Parkkikiekko kellokoneistolla keksitty.

Automaattinen_

5

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automaattinen sakko

Joo. Näppärä keksintö, kun tuota käyttämällä saa sitten joka tapauksessa sen pysäköintivirhemaksun, sillä tuo ei ole laissa määritellyn mukainen parkkikiekko vaan parkkikiekkoa muistuttava kello..

Halvempaa on läiskätä se oikea kiekko siihen kojelaudalle.

• lefa

On nimittäin laillinen sillä siinä on takana kytkin jolla kellon saa pysäytettyä ja kukapa sen tietää onko toi koneistolla vai ilman kun läpyskä on kojetaululla...

• mutta ei pysäköintikiekko
        lefa kirjoitti:

On nimittäin laillinen sillä siinä on takana kytkin jolla kellon saa pysäytettyä ja kukapa sen tietää onko toi koneistolla vai ilman kun läpyskä on kojetaululla...

Tavallaan ihan sama mitä joku Lefa on mieltä laillisuudesta, kun ne sakot maksetaan kiinni jäädessä kuitenkin lain kirjaimen perusteella, eikä Lefan mielipiteiden. Kellokoneisto pyörittämässä kiekkoa ei ole laillinen. Ja sitten jos haluaa kokeilla onneaan pysäköinninvalvonnan kanssa niin..

Jos minä haluan kellokoneistolla käyvän parkkikiekon, niin en ainakaan hanki tuollaista ääliölätykkää, josta jo päällepäin näkee, että siellä on kello pyörittämässä. (Iso mainosteksti "www.oikeusturva.info" ylinnä)

Nokkelammat ovat tehneet systeemeitä, jotka siirtävät kiekkoa nopeasti vartin kerralla. Kyllähän tuon kiekon liikkeen näkee parin minuutin odottelulla, jos sen toteuttaa halvalla kiinalaisella herätyskellon koneistolla.

Ja sen huijauskiekon ulkoasun pitää sitten olla tuon mukainen:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1990/19900924

• kelloa!
        mutta ei pysäköintikiekko kirjoitti:

Tavallaan ihan sama mitä joku Lefa on mieltä laillisuudesta, kun ne sakot maksetaan kiinni jäädessä kuitenkin lain kirjaimen perusteella, eikä Lefan mielipiteiden. Kellokoneisto pyörittämässä kiekkoa ei ole laillinen. Ja sitten jos haluaa kokeilla onneaan pysäköinninvalvonnan kanssa niin..

Jos minä haluan kellokoneistolla käyvän parkkikiekon, niin en ainakaan hanki tuollaista ääliölätykkää, josta jo päällepäin näkee, että siellä on kello pyörittämässä. (Iso mainosteksti "www.oikeusturva.info" ylinnä)

Nokkelammat ovat tehneet systeemeitä, jotka siirtävät kiekkoa nopeasti vartin kerralla. Kyllähän tuon kiekon liikkeen näkee parin minuutin odottelulla, jos sen toteuttaa halvalla kiinalaisella herätyskellon koneistolla.

Ja sen huijauskiekon ulkoasun pitää sitten olla tuon mukainen:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1990/19900924

Etukansi, takakansi ja kiekko oli määritelty, mutta eipä kielletty lisäämästä kiekkoon kellokoneistoa!

• uutta..

olihan niitä aikoinaan avant-kortilla toimivia laitteita jotka näyttivät pysäköintiajan digitaalisella näytöllä.
      kaveri tilasi sellaisen koteloon mikrokontrollerin ja sen ohjelmoinnin, jotta tästä saatiin reaaliaikainen kello.
      harmi että koko avant-kortti kuoli ja kuopattiin kun mulla olis vieläkin jossain tallessa nuo tekemäni koodit tähän "kelloon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe