Alkaa kyllä jo venyä

00800

tämä sarja liian pitkäksi. turhaan loppuratkaisuja pitkitetään! perjantainen jakso oli jo ihan syvältä : (
1. kamalaa katsoa niitä vankilakohtauksia.
2. mitä ihmettä entinen rikollinen tekee poliisipiirityksessä (yessica siellä jahtaamassa niitä huumeveikkoja)? ja sit hänet vielä palkitaan ... voi voi.

juu, satuahan tämä on, mutta rajansa kaikella, höh. äkkiä nyt vaan sarja päätökseen!

6

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ginger

      Juts näin. Joissain kohdissa sarjaa venytään ihan älyttömyyksiin, toisaalta jotkut jutut taas etenevät liiankin nopeasti....esim. yhdessä jaksossa Jordi ja Pando riitelivät ja Pando oli kihloissa toisen äijän kanssa, seuraavassa parivaljakko olikin jo menossa naimisiin. Olis siinä välissä nyt voitu edes näyttää se sovinto/kosinta.
      Sama koskee Chiquia ja Franklinia. Siitä lähtien kun C. muutti sinne pensionaattiin, mielestäni pariskunnan tarinan kohdalla kerronta on ollut poukkoilevaa ja epäloogista....olisivat ansainneet parempaa kohtelua käsikirjottajilta:)

      • Chiquitita

        Mä oon ihan samaa mieltä siitä, että noita juttuja on ikään kuin ohitettu, just toi Pando ja Jordi-kosinta-juttu ym. ja Chiqui ja Franklin-juttuja myös. Mun mielestä keskitytään vähän liikaa Valentinaan ja Orestesiin, vaikka ne onkin päähenkilöitä. Tai ei niihin välttämättä keskitytä liikaa, mut aina menee puolet jaksosta siihen, että ne jauhaa jotain samaa asiaa ja se on tosi ärsyttävää, kun se aika voitais käyttää Pandoon ja Jordiin tai Chiquiin ja Frankliniin, nekin on kuitenkin aika tärkeitä henkilöitä... :|

        Mut mun mielestä toi perjantain jakso oli just ihana! On niin kivaa, kun Pando ja Jordi on menossa naimisiin! Mä ihmettelin, että mitä Juan Angel teki siinä yhessä kohtauksessa, kun se läpsäytti Jordin käsiä tai jotain, mut sit tajusin sen, kun katoin sen kohdan eilen uudestaan. Sehän läpsäytti silleen, että "irti Pandorasta", kun Jordi piti siitä kiinni tai silleen piti sylissään. Se oli jotenkin huvittavaa, kun Pando vaan huudahti "papa!". :D Ihan kun Pando olis vielä joku Juan Angelin pikkutyttö, eikä kukaan sais koskea siihen... :) Joopa joo. Mut se oli kanssa hauska kohtaus, se poliisiylennys-juhla tai mikä lie, kun Franklin ja Jordi oli niin hauskan näköisiä, kun niillä oli ne hienot vaatteet ja koppalakki päässä ja ne vaan seisoskeli siellä ylpeänä. Ja kun Jordi oli niin söpö, kun se omisti sen ylennyksen hillosipulilleen, mä ajattelin, että Pando olis ollut vähän nolona siellä, kun Jordi höpisi jostain hillosipuleista, tai siis "chupeticoista". :D Mut se oli niiin sööpöööääää! Ja Franklin vaan joutui vetämään Jordin pois siitä mikrofonin edestä. ;D Sekin oli kivaa, kun Franklin omisti sen ylennyksen "tummatukalleen". :) Ja se oli hyvä se "poliisilaitoksen ykkösnainen!". Chiqui on nyt tosi ylpeä... :D

        Mä muuten ajattelin, että kun Olimpia on niin kauhea ja se saa rangaistuksensa ja kuolee ja kaikkea, mut sit jotenkin mä melkein säälin sitä. :( Tai kun jotenkin musta tuntuu, että sillä ei vaan oo kaikki kunnossa niin kun aivoissa, että ei se tavallaan oo sen syy ja että kun sen elämä menee lopullisesti pilalle ja se kuolee... Kun jotenkin se oli niin inhimillinen siinä, kun Roque tuli sinne vankilaan tapaamaan sitä, niin ajattelin, että kun Roque on aina rakastanut Olimpiaa, niin kun ne kuitenkin kuolee yhdessä, niin sit ne tavallaan saa kuitenkin "onnellisen lopun", tai kun Olimpia on kuitenkin aina luottanut Roqueen, vaikka se onkin kauheeta mitä kaikkea ne on tehnyt, mut siis... En mä oikein osaa selittää, mut tossa oli nyt kuitenkin ihan ideaakin, tai siis tuskin tajuutte tosta mitään, mut kummiskin... Sori, kun pälpätän noin sekavia. :|


