Mitä tuntuu?

gordabella

Omien tuntemukseni tiedän, mutta miltä teistä muista tuntuu tämä Tuhkimotarinan loppuminen? Harmittaako/ilostuttaako?

Itse olen aika masentunut... En nyt mitenkään vakavasti, mutta olen monella tapaa samaistunut sarjaan ja nyt se sitten on melkein loppu... :(

13

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota olisi

      pidempääkin katsellu. Onneksi tuli joka päivä, aatelkaa jos olis pitäny ootella viikon välein..apua!

    • ginger

      No siinä mielessä ihan ok että sarja loppuu, koska tiettyjen hahmojen kohdalla käsikirjoittajat ovat näin loppuvaiheessa alkaneet vähän hutiloimaan ja homma on ollut sellaista pätkimistä. Vaikka kyseessä on kuinka telenovela ja se pitää päättää jotenkin, niin kai siinä juonen kehittelyssä nyt joku taso pitäis säilyä loppuun asti. Että pikkasen loppua kohti vähän lässähti, vaikka kivahan se on tietysti saada hyvikset naimisiin ja pahikset linnan/hengettömiksi.

      Mutta onhan tuo Tuhkis ollut sellanen päivien piristys sekopäisine karaktereineen ja juonitteluineen. Se käsillä huitomisen huutamisen ja tunteiden määrä on valtavaa...ja muutenkin genrenä koko telenovela niin 'over the top', että joskus ihan syämestä sieppaa se meininki:)

      Eniten taitaa tulla ikävä tätä Franklinin näyttelijää...voi elämä niitä silmiä (gingerin ehdoton Tuhkis-suosikki). Mutta ei tule ikävä tätä patriarkaalista maailmankuvaa mitä sarjassa tungetaan esille...että naiset kotiin leipomaan piirakoita ja mies tuo leivän pöytään. Tietysti tämäkin on kulttuurisidonnaista, mutta silti. Meikäläiselle ei uppoa.

      Ei kuitenkaan oteta liian vakavasti, vaikka sarja loppuukin. Eiköhän sieltä tule taas jotain uutta ja kiinnostavaa.

      • Tuhkis

        Oudolta tuntuu kun ei ole enää klo 18:00 Tuhkimotarinaa.


      • Chiquitita

        Mä lähes itken täällä jo. Tuhkis ei saa loppuuaaa!!! ;( Mulla on nyt ihan onnellinen olo, kun Tuhkiksessa kaikki oli niin onnellista ja ihanaa ja kaikkia kivoja juttuja on tulossa, mut harmittaa silti ihan hitsisti ja on niiiin haikea olo!!! :( Mä oon katsonut Tuhkista niin kauan, enkä tajua miten pärjään ilman sitä!!! Kyllähän mä kestin kesätauon, kun tiesin että Tuhkis jatkuu heti sen jälkeen, mut nyt Tuhkis loppuu lopullisesti!!! ;( Onneksi se DVD tulee(vaikka siihenkin menee ikuisuus) ja mä voin alottaa katsomaan Tuhkiksen ihan alusta ja kokea sen saman ihanuuden uudestaan(vaikka ekalla kerralla en nähnytkään alusta asti)!!! :) Olkaa kilttejä älkääkä jättäkö mua tänne yksin, jäädään tänne juttelemaan vielä pitkän aikaa Tuhkiksesta, vaikka se loppuukin ja muista tulevista telenovelista! Por favor!!! :)

        P.s. Mulla tulee eniten ikävä Pandoa ja Jordia!!!


      • Rhanna
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä lähes itken täällä jo. Tuhkis ei saa loppuuaaa!!! ;( Mulla on nyt ihan onnellinen olo, kun Tuhkiksessa kaikki oli niin onnellista ja ihanaa ja kaikkia kivoja juttuja on tulossa, mut harmittaa silti ihan hitsisti ja on niiiin haikea olo!!! :( Mä oon katsonut Tuhkista niin kauan, enkä tajua miten pärjään ilman sitä!!! Kyllähän mä kestin kesätauon, kun tiesin että Tuhkis jatkuu heti sen jälkeen, mut nyt Tuhkis loppuu lopullisesti!!! ;( Onneksi se DVD tulee(vaikka siihenkin menee ikuisuus) ja mä voin alottaa katsomaan Tuhkiksen ihan alusta ja kokea sen saman ihanuuden uudestaan(vaikka ekalla kerralla en nähnytkään alusta asti)!!! :) Olkaa kilttejä älkääkä jättäkö mua tänne yksin, jäädään tänne juttelemaan vielä pitkän aikaa Tuhkiksesta, vaikka se loppuukin ja muista tulevista telenovelista! Por favor!!! :)

        P.s. Mulla tulee eniten ikävä Pandoa ja Jordia!!!

        Vaikka MGB loppuukin, ei se ole maailmanloppu. Aika aikaa kutakin ja nyt on tämä sarja tulossa päätökseensä. Telenovelat loppuvat aina onnellisesti, ne ovat kuin satu jossa paha saa aina palkkansa ja rakastavaiset toisensa. Innokkaimpia faneja lohduttaa se, että DVD tulee ensi vuoden puolella ja he saavat katsoa sarjaa aina uudelleen ja uudelleen.

