Noniin. ;) mitä kaikkia kyliä ja paikkoja siinä tarusormuksen herrassa oli? ainaki siinä oli Kontu mut mitä muita on? Ku mää tarvin jotaki siistejä paikojen nimiä ja TSH oli ne nimet siistejä :D
Jos tiiätte nii voitteko kertoo? kiitos :)
lotr paikkoja/kyliä?
14
3764
Vastaukset
- joitain semmosia
kuin: Rohan, Minas Morguli, Minas Trith, Rautapiha, Synkmetsä, Hobittila, Mordor, Gondor.
Siinä muutama- Pellakai
Rivendel, Lorien, Harmaat satamat, Ithilien, Brii, Fangorn, Helmin syvänne, ja Moria.
- englanniksi
rautapiha=isengard
hobittila=hobbiton
helmin syvänne=helm's deep
edoras, mirkwood
http://files.meetup.com/238907/middle earth map wallpaper.jpg - gabriele
esimerkiksi Rohan, Edoras, Minas Tirith, Minas Morgul, Hobittila, Brii, Fangorn, Moria, Mordor, Cirith Ungol, Lothlórien, Rivendell, Kontu, Helmin Syvänne, Amon Dín, Emyn Muil, Gondor, Synkmetsä, Repunpää, Harad, Amon Sûl..
- LOTR fani
Minas Morgul
Isengard
Hobbiton
Shire
Lorien/Lothlorien
Minas Ithilien (nykyään Minas Morgul)
Minas Tirith
Moria
Rohan
Edoras
Helm's Deep
Bree
Anfalas
Belfalas
Anorien
Carn Dum
Barad-Dúr (Musta torni)
Black Gate
Arnor
Angmar
Fornost
Grey Havens
Forlindon
Lonely Mountain
Erebor
Mirkwood
Amon Hen
Iron Hills
Dagorlad
Misty Mountains
Emyn Muil
Harlindon
Tolfalas
Lebennin
Fangorn
Celduin River
Cair Andros
Near Harad
Harad
Dol Amroth
Nimrodel
Adorn River
West Emnet
East Emnet
Bruinen River
Mount Gundabad
Rhun
Mordor
Gondor
Amon Sul
Cirith Ungol
Nurn
Núrnen lake
Mount Doom
Dol Guldur
Ithilien
Emyn Arnen
Dead Marshes (kalman suot)
ja vaikkapa Rivendell
Oliko tuossa tarpeeksi paikkoja? Satuin nyt muistamaan nuo kun olen 17 kertaa katsonut koko trilogian läpi, lukenut englannin- ja suomenkielisen kirjan pelannuut hartaasti taru sormusten herrasta pelejä.- ride_the_sky
... mutta kuka laskee kuinka monta kertaa on katsonut jonkun leffan? itse en ole laskenut, mutta varmaan yli kaksikymmentä kertaa ne on tullut fiilistelyä. kirjatkin olen lukenut useampaan kertaan.
ja vittu sinä noita kaikkia paikkoja voi muistaa jos et jostain lukenut listana:D - LOTR fani
ride_the_sky kirjoitti:
... mutta kuka laskee kuinka monta kertaa on katsonut jonkun leffan? itse en ole laskenut, mutta varmaan yli kaksikymmentä kertaa ne on tullut fiilistelyä. kirjatkin olen lukenut useampaan kertaan.
ja vittu sinä noita kaikkia paikkoja voi muistaa jos et jostain lukenut listana:DJuu, ei kestäny kun kolme varttia muistella noita, ja sitten ne piti kaikki kirjoittaakin.
Ja tiedoksi, MINÄ laskin.
tosin hieman voi heittää...
Ja kuuntelen LOTR ista paljon nimiä, enkä vaan katso toinen silmä ummessa tapahtumien ajan. - ride_the_sky
LOTR fani kirjoitti:
Juu, ei kestäny kun kolme varttia muistella noita, ja sitten ne piti kaikki kirjoittaakin.
Ja tiedoksi, MINÄ laskin.
tosin hieman voi heittää...
Ja kuuntelen LOTR ista paljon nimiä, enkä vaan katso toinen silmä ummessa tapahtumien ajan.että en kuuntelisi niitä nimiä? minä kuule olen varmasti yhtä iso sormusten herra-fani kuin sinäkin. osaan vuorosanat leffoista ulkoa englanniksi, ja muistan koko elokuvan äänimaailman. että näin. hiukanhan tämä hävettää myöntää, mutta silti totta joka sana.
itse myös katson nuo elokuvat joka kerta todella tarkasti, sillä en halua missata yhtään hetkeä (muuta kuin silmänräpäykset) tästä elokuvallisesta täydellisyydestä. nörttiähän se on... kai:)
ja vaikka tässä hieman provosoin, niin en halua alkaa riitelemään. mikään ei ole kamalampaa kuin kahden nörtin riitely. - LOTR fani
ride_the_sky kirjoitti:
että en kuuntelisi niitä nimiä? minä kuule olen varmasti yhtä iso sormusten herra-fani kuin sinäkin. osaan vuorosanat leffoista ulkoa englanniksi, ja muistan koko elokuvan äänimaailman. että näin. hiukanhan tämä hävettää myöntää, mutta silti totta joka sana.
itse myös katson nuo elokuvat joka kerta todella tarkasti, sillä en halua missata yhtään hetkeä (muuta kuin silmänräpäykset) tästä elokuvallisesta täydellisyydestä. nörttiähän se on... kai:)
ja vaikka tässä hieman provosoin, niin en halua alkaa riitelemään. mikään ei ole kamalampaa kuin kahden nörtin riitely.Itse olen aivan samanlainen...
:)
Enpä ole ennen tavannut netissä ketään joka olisi vähintäänkin yhtä...
...nörtti kuin minä :D
''Mikään ei ole kamalampaa kuin kahden nörtin riitely.''
Ei ruveta nyt sotimaan netissä. - ride_the_sky
LOTR fani kirjoitti:
Itse olen aivan samanlainen...
:)
Enpä ole ennen tavannut netissä ketään joka olisi vähintäänkin yhtä...
...nörtti kuin minä :D
''Mikään ei ole kamalampaa kuin kahden nörtin riitely.''
Ei ruveta nyt sotimaan netissä.että löytyy samanhenkistä porukkaa! no jos nörttejä haluat etsiä, niin mene jollekkin sormusten herra -fanisivustolle. itse olen pystynyt välttelemään tätä, kun on jonkin verran vielä itsekunnioitusta jäljellä:)
hyvää jussia! - LOTR fani
ride_the_sky kirjoitti:
että löytyy samanhenkistä porukkaa! no jos nörttejä haluat etsiä, niin mene jollekkin sormusten herra -fanisivustolle. itse olen pystynyt välttelemään tätä, kun on jonkin verran vielä itsekunnioitusta jäljellä:)
hyvää jussia!No, olen itsekin pystynyt niitä välttelemään. :)
Hyvää jussia sinnekin päin.
- LOTR fani
Lisäänpä vielä pari:
Osgiliath
Amon dín
Pelargir - LotR -fanityttö_93
...vaikka nämä on jo moneen kertaan suhattu läpi:
Minas Tiriht, Minas Morgul, Mordor, Moria, Musta Portti, Gondor, Osgiliath, Hobittila, Harmaat Satamat, Helmin Syvänne, Kuolleiden Kulkutiet, Kuolemattomat Maat, Synkmetsä, Rivendell, Rautapiha, Fangorin metsä, Lóthrien, Valinór, Tuomiovuori, Briin kykä, Pomppiva Poni, Ämyrilinna.
Englanniksi joitain:
Musta Portti - Black Gate
Helmin Syvänne - Helm's Deep
Synkmetsä - Mirkwood
Rautapiha - Isengard
Fangorin metsä - Fangor's forest
Pomppiva Poni - Pr...(jotakin) Pony
Ämyrilinna - Emyn Arnen- LotR-fanityttö_93
Englanniksi osa:
Hobittila: Hobbition
Harmaat Satamat: Grey Havens
Tuomiovuori: Mount Doom
Briin kylä: Bree's Village
Pomppiva Poni: Prancing Pony
Kontu: The Shire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946