Tahdomme,veljet,teidän olevan selvillä siitä.mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville,jotta ette surisi niin kuin nuo toiset,joilla ei ole toivoa.Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuoleista,niin kuin me uskomme,silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.Ilmoitamme teille,mitä Herra on sanonut:Me elossa olevat,jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee,emme ehdi poisnukkuneiten edelle.Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa,ja ensin nousevat ylös ne,jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.Meidät,jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä,temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan.Näin saamme olla aina Herran kanssa.Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.
1,tes.4:13-18
3
150
Vastaukset
- huuhaata riittämiin
Olet tainnut ottaa jo liian monta siideriä...
- Missä oma ajattelusi?
syvässä unessa tai tajuton?
Kun sinä kuolet aivosi tuhoutuvat, tajuntasi ja tietoisuutesi lakkaavat. Sinua ei siis enää ole, lakkaat yksinkertaisesti olemasta.
Älä usko tuollaiseen hölynpölyyn, josta Raamattu kertoo. Sen kirjoittajat elivät yli 2 tuhatta vuotta sitten, jolloin syvä tietämättömyys ja taikausoisuus oli syvällä tavallisen ihmisen elämässä.- häviät olemattomiin?
Usko sinä vaan ihan vapaasti siihen, että olet niin arvoton, että ne vaivaiset muutama vuosikymmentä riittää tälle maailmalle sinun olemassaoloasi täällä. Mitäpä sinä edes ajatteletkaan asioita, koska sinun aivosihan tuhoutuvat ihan kohta ja siinä se.
On se kiva käpytellä täällä muutama vuosi odottamassa vain mätänemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt274019Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452065Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421303- 801180
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381128Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491037Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161925Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 56833