Mitä olitte mieltä Lemmen viemän ekasta jaksosta?

Joulu-tonttunen

Mielipiteit? Alatteko seuraamaan sarjaa vai ette?

22

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madrileña

      En katsonut, mutta saksalainen "telenovela" kuulostaa ajatuksenakin niin oudolta että tuskin alan seuraamaan. Gordalle olisi varmasti löytynyt useita hyviä espanjankielisiä seuraajia, vastahan me kahta telenovelaa ollaan täällä Fin-landiassa päästy katsomaan.

    • Chiquitita

      Mun mielestä se oli sellasta lässynlässyä ja aika epäuskottavaa, että yhtäkkiä rakastuu johonkin, kun hengaa pari tuntia jossain kaupungilla ja muuteskin, mut kyllä mä sitä varmaan rupeen kattomaan, kun Tuhkiskin loppui, eikä oo oikein mitään muutakaan töllötettävää... Ja mä opiskelen saksaa, että se on ihan hyvää harjoitusta ja kerrankin tulee joku saksalainen ohjelma, joka ei ole poliisisarja. :)

    • Höhhhöhh

      Sitä mieltä, että saklalainen sarja ei voi olla telenovela,
      koska ei täytä sanan telenovela määritelmää.

      • Chiquitita

        Miksei täytä telenovela-sanan määritelmää? Ei telenovelan tartte olla espanjankielinen...


      • CLAR4

        "Höhhhöhh" taisi puhua asioista joista ei tiedä mitään. :)


    • chiquitita 22

      Täytyy sanoa että aluksi olin tosi skeptinen mutta jo yhden jakson jälkeen olen ihan koukus!
      Tuntuu kuin katsois jotain harlequin tv versioita.
      Onhan se aika hömppää mut so what? Mielummin tota kuin kauniita ja rohkeita...Niin ja Saksalaiset miehet on tosi komeita!

      • Chiquitita

        Mun mielestä saksalaiset miehet on ällöjä. :o Ja toi oli muutenkin vähän liikaa mulle, oon kyllä kauhee romantikko, mut jos on jotain tollasta rakkauslöpinää, niin sen kanssa pitäis olla romanttista... :P


      • Chiquitita
        Chiquitita kirjoitti:

        Mun mielestä saksalaiset miehet on ällöjä. :o Ja toi oli muutenkin vähän liikaa mulle, oon kyllä kauhee romantikko, mut jos on jotain tollasta rakkauslöpinää, niin sen kanssa pitäis olla romanttista... :P

        eihän voi yleistää tolla tavalla, että kaikki saksalaiset miehet olis ällöjä, mut siis, en oo nyt mitenkään erityisen ihastunut niihin, venezuelalaiset on söpömpiä. :D Varsinkin Jordiiii! Tai siis, Hugo Vasquéz claro.


      • JORDIROSALES
        Chiquitita kirjoitti:

        eihän voi yleistää tolla tavalla, että kaikki saksalaiset miehet olis ällöjä, mut siis, en oo nyt mitenkään erityisen ihastunut niihin, venezuelalaiset on söpömpiä. :D Varsinkin Jordiiii! Tai siis, Hugo Vasquéz claro.

        Että saksalaiset miehet ällöjä.. Mutta ainakin jordi on komein!


      • Chiquitita
        JORDIROSALES kirjoitti:

        Että saksalaiset miehet ällöjä.. Mutta ainakin jordi on komein!

