@|LAHKOLAISET|@

tehkää parannus

Listaus tämän palstan lahkolaisista:

Stork          Seitsemännen päivän adventisti

KTS         Teosofi, gnostilainen

Matti E Simonaho    Jonkin sortin teosofi

Pe.ku       Pilkkaaja, uskomaton

Marko Lind      Oma lahko, lähellä helluntailaisuutta

poika.tuntureilta Luopio, hypnologi

Olli.S         Mormonien kannattaja

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla vaikka adventisti?

      Uskon siitä joukosta löytyvän paljon vakaita uskovia, vaikka opinkappaleissa onkin meille monille vieraita korostuksia.
      Yhtälailla luterilaiset ja monet vapaiden 'hyväksyttyjen' suuntien uskovat tarvii parannusta. Osoita vaan aloittaja meitä muitakin sormella "tee parannus", et siinä väärää todistusta lausu!

    • Kiitos, ettei nimeni ollut tuolla listassa.

      Mutta nyt, kaikille palstalaisille yhteisesti: hyvää yötä, Jeesus myötä. Totisesti, Hän on Ihmeellinen. Ylistetty olkoon Herran nimi.

      "Nimehen tähän mä nukkua saan,
      Jeesus, Jeesus".

    • Kadun*Nainen

      Ihmisyydestä ei voi tehdä parannusta. Minusta tuntuu, että kaikki listan henkilöt edustavat
      ihmistä aidoimmillaan ja parhaimmillaan.
      Eli etsivätoimiston poppoota hyvin erilaisin teorioin.

      • HatseHup

        saldosta.
        Credit ja debit ei täsmää koskaan tällä palstalla.


      • Kadun*Nainen
        HatseHup kirjoitti:

        saldosta.
        Credit ja debit ei täsmää koskaan tällä palstalla.

        onko järkevää, mutta muurahaisetkin tulee polulla vastaan ja auttaa taakan kantamisessa toinen toistaan


      • Kadun*Nainen kirjoitti:

        onko järkevää, mutta muurahaisetkin tulee polulla vastaan ja auttaa taakan kantamisessa toinen toistaan

        tuli mieleen sellainen pointti, (oisiko pitänyt olla[b]? että kantakaa toistenne kuormia, niin täytätte Kristuksen lain.

        Mutta kun noissa avauksessa mainuissa yhteisöissä on jotakin sellaista, että Kristus ei saa olla korkein ja ainut auktoriteetti, eikä varsinkaan hyväksytä Hänen jumaluuttaan, eikä neitseestäsyntymistä, saati PH:stä sikiämistä Marian kohdussa, ja siksi heillä ei ole tarvittaavaa Jeesuksen Kristuksen veren tuomaa puhdistusta, ja armoa , ja siksi sinne ei ole viisasta mennä. Toki voi ja saa mennä ken tahtoo, mutta lähtee eksymyksen tielle, eikä ehkä niitä "muurahaisia" tulekkaan vastaan? Mitäs sanot?


      • Kadun*Nainen
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        tuli mieleen sellainen pointti, (oisiko pitänyt olla[b]? että kantakaa toistenne kuormia, niin täytätte Kristuksen lain.

        Mutta kun noissa avauksessa mainuissa yhteisöissä on jotakin sellaista, että Kristus ei saa olla korkein ja ainut auktoriteetti, eikä varsinkaan hyväksytä Hänen jumaluuttaan, eikä neitseestäsyntymistä, saati PH:stä sikiämistä Marian kohdussa, ja siksi heillä ei ole tarvittaavaa Jeesuksen Kristuksen veren tuomaa puhdistusta, ja armoa , ja siksi sinne ei ole viisasta mennä. Toki voi ja saa mennä ken tahtoo, mutta lähtee eksymyksen tielle, eikä ehkä niitä "muurahaisia" tulekkaan vastaan? Mitäs sanot?

        mut yritetään

        opilliset kiistat taitavat johtaa aina siihein aina että joku poppoo innostuu liikaa yhdestä opin asiasta ja painotuksesta, sehän on hyvin inhimillistä ihmisen käytöstä, ihmisyyttä. esim Adventistit, jotka innoistuivat sapatista.
        Sinne mennään missä tuntuu hyvältä ja omaksutaan oppi, ne jotka omaksuvat. Ihmiseen voidaan kyllä iskostaa paljon harhaoppejakin. Minuakin on kovasti painostanut eräs scientologi, mutta hän/ he eivät hyväksy lainkaan kaltaistani, siksi
        keskustelu on opillisesti hedelmätöntä, mutta yritän nostaa profiliia keskittymällä siihen
        Jeesuksen perus jutskaan:::::


      • näet
        Kadun*Nainen kirjoitti:

        mut yritetään

        opilliset kiistat taitavat johtaa aina siihein aina että joku poppoo innostuu liikaa yhdestä opin asiasta ja painotuksesta, sehän on hyvin inhimillistä ihmisen käytöstä, ihmisyyttä. esim Adventistit, jotka innoistuivat sapatista.
        Sinne mennään missä tuntuu hyvältä ja omaksutaan oppi, ne jotka omaksuvat. Ihmiseen voidaan kyllä iskostaa paljon harhaoppejakin. Minuakin on kovasti painostanut eräs scientologi, mutta hän/ he eivät hyväksy lainkaan kaltaistani, siksi
        keskustelu on opillisesti hedelmätöntä, mutta yritän nostaa profiliia keskittymällä siihen
        Jeesuksen perus jutskaan:::::

        Usko perustuu Jumalan Sanaan!
        Ja usko tulee kuulemisesta, ja nimenomaan Jumalan Sanan kuulemisen kautta.

        Selkokielellä tuo kohta puhuu.
        Ja mitä se puhuu?
        Jumalan Sanan kautta tarkoittaa juuri sitä mitä tuossa oli sanottukin.
        Ei siis ihmisten sanojen kautta, jotka ovat tulkintoja. Eikä mielipiteiden kautta.
        Mielipiteiden kirjon tasapäistäminen arvossa on vihollisen propagandaa, joka itseasiassa rivien välissä kertoo, että mikä tahansa mielipide olisi yhtä arvokas.
        Ja yhtä arvokkaat mielipiteet lyövät korville
        Jumalan Sanaa!
        Jos me etsimme Herran tahtoa, me emme etsi erilaisia mielipiteitä.
        Jos sinua kehoitetaan etsimään kultaisia hippuja hiekasta, löydät niitä ainoastaan keskittymällä kullan ilmaisevaan merkkiin jyväsissä.
        Mutta jos kaikki hiekkajyvät ovat sinulla yhtä arvokkaita, voit ne yhtähyvin heittää kaikki pois, ja kultahiput niiden mukana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe