naisten jäljiltä ja kuvittelen haistelevani heidän peppuaan. Haistelen lisäksi AINA naisten polkupyörän satuloita taloyhtiömme pyörävajassa jos vain tilaisuus sen sallii.
Haistelen mielelläni
5
2178
Vastaukset
- eskaloituu.
Päivänä minä hyvänsä löydät itsesi haistelemasta naisten pikkuhousuja ja sukkiksien haarakiiloja taloyhtiönne kuivaushuoneessa. Tai mikä pahinta, JOKU TOINEN löytää sinut siinä puuhassa...
- totta puhutaan
niin olempa muutamat pikkaritkin nuuskutellut :)
Tosin turhahan niitä kuivaushuoneessa on nuuskia kun ovat jo puhtaita... - Perkeleen perkele
totta puhutaan kirjoitti:
niin olempa muutamat pikkaritkin nuuskutellut :)
Tosin turhahan niitä kuivaushuoneessa on nuuskia kun ovat jo puhtaita...Haistele havunneuloja
- nuuhkutin
perkule että mä repesin kun luin tän.. kaikkee sitä ihmiset harrastaa
- niilopiilosta
Nuorempina haisteltiin poikien kanssa sormia ja vertailtiin hajuja, että miltä kenenkin nainen haisee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815