Tämä alkaa jo ketuttaa. Olen tässä tapellut sivujeni ulkoasun kimpussa, mutta erityisesti minulle tuottavat päänvaivaa taulukon reunukset. Haluaisin, ettei niitä näkyisi ollenkaan, mutta pulma on kirpaiseva: ne eivät katoa millään!
border: 0; ei toimi
Taulukossa on kaksi riviä ja kummassakin kaksi solua. Jokaisessa solussa on iframe.
Olisiko kenestäkään täällä apua?
Taulukon reunukset EIVÄT katoa
3
407
Vastaukset
Kirjoitit border-asetukset ehkä väärään paikkaan. Paperilapulle? Jos ne ovat www-sivullasi, niin voisit kertoa osoitteen.
Tosin voi olla, että luulet iframe-elementin reunaviivaa taulukon reunaviivaksi.
Ja toisaalta kaksi iframe-elementtiä jo viittaa siihen, että olet tekemässä jotain aika hupsua, jolloin todelliset ongelmat ovat jossain ihan muualla.- Höpö.
Ongelmasi johtuu siitä että IE (ainakin vielä kutosversiossa) haluaa laittaa iframelle reunukset enkä keksi miten sen saisi css:n avulla ymmärtämään niiden poistamista.
Ratkaisu on silti perin yksinkertainen:
frameborder="0"
Eli:
- "Se kysyy kun ei itse ...
Nyt näyttää toimivan :) Kiitos molemmille auttaneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790