      • Chiquitita
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä oon ihan samaa mieltä siitä, että noita juttuja on ikään kuin ohitettu, just toi Pando ja Jordi-kosinta-juttu ym. ja Chiqui ja Franklin-juttuja myös. Mun mielestä keskitytään vähän liikaa Valentinaan ja Orestesiin, vaikka ne onkin päähenkilöitä. Tai ei niihin välttämättä keskitytä liikaa, mut aina menee puolet jaksosta siihen, että ne jauhaa jotain samaa asiaa ja se on tosi ärsyttävää, kun se aika voitais käyttää Pandoon ja Jordiin tai Chiquiin ja Frankliniin, nekin on kuitenkin aika tärkeitä henkilöitä... :|

        Mut mun mielestä toi perjantain jakso oli just ihana! On niin kivaa, kun Pando ja Jordi on menossa naimisiin! Mä ihmettelin, että mitä Juan Angel teki siinä yhessä kohtauksessa, kun se läpsäytti Jordin käsiä tai jotain, mut sit tajusin sen, kun katoin sen kohdan eilen uudestaan. Sehän läpsäytti silleen, että "irti Pandorasta", kun Jordi piti siitä kiinni tai silleen piti sylissään. Se oli jotenkin huvittavaa, kun Pando vaan huudahti "papa!". :D Ihan kun Pando olis vielä joku Juan Angelin pikkutyttö, eikä kukaan sais koskea siihen... :) Joopa joo. Mut se oli kanssa hauska kohtaus, se poliisiylennys-juhla tai mikä lie, kun Franklin ja Jordi oli niin hauskan näköisiä, kun niillä oli ne hienot vaatteet ja koppalakki päässä ja ne vaan seisoskeli siellä ylpeänä. Ja kun Jordi oli niin söpö, kun se omisti sen ylennyksen hillosipulilleen, mä ajattelin, että Pando olis ollut vähän nolona siellä, kun Jordi höpisi jostain hillosipuleista, tai siis "chupeticoista". :D Mut se oli niiin sööpöööääää! Ja Franklin vaan joutui vetämään Jordin pois siitä mikrofonin edestä. ;D Sekin oli kivaa, kun Franklin omisti sen ylennyksen "tummatukalleen". :) Ja se oli hyvä se "poliisilaitoksen ykkösnainen!". Chiqui on nyt tosi ylpeä... :D

        Mä muuten ajattelin, että kun Olimpia on niin kauhea ja se saa rangaistuksensa ja kuolee ja kaikkea, mut sit jotenkin mä melkein säälin sitä. :( Tai kun jotenkin musta tuntuu, että sillä ei vaan oo kaikki kunnossa niin kun aivoissa, että ei se tavallaan oo sen syy ja että kun sen elämä menee lopullisesti pilalle ja se kuolee... Kun jotenkin se oli niin inhimillinen siinä, kun Roque tuli sinne vankilaan tapaamaan sitä, niin ajattelin, että kun Roque on aina rakastanut Olimpiaa, niin kun ne kuitenkin kuolee yhdessä, niin sit ne tavallaan saa kuitenkin "onnellisen lopun", tai kun Olimpia on kuitenkin aina luottanut Roqueen, vaikka se onkin kauheeta mitä kaikkea ne on tehnyt, mut siis... En mä oikein osaa selittää, mut tossa oli nyt kuitenkin ihan ideaakin, tai siis tuskin tajuutte tosta mitään, mut kummiskin... Sori, kun pälpätän noin sekavia. :|

        Soorii, kun kirjotin noin hirveesti, ei oo mikään pakko lukea, kun toi oli aika epäselvääkin... Mä vaan vähän innostuin liikaa...


    • gordabella

      ensinnä saanen muistuttaa, että kyseessä on telenovela, jota siis kuuluu venyttää!!! Ja eiköhän kaikki ole iloisia siitä, että venyttävät??? Tuhkimotarina siis jatkuu vielä pari päivää!

      • Bella Chiqui #

        jotkut voi haukkuu tuhkista! se on paras ohjelma! mutta makuasiostahan ei voi tietenkään kiistellä.... mut toi oli siis mun mielipide.... :/


      • Rhanna
        Bella Chiqui # kirjoitti:

        jotkut voi haukkuu tuhkista! se on paras ohjelma! mutta makuasiostahan ei voi tietenkään kiistellä.... mut toi oli siis mun mielipide.... :/

        ...mielipiteensä, toiset pitävät sarjasta ja toiset taas eivät. Totta on, että loppua kohti mentäessä on hieman ehkä venytetty joitakin tapahtumia ja toiset taas menevät ehkä hieman liiankin vauhdikkaasti. Syynä jälkimmäiseen myös tämän telenovelan kohdalla on se, että RCTV laittaa kansainväliseen levitykseen noista telenovelistaan tiivistetymmät versiot eli joitain kohtauksia on leikelty vähän hassusti, olette varmaan laittaneet merkille. MGB ei ole ainoa joka on kokenut tämän, myös Ihmeiden Aika oli tiivistetympi versio kuin Venezuelassa alun alkaen näytetty ja moni RCTV:n dvd:lle päätyneistä telenovelista on ollut lyhyempi kuin tv:ssä näytetty. Sitä miksi RCTV tekee näin, en tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe