Minulla on ongelma, jollaisesta tällä palstalla varmaan monella on kokemusta. Haluaisin löytyy henkilön, josta tiedän ikävä kyllä hyvin vähän. Tämä palsta on tietysti yksi keino löytää hänet, mutta onko olemassa muita tapoja?
Minun tapauksessa tiedän etsimästäni henkilöstä ainoastaan etunimen, asuinkunnan, syntymävuoden ja syntymäkunnan. Esimerkiksi väestörekisterikeskus ei anna/pysty antamaan henkilön yhteystietoja pelkällä etunimellä vaan myös sukunimi pitäisi tietää. Onko olemassa muita keinoja (mm. rekistereitä, vertaisverkkoja, arkistoja), jotta saisi selville edes sukunimen? Onko esim. tiettynä vuotena syntyneiden tai ylioppilaaksi kirjoittaneiden henkilöiden nimet julkista tietoa, ja mistä niitä voi hakea? Etunimi on onneksi suht harvinainen, joten se helpottaa hieman etsimistä.
Henkilön etsiminen
39
13431
Vastaukset
- tuolta..
koulukaverit.com jos hän vaikka sieltä löytyisi.
- Desperate
Ei löytynyt koulukavereista.
- tasavallan presidentti
reservin vänrikki
- Desperate
Hei kiitti. Miten mulle ei tullut toi heti mieleen?
- tärppäisikö
googlettaen tai www.facebook.com.
- seuraavankin kautta
www.etsintakuulutus.fi
- Desperate
Tuota sivua en ole vielä kokeillutkaan. Pitääpä testata.
Tosiaan Koulukaverit, Facebook ja Google on testattu, mutta eipä löytynyt.8-( - palstakin..
Desperate kirjoitti:
Tuota sivua en ole vielä kokeillutkaan. Pitääpä testata.
Tosiaan Koulukaverit, Facebook ja Google on testattu, mutta eipä löytynyt.8-(on vielä testaamatta sinulta. Ketä etsit ? Ilman tietoja on ihan tyhjän kanssa ilmoitella.
- laita....
etunimi, syntymävuosi, asuinpaikka/synnyinpaikka tänne. Ei se paljasta ihmisestä kellekään liikoja, voi ainoastaan tärpätä..
- ei varmasti ole
kuin korkeintaan yhden tunnin työ kun noin paljon tiedät
kun sitten otat kanssa huomioon että kaikki saamasi tiedot voivat olla vääriä, muutenhan Sinnuun olisi varmaan oltu jo yhteydessä - vai tietääkö toinen Sinut, outo tilanne- voi olla
sama ongelma muttei tietoja noinkaan paljoa...
- auttaa etsintää
eli käyt sukulaisilta kysymässä esim. sukunimen ja osoitteen saa kun katot mistä kämpästä henkilö tulee esim. hakemaan postia tai sitten tilaat ruokaa henkilölle ja katot sitte mihin kämppään ruokakuski menee.
t:Ritmo- lailla...
Jos kaverin etunimi vaan on tiedossa niin sukulaisten löytäminen on kakunpala. Nyt kehotankin tämän ihmisen sukulaisia ilmoittautumaan, ihan varmasti tunnistavat henkilön josta nyt puhe. Tai josta ei ole ollut puhe.
- yhtään, jos..
kävisit hukassa olevan henkilön postista tsekkaamassa? Saat osoitteen, ja sukunimen ja pääset alkuun etsinnässäsi. Auton rekisterinumeron kun katot ja lähetät finderriin niin saat tietoa.
t:-) - täällä katsomassa
http:\\www.tsekkaasenpostistasukunimi.komi
toinen linkki
http:\\www.katomistäkämpästäsetuleehakeenpostinsa.net'öö- uudestaan...
http://www.tsekkaasenpostistasukunimi.komi
http://www.katomistäkämpästäsetuleehakeenpostinsa.net
- kaikkea . ...
ei sitä huomaa aina kaikkea sanoa tai
kysyä toisen yhteystietoja... - mielikuva ...
että yksi hlö näytti henkilöllisyystodistuksen, joka on ihan käypä keino, ei yhtään noloa vaikka nainenkin pyytäisi sitä näyttämään ellei miehet ihan tarjoaisi sitä näytille
ihan vaan varmuuden vuoksi, jos tulisi jotain jälkiselvittelyjä...
vaikka sitten sellaisia, että se oli siinä.
Tässä tapauksessa vaan huono juttu on se, että luulin muistavani nimen ja hetun, mutten muistakaan. Että otti ohraleipä. Kun en muista juuri muutakaan paitti että kattosin uutiset...
Ei sen puoleen, että tälle tapaukselle mulla olisi mitään asiaa.
Tämä on amk-tasoinen käytännön ohje ensikertalaisille, jotka liikkuu kodin ulkopuolelle. - tosiaan....
soittaa kuten ylempänäkin neuvottiin. Soita niin selviää sukunimi ja osoitekin. TSEMPPIÄ
- kännykkään
sukunimellä...
lankapuhelimeenkin nimellä vastaaminen voitaisiin lailla kieltää ja sopia jostain Haloo-systeemistä... - ainakin
soitella vääriin numeroihin, koska niissä voi vastata joku iltaa sulostuttava hahmo...
ainakin jos muistaa, mihin numeroon tuli soittaneeksi väärin
- Bon Scott
Niin, onko se etunimi Atro?
- hoikahko
ja ei ihan ainoa veljessarjasta
- varttuneempanakin
ja siistihiuksinen
- puheesta saa
vaivatta selvää
- Laivalla
Minulle kävi ihan samalla tavalla.
- voit
saada apua. Ainakin itse löysin kadonneen kaverin...tiesin vain etunimen, syntymävuoden ja alueen missä asui. Eli kokeilepa numeroa 060001000.
- ainakin
löytää tuolla ideologialla, miksei sitten yhtä lailla kenet tahansa
ainoa ero vaan että muista ei tiedä onko ne antanu oikeita tietoja, en itse ainakaan lähtisi ihan heti - antamaan - no tuota, yhteystietoja
- paranoia-
haluat löytää hänet??
- miten ...
vastaus vaikuttaa seuraavaan siirtoosi
- viestiketjuun
vastanneista osa taas vahvistaa sen totuuden, miksi tänne en laittaisi kenenkään tarkkoja tietoja. Eikö niillä todellakaan ole omaa elämää, kun pitää puuttua apinana muiden ihmisten asioihin. Lähes jokaisessa viestiketjussa on joku idiootti avautumassa tai huohottaja toivomassa lisä- ja yhteystietoja. Tsemppiä etsintöihin!
- Kysyy hän?
Kuinkahan moni on löytänyt etsimänsä henkilön etsintäkuulutus-sivun kautta?
- Juhvena
Vaikealle tuntuu näin.
- Jeniflower
Ketä etsit? Ja mistäpäin?
- muistatko.mummun
Hei
Vuosien takaa etsin henkilöä Anne-Mari (Anne-Maria?) Kinnunen ainakin silloiselta nimeltään. Oli Oppaana Rodoksella joskus ~1990? - dete
Mitäs jos henkilöstä on vain kuva, muttei nimeä tai edes kansalaisuutta?
- Anonyymi
Mulla sama ongelma. Samoilla tiedoilla oon yrittänyt etsiä miestä turhaan vuodesta 2015.. Aloittajan antamien tietojen lisäksi tiedän hänen koulutuksensa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882