Saako kukaan tuota trollia

kuriin?

Saako kukaan tuota yhtä jeesuspelleä kuriin?

Tämän palstan keskustelu on tyrehtynyt aivan kokonaan tuon yhden jeesuspelletrollin takia, joka kiusaa jatkuvasti tätä palstaa sepustuksillaan. Minusta olisi kiva keskustella välillä jostakin muusta kuin iänikuisista jeesusjutuista ja minullakin on Raamattu jota osaan lukea.

Eikö sheriffi voisi panna automaattibänniä tuolle trollille tai laatia jotain sääntöä, joka deletoisi tuon jeesuspellen tekstit "Iankaikkisuus taivaassa tai helvetissä" samantien kun ne ilmestyvät.

Aritta sheriffiksi!

10

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

.....

• jarouse

kannatetaan jos Aritta itse viitsii ja jaksaa otta homman haltuun

• Dzinni
        jarouse kirjoitti:

ARITASTA SHERIFFI!

• Erjuth
        jarouse kirjoitti:

Onko Aritta muka puolueeton? No ei ole.

• Aritta
        Erjuth kirjoitti:

Onko Aritta muka puolueeton? No ei ole.

Kaikki järkevät viestit saisivat jäädä oli ne sitten uskovaisilta tai ei-uskovaisilta. Ja minä saisin päättää mitkä ovat järkeviä! Jees! :-)

No, en ole kiinnostunut sheriffin hommasta. Kaikki saavat minun puolestani kirjoittaa mitä haluavat. :-)

• Aritta
        jarouse kirjoitti:

olisin kyllä mieluimmin kuin sheriffinä. :-)

• Hyvä, kun muutkin huomaavat, että kysymys on nimenomaan kiusanteosta, vallankäytöstä. Kiusaaja ei vaan huomaa, että kiusaa myös itseään. Häen tekstinsä on ollut myös muilla palstoilla, mutta niihin ei ole juuri reagoitu, jolloin hän ei lähettänyt niitä enää. Parasta olisi, ettei kukaan reagoisi kirjoitukseen.

• Hoosea

Tämä nyt on vaan sellainen foorumi jossa noista uskonasioista keskustellaan. Selvästikin sinua vaivaa iankaikkisuus asiat kun noin niistä hermostut.

• Tämä palsta on

tarkoitettu sellaisille ihmisille, jotka pohtivat "mitä kuoleman jälkeen?" eikä niille jotka uskovat pääsevän taivaaseen. He eivät edes pohdi koko asiaa, vaan tietävät jo "totuuden". Joten nämä ihmiset voisivat siirtyä syrjään tältä pirun palstalta, ja keskustella siellä missä heillä on samankaltaisia kirjoittajia "vastassa". Aika saatanallista tyrkyttää uskoa väkisin.

• Hoitokoti tuolla vain

Eli mikä olisikaan hyvä paikka tällä hetkellä hänelle. Hän kun niin heittelee saatanoita ja perkeleitä suusta caps lockin kera ja puhuu sitä sun toista, hän on tullut hulluksi uskonnon takia, joten hänellä kun on mielenterveydellisiä ongelmia, olisi nyt hänelle hyvä hoitokodin paikka. Raamatut hoitokodissa heitettäisiin piiloon ja henkilö eristettäisiin tietokoneista päiviksi, viikoiksi, kuukausiksi, vuosiksi, riippuu miten tuo henkilö parantuu.

Tämä se pahinta uskonnossa on, toiset siitä hulluksi jopa tulevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1180
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      456
      1146
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      827
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe