kuinka läpäistä huumetesti

apua tarvitseva!

hei. olen polttanut pari päivää sitten yhden jointin ruohoa. mulla on edessä huumetesti 6 päivän päästä. Onko mitään mahdollisuuksia saada puhtaat paperit? :S
Kiitos avusta.

16

12655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua

      Enpä usko että noin pienestä näkyy. Itse poltin illalla vähän ja aamulla testeihin niin ei näkyny ja kokemuksia on enemmänkin. mutta juo paljon nesteitä syö hyvin käy lenkillä niin eiköhän se siitä ;)

      • Anonyymi

        Eikö,ole parempi sitten lopettaa ne testeissä käynnit ja jatkaa elämäänsä reilusti jointtien kera.
        Fuskaamisellameimvoi rakentaa mitään hyvää maailmassa.


    • yksi jointti

      Kyllä yhden jointin voi polttaa vaikka muutaman tunnin ennen testejä, eikä se silti näy testeissä jos ei ole muuten poltellut.
      Jos olet poltellut useamman kuukauden päivittäin, tällöin THC:n metaboliitit näkyvät useamman päivän tai kauemminkin polttelun lopettamisen jälkeen.

    • Joops.

      Sillä edellytyksellä, että se naapuri ei pössyttele.
      Sieltä taskusta lorautat sitten naapurin puhtaat kuset testipurkkiin.

      • (Lola)

        Sukkahousujen läpi laskiessa se puhdistuu. Frendi sano et pitää olla elastaania paljon tai ei toimi kunnolla, mutta jos on uudet ja kalliit niin toimii. Joku sano et ei se mitään puhdistu, mut testi menee sekaisin kun niistä lähtee jotain aineita mukaan. Frendi itse töissä testeissä ja hyvin meni. Itsekin ole kokeillut eikä mitään näkynyt mutta en silloin paljon poltellut. Frendillä menee joskus vähän yli mutta ei sekään siis jäänyt kiinni ja on vieläkin samoissa töissä.

        Kundit voi sit pyytää tyttökaveria ostaan ne sukkikset jos ei ite uskalla.


      • toisinsanoen
        (Lola) kirjoitti:

        Sukkahousujen läpi laskiessa se puhdistuu. Frendi sano et pitää olla elastaania paljon tai ei toimi kunnolla, mutta jos on uudet ja kalliit niin toimii. Joku sano et ei se mitään puhdistu, mut testi menee sekaisin kun niistä lähtee jotain aineita mukaan. Frendi itse töissä testeissä ja hyvin meni. Itsekin ole kokeillut eikä mitään näkynyt mutta en silloin paljon poltellut. Frendillä menee joskus vähän yli mutta ei sekään siis jäänyt kiinni ja on vieläkin samoissa töissä.

        Kundit voi sit pyytää tyttökaveria ostaan ne sukkikset jos ei ite uskalla.

        Ja sukkahousut jalassa!

        Kyllä toimii!


      • (Lola)
        toisinsanoen kirjoitti:

        Ja sukkahousut jalassa!

        Kyllä toimii!

        Pöksyt jätetään alta pois.


    • Anti tuulipuku

      Jos jäät kiinni niin sano että olit kesällä ulkomailla esim. Saksassa tai Hollannissa. Noissa testeissä näkyy monien kuukausien kulutus, joten jos sanot poltelleesi ulkomailla, niin eihän sinulla ole mitään hätää, koska et ole tehnyt mitään laitonta.

      • Anonyymi

        Kovaa porukkaa kun olllaan opettamassa jointti ihmistä miten poltetaan samalla kun hyödynnetään yhteiskunnan resusseja käymällä testeissä . Jos ei lopeta jointtien kanssa värkkäämistä niin miksi sitten juokset testeissä . Ole rehellinen itsellesi ennekaikkea joko haluat olla riippuvainen huumeista tai haluat elää normaalia elämää mihin ei huumeet kuulu.
        Sen verran on oltava selkärankaa että tietää mikä valinta on paras itselle. Ja jos valitsee huumeet niin tienaa elantonsa myös ihan itse . Ei veronmaksajien rahoja tartte käyttää väärin


    • vink-vink

      Ilmoita, ettet mene mihinkään huumetestiin ja jos työnantaja tms. taho sitä sinulta vaatii, niin sano, että vedät jutun Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimeen (EIT).

      Testin mankuminen loppuu siihen paikkaan!

      • Anonyymi

        Miten niin ” et mene” eiköhän se olisi sillai että jos jossain otetaan testejä niin siihen on painavat syyt . Kaikki muut kansalaiset elävät lakien mukaan, miksei myös huume hörhöt


    • asdfffas

      Syö rasvasia ruokia!

    • Anonyymi

      Satunnaiskäyttö näkyy noin viikon

    • Anonyymi

      Ei muuta kun seisot tekemisiäsi takana se kun yrittelet keksiä miten voisi harhauttaa, itseäsi harhautat eniten, miksi yleensä poltit senkään jointin. Eikös niitä testejä oteta sinun itsesi vuoksi, testien tekijöille on vaan se työ tärkein.
      Vaikuttaa ettet oikein ole käsittänyt asian ydintä että miksi sinulta otetaan testejä.
      Niin kauan kundi itse näe asiaa muiden kannalta ei koskaan tule parannusta mihinkään.
      Jointeista luopuminen on kovaa työtä ja ne heikoimmat jotka juonitteleva testien kanssa päättävät päivänsä jossain laitoksessa kun tulevat sairaiksi oikein kunnolla. Valinta on sinun , vapaaksi huumeista , tai jatkaa ja olla rasitteena yhteiskunnalle jonka on kustannetaan hoito.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe