni mauttomia miesten vaatteita,mene ja tiedä!
Tällä Oulussa Stockmannin miestenvaateosasto on melko pieni, ainakin naisten osastoon verrattuna. Enkä ole siellä juurikaan vieraillut, joten en osaa ottaa kantaa niiden mauttomuuteen.
Eiköhän jokainen löydä oma kauppansa, itselleni Stockmannin tarjonta on sopiva. Sokoksessakin käyn, aina kun vierailen kaupungissa, jossa sellainen löytyy. Harmi, että Arina päätti rakentaa hotellin entisen Sokoksen paikalle. Huhut tosin kertovat, että mekin olisimme saamassa Sokoksen takaisin tänne. Jee! - sovinistisika...
Nainen 27 kirjoitti:
Tällä Oulussa Stockmannin miestenvaateosasto on melko pieni, ainakin naisten osastoon verrattuna. Enkä ole siellä juurikaan vieraillut, joten en osaa ottaa kantaa niiden mauttomuuteen.
Eiköhän jokainen löydä oma kauppansa, itselleni Stockmannin tarjonta on sopiva. Sokoksessakin käyn, aina kun vierailen kaupungissa, jossa sellainen löytyy. Harmi, että Arina päätti rakentaa hotellin entisen Sokoksen paikalle. Huhut tosin kertovat, että mekin olisimme saamassa Sokoksen takaisin tänne. Jee!kirjoituksistasi paistaa läpi, että olet ylipainoinen, selluliittia pursuava leveäpeppuinen yh-äiti. eikös teikäläisille ole omat puljunsa?
- Nainen 27
sovinistisika... kirjoitti:
kirjoituksistasi paistaa läpi, että olet ylipainoinen, selluliittia pursuava leveäpeppuinen yh-äiti. eikös teikäläisille ole omat puljunsa?
Olet ilmeisen huono lukemaan rivien välistä, mutta ei se mitään. Todellisuushan ei voisi olla kauempana tuosta: olen naimaton, lapseton, normaalipainoinen selluliititon työssäkäyvä nainen, joka on tyytyväinen elämäänsä.
Suomessa vaan ei saisi koskaan olla tyytyväinen itseensä, työhönsä tai tilanteeseensa. Aina pitäisi olla pettynyt, masentunut ja vähätellä omia suorituksiaan. Vaatteetkin pitäisi ostaa Halpa-Hallista tai Minimanilta, meikit pitäisi unohtaa kotiin eikä hiuksia koskaan laitella. Ja jos väität tekeväsi asiat toisin, olet valehtelija!
Noh, saat kuvitella minut millaiseksi haluat, eipä se minua liikuta. Itsehän tiedän totuuden, ja miksi pidän Stockan tilikorttia lompakossa.
- mob_453453535
2 visaa, 2 masteria, stokkan, ja useita luotollisia tilikorttejä.
- että yhdellä
yhdellä pärjään normaalielämässä,
elekron Visa on puhelimessa,
kannessa on tarralla kiinni sellainen korttitasku.
puhelimen kannen alle mahtui puoliväkisin 50 € seteli,
sitä en oe vuoteen tarvinnut, kortila on selvitty.
kotona kyllä on useampia,
kun jo vanhenevaa ollaan ja ei nii tarkkaan kuluja lasketa.- vinkauttaja
7 luottokorttia ja S-Pankin visa tulossa, siis 8 korttia.
GE Moneyn master kiinnostais myös, mutta katellaan nyt, jos noilla 8 kortilla pärjäilis.
Perjantaina lähen Thaimaan reissulle, 4 viikkoo siellä ja kortit vinkuu, kun halvalla saa kaikkea.
Täytyy ainakin 5 laatupukua teettää siellä, ne on halpoja. - noin monta
vinkauttaja kirjoitti:
7 luottokorttia ja S-Pankin visa tulossa, siis 8 korttia.
GE Moneyn master kiinnostais myös, mutta katellaan nyt, jos noilla 8 kortilla pärjäilis.
Perjantaina lähen Thaimaan reissulle, 4 viikkoo siellä ja kortit vinkuu, kun halvalla saa kaikkea.
Täytyy ainakin 5 laatupukua teettää siellä, ne on halpoja.mitä kaikkia kortteja sulla sitten on?
- mies 28
pankkikortti,ja tilillä parikymmentä tonttua tasoittamaan akillisiä menoja
yksinkertaisesti luottokortista ei ole minulle mitään hyötyä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829