        Nyt on mielestäni aika toivottaa tervetulleeksi uudet telenovelat, saksalainen Lemmen Viemää ja kolumbialainen Zorro. Toivottavasti saamme näistä uusistakin sarjoista täällä keskustelua aikaan aktiivisesti, ettei mene sitten ihan täysin vanhojen muisteluksi! En kiellä teitä keskustelemasta Tuhkimotarinasta jatkossa, mutta tehdään tilaa myös uusista sarjoista keskustelulle :)


      • gordabella
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä lähes itken täällä jo. Tuhkis ei saa loppuuaaa!!! ;( Mulla on nyt ihan onnellinen olo, kun Tuhkiksessa kaikki oli niin onnellista ja ihanaa ja kaikkia kivoja juttuja on tulossa, mut harmittaa silti ihan hitsisti ja on niiiin haikea olo!!! :( Mä oon katsonut Tuhkista niin kauan, enkä tajua miten pärjään ilman sitä!!! Kyllähän mä kestin kesätauon, kun tiesin että Tuhkis jatkuu heti sen jälkeen, mut nyt Tuhkis loppuu lopullisesti!!! ;( Onneksi se DVD tulee(vaikka siihenkin menee ikuisuus) ja mä voin alottaa katsomaan Tuhkiksen ihan alusta ja kokea sen saman ihanuuden uudestaan(vaikka ekalla kerralla en nähnytkään alusta asti)!!! :) Olkaa kilttejä älkääkä jättäkö mua tänne yksin, jäädään tänne juttelemaan vielä pitkän aikaa Tuhkiksesta, vaikka se loppuukin ja muista tulevista telenovelista! Por favor!!! :)

        P.s. Mulla tulee eniten ikävä Pandoa ja Jordia!!!

        Lupaan, että Tuhkimotarina-keskustelut jatkuu vaikka sarja loppuukin!

        Pidetään Valentina ja jengi hengissä ilman TV:tä! YES!


      • chiquitita 22
        Chiquitita kirjoitti:

        Mä lähes itken täällä jo. Tuhkis ei saa loppuuaaa!!! ;( Mulla on nyt ihan onnellinen olo, kun Tuhkiksessa kaikki oli niin onnellista ja ihanaa ja kaikkia kivoja juttuja on tulossa, mut harmittaa silti ihan hitsisti ja on niiiin haikea olo!!! :( Mä oon katsonut Tuhkista niin kauan, enkä tajua miten pärjään ilman sitä!!! Kyllähän mä kestin kesätauon, kun tiesin että Tuhkis jatkuu heti sen jälkeen, mut nyt Tuhkis loppuu lopullisesti!!! ;( Onneksi se DVD tulee(vaikka siihenkin menee ikuisuus) ja mä voin alottaa katsomaan Tuhkiksen ihan alusta ja kokea sen saman ihanuuden uudestaan(vaikka ekalla kerralla en nähnytkään alusta asti)!!! :) Olkaa kilttejä älkääkä jättäkö mua tänne yksin, jäädään tänne juttelemaan vielä pitkän aikaa Tuhkiksesta, vaikka se loppuukin ja muista tulevista telenovelista! Por favor!!! :)

        P.s. Mulla tulee eniten ikävä Pandoa ja Jordia!!!

        Jep tänäänhän se tuli...Pandoran ja Jordin häät! Jordi oli niin komea että...niin ja olihan Pandorakin niin nättinä. Mä alan varmaan kohta itkeen, se oli niin kaunista. Se tyhmä noita akka Olimpiakaan ei onnistunut tärvelemään täydellistä jaksoa...
        Mä rakastin niitä jaksoja kun pando oli Huguito ja/tai Jordi oli Nela...aivan mahtavaa
        Kyl tuhkiksesta riittää juttua vielä pitkäksi aikaaa...:)


      • Chiquitita
        chiquitita 22 kirjoitti:

        Jep tänäänhän se tuli...Pandoran ja Jordin häät! Jordi oli niin komea että...niin ja olihan Pandorakin niin nättinä. Mä alan varmaan kohta itkeen, se oli niin kaunista. Se tyhmä noita akka Olimpiakaan ei onnistunut tärvelemään täydellistä jaksoa...
        Mä rakastin niitä jaksoja kun pando oli Huguito ja/tai Jordi oli Nela...aivan mahtavaa
        Kyl tuhkiksesta riittää juttua vielä pitkäksi aikaaa...:)

        Ne häät oli niiin ihaanaaat!!! Mä näin eilisen jakson vasta tänään, kun eilen oli ihan hirveen kiire enkä vaan yksinkertaisesti ehtinyt katsoa sitä, mut tänään onneksi ehdin! :) Pando oli niin älyttömän nätti ja Jordi söpö kun mikä!!!!


      • chiquitita 22
        Chiquitita kirjoitti:

        Ne häät oli niiin ihaanaaat!!! Mä näin eilisen jakson vasta tänään, kun eilen oli ihan hirveen kiire enkä vaan yksinkertaisesti ehtinyt katsoa sitä, mut tänään onneksi ehdin! :) Pando oli niin älyttömän nätti ja Jordi söpö kun mikä!!!!

        Jep se oli ihanin jakso ikinä...täs vipas oii ihan liian vähän pandoa ja jordia...niin väärin.
        Hugohan on mallina Venezuelas...kannattaa katsoa you tubesta sen videoita...aivan ihana!


    • Bella de la Rosa Montiel

      haikeaa, mutta kaikki loppuu aikanaan. Minua toki kiinnostaa, mitä uudet tuulet tuo tullessaan.

      Hih hih! Runollista. :P

    • daychildder

      Itkettää niin hitosti tuo Tuhkiksen loppuminen. Oikeesti. Oon kattonu tota niin pitkään ;-( NYYH!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe