Mitä Rigardo on tehnyt barseloonassa sille yhelle???
tulix niille baksit?
Rigardo mitä tehnyt
2
1032
Vastaukset
- sanon minä
Laiminlöi omia työtehtäviään vierittämällä Mirjan syyksi kaiken ikävän. Pertti tuli ja pelasti tyttöparan pulasta. Köyhälle perheelle joka oli menettäny perheenjäsenensä ricardon kämmäiltyä totaalisesti maksettiin hiljaiseksi.
Joo-o niille tuli ero.- mei ohi se jakso
Jooo oon ain ollu sitä mieltä että noi latino hurmurit o lipeviä playboikia, mut ei suomalaiset vaallet naikkoset sitä usko, kun ne o niin tulisii rakastajii...iiigh.
Meijäkin luokkaretkellä portugalissa lukionaikkoset oli ihan heikkona portugalilaisiin hurmureihin, ne kuulemma työntää kielen korvaan...yöh.
Minkäs näkönen se rigardo oikkeen on???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406