        ...korjasin jo, että ei kaikki tieteskään. Mut siis, kun tuo kirjoittaja, joka niitä kehui, varmaan tarkotti silleen noita Lemmen viemää-sarjan miehiä, niin ne nyt ainaski oli ällöjä, ainakin toi Alexander-hyypiö. :P


      • chiquitita 22
        Chiquitita kirjoitti:

        ...korjasin jo, että ei kaikki tieteskään. Mut siis, kun tuo kirjoittaja, joka niitä kehui, varmaan tarkotti silleen noita Lemmen viemää-sarjan miehiä, niin ne nyt ainaski oli ällöjä, ainakin toi Alexander-hyypiö. :P

        Mä nyt tarkoitin yleisesti ottaen että Saksalaiset miehet on söpöjä...niin ja mitä vikaa Alexanderissa ja sen veljessä on? Se niiden isäukko on ällö samoin se toinen vanhus...
        Niin ja musta se Hugo on leuhka pikkupoika!


      • Chiquitita
        chiquitita 22 kirjoitti:

        Mä nyt tarkoitin yleisesti ottaen että Saksalaiset miehet on söpöjä...niin ja mitä vikaa Alexanderissa ja sen veljessä on? Se niiden isäukko on ällö samoin se toinen vanhus...
        Niin ja musta se Hugo on leuhka pikkupoika!

        Ei niissä mitään vikaa ole, tarkoitin nyt vaan, että esimerkiksi tää Alexander oli aika ällöttävä, tai siis, onhan se silleen "komea", mut siis ei se mua miellyttänyt yhtään ja silleen. Äh, en osaa selittää. Mut kyllä noi saksalaisetkin rupeaa ehkä pikku hiljaa näyttämään hauskemmilta, mä kun oon nyt niin ihastunut noihin venezuelalaisiin söpöliineihin, että "mun sydämessä" ei ole tilaa saksalaisille hyypiöille. :D Joopa joo... Mä muuten ihmettelin hetken, että kuka Hugo? Leuhka pikkupoika? Sit luin ton mun aikasemman viestin ja tajusin, että tarkoitat varmastikin Hugo Vásquezia, enkä mä oikeesti tajua sua! Leuhka PIKKUPOIKA??? ;D Se on nyt ainaskin 30, ei se mun mielestä kauheen pikkupoika ole, mutta ehkäpä sitten noi saksalaiset on sun mielestä aikuisempia... :P


      • chiquitita 22
        Chiquitita kirjoitti:

        Ei niissä mitään vikaa ole, tarkoitin nyt vaan, että esimerkiksi tää Alexander oli aika ällöttävä, tai siis, onhan se silleen "komea", mut siis ei se mua miellyttänyt yhtään ja silleen. Äh, en osaa selittää. Mut kyllä noi saksalaisetkin rupeaa ehkä pikku hiljaa näyttämään hauskemmilta, mä kun oon nyt niin ihastunut noihin venezuelalaisiin söpöliineihin, että "mun sydämessä" ei ole tilaa saksalaisille hyypiöille. :D Joopa joo... Mä muuten ihmettelin hetken, että kuka Hugo? Leuhka pikkupoika? Sit luin ton mun aikasemman viestin ja tajusin, että tarkoitat varmastikin Hugo Vásquezia, enkä mä oikeesti tajua sua! Leuhka PIKKUPOIKA??? ;D Se on nyt ainaskin 30, ei se mun mielestä kauheen pikkupoika ole, mutta ehkäpä sitten noi saksalaiset on sun mielestä aikuisempia... :P

        No ei se ainakaan näytä kolmekymppiseltä!!! En mä tiedä se vain näytti joskus niin leuhkalta, niin ja tiesin että se ärsyttäisi sua joten laitoin sen. Koska säkin osaat olla tosi rasittava ja provosoiva.

        No kyl mäkin toivon että totut Saksalaisiin miehiin. :) Niin ja sun sydämmes on varmasti tilaa yhdelle jos toisellekin. :)


    • gordabella

      Täytyy nyt suoraan sanoa, että ei saksalaisista ole muuhun kuin rikossarjojen tekoon!

      Tuntui tosi tönköltä ja ei spontaani suutelokaan kovin spontaanilta vaikuttanut :(

      Aika kehnoa, en aio katsoa, olen mieluummin ilman telenoveloita niin kauan kuin tarttee odotella, että Tuhkis tulee dvd:lle... Tai siis katson kyllä tallennetut jaksoni aina uudelleen ja uudelleen.... ;)

      • CLAR4

        kiitos, vaikka otinkin ehkä kommentin liian henkilökohtaisesti.


    • kaksi...

      ensimmäistä jaksoa, mutta en osaa sanoa vielä alanko seuraamaan. Luultavasti en ja eilen kuuntelin Amaralia ja laitoin äänen pois tv:stä ettei tarvitse kuunnella saksankieltä.

      • edelliseen...

        katsoin nyt nuo loputkin ilmestyneet jaksot netti-tv:stä joutessani.... no joo teen suursiivousta, leivoin karjalanpiirakoita ja pipareita.... luulisi ettei ole yhtään joutavaa aikaa. :P Siis asiaan katsoin nuo jaksot ja taidan jatkaa katsomista, ei nuo ainakaan niin tylsiä jaksoja ollut kuin ne ihan ensimmäiset tai se ei tuntunut nappaavan kun ei vielä ollu perillä kuka kukakin on. Tuhkimotarina oli parempi, mutta kyllä tuossakin on omallatavallaan jotain hyvääkin, varsinkin suklaata... koko ajan kamala suklaan himo. :D Ihme että olen tälläinen tikku. :P


    • ginger

      Sanattomaksi vetää...olipahan surkeaa huttua koko sarja. Katsoin ensimmäiset jakson netti-tv:stä eikä tarvihe vaivautua enää tämän jälkeen. 600 jaksoako tätä on tehty? Ei hyvää päivää....

      Näyttelijät todella puisia..etenkin tämä Alexander. Eikä näyttelijöiden kemiat näyttäneet kohtaavan ollenkaan...eipä se käsikirjoitus antanut siihen oikein mahdollisuuksiakaan. Missä jännite ja intohimo? Toisaalta, voiko saksalaisia sanoa tämän alan asiantuntijoiksi?:)Jotenkin outoa, että mentiin heti asiaan...ja varsinkin, kun totutus oli tuolla tasolla. Mielestäni kissa ja hiiri -tyyppinen asetelma olisi tässäkin toiminut paremmin. Muutenkin täysin epäuskottava se "seikkailu" Münchenissä...

      Se blondi siivooja on tuttu jostain sarjasta...oliskohan ollut aikanaan Marienhofissa?
      Maisemat oli kyllä hienoja, mutta siihen se sitten loppuikin...sarjan kiinnostavuusprosentti muuten ihan nollassa. En katso enää.

    • smooth-criminal

      Juoni oli sinänsä kiinnostava, mutta näyttelijät huonoja ja miehet rumia -_- tapahtumat ovat liian nopeatempoisia..katson vain kehittääkseni saksan kieltäni :D

    • CLAR4

      En tiedä miten aloittaisin. Jatkuvasti tulee uusia keskusteluita: "LEMMEN VIEMÄÄ EI OO YHTÄ HYVÄ KU TUHKIS" ja vastaavia. Ettekö jo ymmärrä että sarja on loppunut, ja sen tilalle on tullut uusi, OSAN mielestä parempi sarja. En ymmärrä että olen joskus pitänytkin tuhkimotarinasta. Ainakaan kun nämä "fanit" toivovat sitä: että muut sarjat eivät menestyisi. KIITOS. Ps: saattaa loukkaantumiseni olla siitäkin, että olen saksalainen.

      • kgu

        siis mä vaan rakastuin tuhkikseen ja lemmen viemä on mun mielest ihan surkia siis mä en tajuu sitä yhtään


    • Koukkuun jäänyt

      Aloin katselemaan sarjaa vasta vähän aikaa sitten tietääkö joku mistä voisi saada itselle nää katsomatta jääneet jaksot? Pidän sarjasta kovasti siinä tapahtuu samoja asioita kuin oikeassakin elämässä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe