Mä tulin kotiin iltapäivällä, laitoin saunan lämpenemään, tein pitsaa ja ruokailin juuri. Välillä olen vilkuillut telkkua. Menen kohta saunaan, istun löylyssä tovin ja sitten peseydyn suihkussa.
En käytä vihtaa täällä rivitalon saunassa. Kesällä mökillä kyllä usein käyn itse taittamassa vihdan ja kylvetän itseni sitten sillä kunnolla.
Saunomisen jälkeen istun kylpytakissa tv-tuoliin, katselen telkkua ja hörpin pari siideriä. Minä vietän useimmiten tämän tapaisia rauhallisia ja levollisia koti-iltoja lauantaisin.
Mitkä ovat teidän lauantai-illan vietto tapanne. Menettekö kenties ravintolaan kavereiden kanssa viettämään hauskaa ravintola iltaa tai lähipubiin rupattelemaan rattoisasti. Tai onko teillä muita rutiineja. Käyttekö ehkä ystävän luona, saunotte ja jopa yövytte siellä tai ehkä tapaatte vanhempianne. Tai oletteko niin kuin minä, kotonanne, otatte ehkä jonkun terävän, lepäilette ja seurustelette kotiväkenne kanssa.
Mikä on teidän lauantai-illan huuma!
41
1677
Vastaukset
samoin kuin sinulla,mutta terävän jätän ottamatta..Pitää taas olla vauhdissa huomenna..:)
Rentouttavaa lauantai-iltaa vaan Jartseville...- jartsev
Vain ne pari kuivaa siideriä.
- jartsev
Kiitti! Rentoittavaa myös sinulle mii-su.
- kiike
pieni ja äälimmäisen söpö pikkuinen kotikiikeli ja suunnittelen kaikenlaisia pieniä taidepläjäyksiä elilaisista mateliaaleista. Kattelen Monkkia telkusta ja hulvittelen tällä 50 palstalla pienen uutuudenviehätyksen pauloissa.
- ihana elämä
Olen onnellinen tästä iästä 50. ei tartte lähtee enää mihinkään hömpöttelemään . Hyvä safka,punaviini, siinä vähän lauantain toivottuu levyä ja ehkä lukemista ehkä puhelu mukuloille. Onneksi nuorena ei tiedä miten kivaa keski-iässä on, muuten ei jaksaisi painaa sitä työstäkotiinjakauppaanmuksuthoidostaruokaasuuhunjahuhhuh....kunhan terveyttä vaan riittää kaikki on hyvin,olemme tehneet kovan urakan tämän onnen eteen, naatitaan nyt siitä!!!
- jartsev
Ja söpö ja pieni kun olet niin mahdut vaikka taskuun taiteinesi;)Mutta "hulvittele" vain täällä ja katsellaan telkkua levollisesti.
- jartsev
ihana elämä kirjoitti:
Olen onnellinen tästä iästä 50. ei tartte lähtee enää mihinkään hömpöttelemään . Hyvä safka,punaviini, siinä vähän lauantain toivottuu levyä ja ehkä lukemista ehkä puhelu mukuloille. Onneksi nuorena ei tiedä miten kivaa keski-iässä on, muuten ei jaksaisi painaa sitä työstäkotiinjakauppaanmuksuthoidostaruokaasuuhunjahuhhuh....kunhan terveyttä vaan riittää kaikki on hyvin,olemme tehneet kovan urakan tämän onnen eteen, naatitaan nyt siitä!!!
Elämä hallintaan kun siihen nyt on tilaisuus. Nyt ei tarvitse enää jakaa itseään monelle taholle, eikä aina yrittää parastaan vaan keskinkertainen käy aivan hyvin, säästyy voimia ja terveyttä. Nautitaan vapaudestamme täysillä.
