On tää tuhkimotarinan seuraaminen ollut kyllä yhtä tunteiden mylläkkää. Olen ollut todella vihainen nähdessäni Olimpian onnistuneen juonissaan, meinannut heittää kaukosäätimen telkkariin ja astella itse pois. Olen kokenut ilonhetkiä näin loppusuoralla vaikka kuinka monta. Tänään koin kyyneliä, ehkei Olimpia olekaan läpeensä paha ihminen vaikka onkin murhannut ihmisiä, vaikka kylvänyt surua ja vihaa ympärilleen. Ihana sarja! Niin paljon tunteita, sääli että tää on ohi :-)
Ihana mi gorda-Bella!
Eagleheart
4
478
Vastaukset
- Mulimandapoika
jep, huominen jakso enää! Pandoran ja Jordin häät oli ihanat,samoin chiqin ja franklinin! Nyt enää vaan päähenkilöiden valentinan ja orestesin häät ja miten sarja päättykään! :-D
- draeneii
miulla tulee kans ikävä. varsinki näitä mahtavia hahmoja ja heidän näyttelijöitään, orestesia, valentiinaa, pandoraa, olimpiaa, franklinia ja ninfaa eniten. ei tätä mitkään saksalaiset hömpötykset korvaa
- gordabella
Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä, ja olen myöskin nauranut ja itkenyt! Aivan ihana sarja!!!
- Tuhkis
Toi Lemmen viemää ei vedä vertoja Tuhkimotarinalle!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275