Tiettävästi hän ei ole osallistunut henkilökohtaisesti mihinkään terroritekoon eikä häntä vastaan ole nostettu syytettä missään valtiossa. Mutamat videopätkät mitä hän on tehnyt eivät riittäisi todisteeksi tuomioistuimessa,useimmissa demokratioissahan on sananvapaus.Hän voisi jopa syyttää Bushia kunnianloukkauksesta.Bush sitävastoin on vastuullinen satojen tuhansien ihmisten kuolemaan,myös omien maanmiestensä.Historian suurin ryöstömurha.Blood for Oil!
Osama
Syytön
1
199
Vastaukset
... itse tappanut kaikkia niitä juutalaisia ja muita ns. alempien rotujen edustajia(siis natsien mielestä ei minun), eikä hän myöskään itse ollut sotimassa Ranskassa, eikä Neuvostoliitossa. Silti hänet olisi tuomittu rikoksista ihmisyyttä vastaan jos hänet olisi saatu kiinni elävänä.
-Hrosskell
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1504077
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312656- 252258
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472144Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191738Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s331661Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301654- 61603
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?331117- 931052