- iltaa oltava
jartsev kirjoitti:
Ja söpö ja pieni kun olet niin mahdut vaikka taskuun taiteinesi;)Mutta "hulvittele" vain täällä ja katsellaan telkkua levollisesti.
nyt vaan rauhallisesti.Kaiken sairaala olon jälkeen vaan parannellaan toivutaan et kroppa taas työrupean kestää kun Joulun jälkeen palaan töihin.Musiikkia kynttilöitä palaa.Kaverit pikkujouluissa tänään se vähän harmittaa kun seura olis näiden naisten kanssa hulvatonta ja hauskaa.Tulee uusia juhlia minähän sit vaik ripaskaa vedän.Mutta normaali oloissa olisin ehkä ne 3 siideriikin juonut.Nyt estää lääkkeet ei voi mut sitäkin kerkee taas.Siis oikein lepposasti pyyhkii.
- kiike
jartsev kirjoitti:
kun Monkilla oli niin hyvä tilanne ja sitten tuli tuollainen tosi ilkeä tilanne; pahempi kuin painajainen. Voisi luulla että olisi aitoa elämää viistävää tlaketiaa. Onneksi on kuitenkin vain talinaa; hyvin sympaattisia näyttelijöitä ovat looleihin valinneet.
.. mutta täällä ollaan ;)^plink
- Sinimarjanen
oli poikkeava muihin lauantaihin verrattuna...
Joulukorttien kirjoitus, ennen saunassa käyntiä.
Viisikymmentäyksi korttia, niin menihän siinä
vähän aikaa. Postimerkit täytyy vielä niihin
liimata.
Jouluostoksilla ja lenkillä, lahjojen paketointia.
Siinähän tuota aluksi.
Yleensä lauantai on ihan tavanomainen, saunoineen.
Ei mitään kapakkareissuja. Täällä netissä tulee kirjoiteltua..- jartsev
Kirjoitin kortteja eilen. Paljon vähemmän kuin sinä. Tänään vähän joulu ostoksilla, minulla on flunssa taas niin en lenkilläkään käynyt, saunassa kyllä ja täällä netissä. Koti-iltoja minäkin aivan poikkeuksetta, en harrasta kapakoissa käyntiä.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitin kortteja eilen. Paljon vähemmän kuin sinä. Tänään vähän joulu ostoksilla, minulla on flunssa taas niin en lenkilläkään käynyt, saunassa kyllä ja täällä netissä. Koti-iltoja minäkin aivan poikkeuksetta, en harrasta kapakoissa käyntiä.
tuon korttien määrän vain sillä, että
määrä on melkoisen suuri ja aikaakin vievä.
Tänä vuonna piti tehdä raju karsinta,
mutta en sitten kuitenkaan voinut. Rajata olisi ollut niin vaikea.
Sinulla taas flunssa?? - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tuon korttien määrän vain sillä, että
määrä on melkoisen suuri ja aikaakin vievä.
Tänä vuonna piti tehdä raju karsinta,
mutta en sitten kuitenkaan voinut. Rajata olisi ollut niin vaikea.
Sinulla taas flunssa??Minä ehdottelin lääkärille että tämä olisi ehkä jotain jälkitautia entisestä flunssasta. Hän tutki ja kun oli tutkinut niin teki diaknoosin että tämä on aivan uusi flunssa, eri viruksen aiheuttama kuin se josta juuri paranin. On tämä oireiltaan kyllä aivan erilainen, mutta kurja olo kuitenkin joka tapauksessa. Jospa se tämäkin kun aikansa on niin lähtee.
Sinulla on paljon tosiaan noita kortteja, paljon sukulaisia ja tuttavia, kiva niitä kortteja on saada. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Minä ehdottelin lääkärille että tämä olisi ehkä jotain jälkitautia entisestä flunssasta. Hän tutki ja kun oli tutkinut niin teki diaknoosin että tämä on aivan uusi flunssa, eri viruksen aiheuttama kuin se josta juuri paranin. On tämä oireiltaan kyllä aivan erilainen, mutta kurja olo kuitenkin joka tapauksessa. Jospa se tämäkin kun aikansa on niin lähtee.
Sinulla on paljon tosiaan noita kortteja, paljon sukulaisia ja tuttavia, kiva niitä kortteja on saada.flunssat on olleet pitkäkestosia ja tulleet
uudestaan, ainakin meillä töissä.
Silmätulehduksia, kurkunpäätulehduksia, korvatulehduksia ja vaikka mitä.
Onneksi minä pääsin sillä yhdellä kertaa, mutta ei uskalla kehua...
On niitä kortteja siinäkin mielessä kiva lähettää,
että muistaa kortilla, jos ei ole hetkeen joistain sukulaisista ja
tutuista kuulunut mitään ja ei ole itse ehtinyt yhteyttä ottamaan.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
flunssat on olleet pitkäkestosia ja tulleet
uudestaan, ainakin meillä töissä.
Silmätulehduksia, kurkunpäätulehduksia, korvatulehduksia ja vaikka mitä.
Onneksi minä pääsin sillä yhdellä kertaa, mutta ei uskalla kehua...
On niitä kortteja siinäkin mielessä kiva lähettää,
että muistaa kortilla, jos ei ole hetkeen joistain sukulaisista ja
tutuista kuulunut mitään ja ei ole itse ehtinyt yhteyttä ottamaan.:)Arvelin että tulehdus jossakin. Määräsi se lääkäri nyt antibioottikuurin kuitenkin, varmaan juuri sen takia koska kuitenkin tulehdus oireita oli. Nyt vasta aloitin sen, siinäpähän näkee mitä seuraa.
Minulla on harvoin ollut pahaa flunssaa mutta nyt vainoaa siitäkin edestä. Sanoi se lääkärikin että nyt on paljon helposti tarttuvaa flunssaa liikkeellä.
Kivaa se korttien kirjoittaminen on. Tulee muisteltua sukulaisia ja onko ne muuttaneet vuoden aikana ja minnekä, sellaista... kivoja muistelu tuokioita ja kortit ovat kauniita. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Arvelin että tulehdus jossakin. Määräsi se lääkäri nyt antibioottikuurin kuitenkin, varmaan juuri sen takia koska kuitenkin tulehdus oireita oli. Nyt vasta aloitin sen, siinäpähän näkee mitä seuraa.
Minulla on harvoin ollut pahaa flunssaa mutta nyt vainoaa siitäkin edestä. Sanoi se lääkärikin että nyt on paljon helposti tarttuvaa flunssaa liikkeellä.
Kivaa se korttien kirjoittaminen on. Tulee muisteltua sukulaisia ja onko ne muuttaneet vuoden aikana ja minnekä, sellaista... kivoja muistelu tuokioita ja kortit ovat kauniita.hoitaa se flunnssa oikein kunnolla, ettei tule
mitään pahempia seuraamuksia.
Kiva niitä kortteja on kirjoitella ja tosiaankin,
osoitteet. Onneksi on lista, mutta kun joitain
on muuttanut ja osoitteen muutoskin tullut,
mutta mihinkä sen laitoin...
Kortit, yleensä vielä katson vähän, minkä
kellekkin laitan.
Tosi kauniita kortteja on tänäkin vuonna..:)) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
hoitaa se flunnssa oikein kunnolla, ettei tule
mitään pahempia seuraamuksia.
Kiva niitä kortteja on kirjoitella ja tosiaankin,
osoitteet. Onneksi on lista, mutta kun joitain
on muuttanut ja osoitteen muutoskin tullut,
mutta mihinkä sen laitoin...
Kortit, yleensä vielä katson vähän, minkä
kellekkin laitan.
Tosi kauniita kortteja on tänäkin vuonna..:))Kävin mä tuolla ostoksilla tänään;)
Lähetätkö kauaksikin kortteja ja lähetätkö joululahja paketteja postissa? - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kävin mä tuolla ostoksilla tänään;)
Lähetätkö kauaksikin kortteja ja lähetätkö joululahja paketteja postissa?ei ainakaan kannata suuremmissa määrin.
Tuolla kauppareissulla oli täällä joitain niin flunssasia ihmisiä,
että ihmettelin kuinka oli jaksaneet kaupoille lähteä.
Ihan vain kotimaahan lähetän kortteja, ympäri suomea kuitenkin.
Paketit pyrin viemään henkilökohtaisesti, mutta yhden paketin, jossa
paketteja useampi, nähtävästi joudun nyt lähettämään.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ei ainakaan kannata suuremmissa määrin.
Tuolla kauppareissulla oli täällä joitain niin flunssasia ihmisiä,
että ihmettelin kuinka oli jaksaneet kaupoille lähteä.
Ihan vain kotimaahan lähetän kortteja, ympäri suomea kuitenkin.
Paketit pyrin viemään henkilökohtaisesti, mutta yhden paketin, jossa
paketteja useampi, nähtävästi joudun nyt lähettämään.:)joulun lämpimiä ajatuksia monille, ilahduttamaan ja tuomaan Joulu Rauhaa, noin uskon ihmisten kokevan. Ainakin itse pidän siitä paljonkin, että jotkut muistaa Jouluna muakin. Kiva mieli siitä tulee.
Pitää lähteä flunssaa nukkumaan pois, jospa parantuisi nyt tämä. Kivaa iltaa ja Hyvää yötä sinulle! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
joulun lämpimiä ajatuksia monille, ilahduttamaan ja tuomaan Joulu Rauhaa, noin uskon ihmisten kokevan. Ainakin itse pidän siitä paljonkin, että jotkut muistaa Jouluna muakin. Kiva mieli siitä tulee.
Pitää lähteä flunssaa nukkumaan pois, jospa parantuisi nyt tämä. Kivaa iltaa ja Hyvää yötä sinulle!Sinulle!!!
Kiitos kirjoitteluista.
Hyvää yötä ja Kauniita unia.:))
- oltermanni..
viettää lauantaita noin. Olen kateellinen sulle. Minun lauantaini ja muut päiväni työt ja rentoutumiset sanelee vaimoni joka nytkin loikoilee sohvalla ja määräilee iltatyöt.
Todella, kadehdin sinua. Piipahdan täällä koneella juoksujen välillä.ja olen uupunut työstä. voi kun sais jostain apua? Olen mies henkilö, mutta en ilmeisesti mies sanan tarkoituksessa.
Se vaan on lipsunut tähän olotilaan. Pelkään vaimoani! Mitä teen? En ole nukkunut viime aikoina kuin pätkittäin. Luontoa ei löydy sanoa kiitos ei!- jaan tuskasi
meitä on paljon enemän kuin luuletkaan
- Töistä
Tulin vähän aikaa sitten töistä, söin vähän iltalapalaa istuen perheen kanssa pöydän ääressä ja puhellen päivän tapahtumista.
Pääsen huomenna töistä jo iltapäivällä ja voimme syödä perheen kanssa yhdessä
Alan seuraavaksi valmistaa huomisen ateriaa niin, että töistä tultuani tarvitsee enää viimeistellä.
Kun vapaa viikonloppu koittaa, se yleensä menee kotipiireissä. Nauttien kiireettömästä yhdessäolosta
Loppuillasta vähän tv:n katselua ja nukkumaan -jaksaa aamulla nousta. - Otto-Vaan
Kaupoilla ja pienen hymypojan seurana.Parin tunnin
ettonien jälkeen saunan lämmössä löhöämässä.
Pikkujoulun kunniaksi pari A.Le Cog tölkillistä ja taas haukottaa.:)))- Pirre*
Kylläpä käypi kateeksi tuollaiset ettaneet..:/
- hildurvonhopsis
Ihan yksikseen olen kotona. Poikani oli täällä ja lähti omaan kotiinsa noin tunti sitten. Päivän vietin oman 81v äitini luona. Poikani kanssa kävin aamupäivällä ostamassa verhotangon ja hän porasi nyt illalla reiät ja laitoimme verhot paikoilleen. Poikani maalasi tämän entisen huoneensa pyynnöstäni vaaleaksi pari viikkoa sitten. Se oli tumman sininen. Tänään hän kasasi kirjahyllyn ja nosti vierassohvan kanssani olohuoneesta tänne "työhuoneeseeni" takaisin. Kapakat ja humalaiset örisijät ei oikein kiinnosta minua, joten ihan yksin täällä lauantai iltaa vietän. Katson millainen se nelosen elokuva on - katson loppuun jos tuntuu kivalle. Saunassa kävin eilen. Asun kerrostalossa ja minulla ei ole omaa saunaa. Alakerrassa on taloyhtiön sauna. Kylppärini on iso ja vuonna 2002 oman makuni mukaan remontoitu...
♥ Hyvää lauantai iltaa teille kaikille ♥ - matammi
hiljaisuudessa ja mukava musiikki
- ihan
ihanaa lauantai-iltaa.
Mies lähti pikkujouluaan viettämään (yksin kuten ennenkin).
Lähdettyään sytytin paljon kynttilöitä palamaan ja sammutin kaikki sähkövalot. Otin 5,5% kuivaa kylmää siideriä mukaani saunaan. Lojuin saunan ihanassa lämmössä. Saunan jälkeen napsin pieniä suolapaloja ja join toisen siiderin, katselin ja ihailin liekkien leimua kynttilöissä ja takassa. Ja...,uskallanko?.. Uskallan, kun kerran kysyit jartsev
Aloin hyväillä itseäni ja sain monta hienoa orgasmia. Annoin ajan kulkea ihan hijaa eteenpäin, nousin ylös ja tein itselleni vielä vodka-tonicin ja joukkoon iso lohko sitruunaa, tulin koneelle ja sinä kysyt täällä, mikä on teidän lauantai-illan huuma. Minulla se on tällaista. Vielä jatkan katsomalla vanhan lännenfilmiklassikon: Rio Bravo.
Mutta nyt; tullaan tullaan ;)- ettäs kehtoot
tuollaisija juttuja haastella niin kiltille ku Jartsev!!
Pese suuskis mäntysuovalla ja se .....pää! - jartsev
Sinä olet itse tehnyt itsellesi upean pikkujoulu huuman kotiisi, varmaan aivan kivaa ja levollista. Onnea sinulle.
- jartsevia
jartsev kirjoitti:
Sinä olet itse tehnyt itsellesi upean pikkujoulu huuman kotiisi, varmaan aivan kivaa ja levollista. Onnea sinulle.
mitäs pahaa minä nyt olisin tehnyt, ja kenelle, itseäni viihdyttäessäni? Katteiden ja pelkurien puheita. Elokuva alkaa.
vietin tietokoneen ääressä, nenä tuhisten ja filttiin kääriytyneenä...tää flunssa ei taida lähteä ikinä pois.
Pelasin muutaman age-of-empires pelin, kirjoittelin ja moderoin foorumeitani, otin selvää eräästä hujarista joka oli varastanut toisen iP osoitteen ja "lainannut" erään ihan kunniallisen rekatun ja moderaattorin sähköpostiosoitetta ja ne paljastuivat ihan työkavereiksi ja vähän vielä enemmänkin....dramatiikka kansainvälisellä tasolla (nää ei oo suomi24 juttuja).
(Tein välissä kuuman kupin ja jatkoin parilla lasilla caberneeta)
Loppuilta menikin täällä 50plussissa kun me punottiin juonia Orvokin kaa Mettiksen pään menoksi hehehe ja sitten ihan lopuksi kivoissa fantasioissa joissa voimme lepäillä vierekkäisissä sängyissä Mettiksen kaa sairaalassa, rinta täynnä letkuja ja laitteita ja pitää toisiamme kädestä mulkoillen toisiamme hellästi happinaamarien yli.- Puidenhalaaja
Kävin katsomassa tuttua naisimmeistä tamperelaisessa sairaalassa. Hänellä oli naama kuin Hangon keksi, eikä ihmekään: oli voita molemmin puolin leipää eli miehet naapuripeteissä. Ilmankos viihtyi siellä yli viisi viikkoa;) Onhan se tietysti ihan järkevää tuollainen sekasijoitus, kun muuten voi olla huoneissa tyhjiä petejä ja jotkut potilaat nukkuvat käytävällä.
Puidenhalaaja kirjoitti:
Kävin katsomassa tuttua naisimmeistä tamperelaisessa sairaalassa. Hänellä oli naama kuin Hangon keksi, eikä ihmekään: oli voita molemmin puolin leipää eli miehet naapuripeteissä. Ilmankos viihtyi siellä yli viisi viikkoa;) Onhan se tietysti ihan järkevää tuollainen sekasijoitus, kun muuten voi olla huoneissa tyhjiä petejä ja jotkut potilaat nukkuvat käytävällä.
erinomainen paikka tavata vanhempia herroja. Eka paikka missä olen ollut missä ikäiseni naiset olivat selvä vähemmistö ja herrat olivat iloisia kun oli joku naisihminenkin seassa.
- Puidenhalaaja
Paloma.se.co kirjoitti:
erinomainen paikka tavata vanhempia herroja. Eka paikka missä olen ollut missä ikäiseni naiset olivat selvä vähemmistö ja herrat olivat iloisia kun oli joku naisihminenkin seassa.
...pitänee hankkiutua lääkärin puheille;))
Puidenhalaaja kirjoitti:
...pitänee hankkiutua lääkärin puheille;))
"sydämmestä ottanut".
Mites se meni? sanasta miestä sarvesta härkää.
Sinua viedään sydämmestä.
Kysyisinkin, kuka on sinua "sydämmestä ottanut"?:))- Puidenhalaaja
emw34 kirjoitti:
"sydämmestä ottanut".
Mites se meni? sanasta miestä sarvesta härkää.
Sinua viedään sydämmestä.
Kysyisinkin, kuka on sinua "sydämmestä ottanut"?:))...kun joku oliskin "ottanu sydämmestä" sillai hellästi. Mutta ihan oikeesti on tullut muistutuksia kuolemattomuudesta ja tarttis varmaan tehrä jotain. Eipä silti, kyllähän minä aina välillä innostun katselemaan noita uroita sillä silmällä;)))
Puidenhalaaja kirjoitti:
...kun joku oliskin "ottanu sydämmestä" sillai hellästi. Mutta ihan oikeesti on tullut muistutuksia kuolemattomuudesta ja tarttis varmaan tehrä jotain. Eipä silti, kyllähän minä aina välillä innostun katselemaan noita uroita sillä silmällä;)))
ekaks anteeksi puheitani.
Ei pitäis näköjään heitellä mitä sattuu, sori, että näin vakavasta asiasta on kyse.
Eipä muuta, kuin lääkärin pakeille katsomaan mistä on kyse.
Otahan jo huomenna asiaksesi soittaa ajanvaraukseen.
Tuun siitä kysymään vielä tulevalla viikolla, ettäs tiiät!:))
Meidän nuorimmaisella on kerran operoitu sydäntä, kun jo kouluiässä oli voimakkaita rytmihäiriöitä.
Nyt hänellä on lievä lääkitys ja sydän toimii 'vakaasti'.- Puidenhalaaja
emw34 kirjoitti:
ekaks anteeksi puheitani.
Ei pitäis näköjään heitellä mitä sattuu, sori, että näin vakavasta asiasta on kyse.
Eipä muuta, kuin lääkärin pakeille katsomaan mistä on kyse.
Otahan jo huomenna asiaksesi soittaa ajanvaraukseen.
Tuun siitä kysymään vielä tulevalla viikolla, ettäs tiiät!:))
Meidän nuorimmaisella on kerran operoitu sydäntä, kun jo kouluiässä oli voimakkaita rytmihäiriöitä.
Nyt hänellä on lievä lääkitys ja sydän toimii 'vakaasti'....anteeksipyytämistä,itsehän heitin huulta asiasta. Ei minun jutuistani ota Erkkkään selvää...
Kiitos vaan huolenpidosta, olen tunnetusti huono menemään lääkäriin, huomenna, huomenna, ja taas on kuukausi kulunut. Yritän ryhdistäytyä.
- Xinorina
Ensin kotona, sitten kaupungilla ja lopuksi jonkun toisen kotona. Pienellä joukolla liikenteessä.
Voi sanoa, että aika nappi viikonloppu oli. Joskus näin, yleensä rauhallisemmin.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!- jartsev
Sä olit sitten siellä liikenteessä. Hyvä hyvä, puolustit kirjoittavan joukon kunniaa sillä tavalla. Onnea vain sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all271941Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571779- 361494
- 771200
- 521079
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j231075- 54920
- 49893
- 24884
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178879