Suuteleminen on ihanaa

Mirjam

Niin se vaan on, että suuteleminen on yksi maailman ihanimmista asioista.
Mun piti elää kauan, ennen kuin tapasin miehen, joka osaa suudella IHANASTI.
No, eihän niitä miehiä mulla ole montaa ollut, mutta muutamia kuitenkin.
Mun eka suudelma oli kauhea. Sain sen pojalta, joka maistui oksennukselle ja joka oli ympärikännissä. Tykkäsin hänestä kauheasti muuten ja yritin kestää sen karmean maun ja hajun. En pitänyt hänen kanssaan suutelemisesta koskaan.Meni suutelemisen halut pitkäksi aikaa.
Seuraava poika ja suukko oli jo parempi yhdistelmä. Hänen suukkonsa olivat helliä ja pehmeitä....ehkä vähän limaisia (yäk) Ne suukot eivät puhutelleet. En kai tykännyt niiden antajasta tarpeeksi.
Mutta sitä seuraava poika....hmmm. Ne suukot olivat aika hyviä. Mutta niissäkin maistui kalja ja tupakka. Luulin sellaisen maun kuuluvan asiaan. Mutta ehkä opin hänen kanssaan jo suutelun alkeita.....ehkä, ehkä.
Sitten ilmestyi tuleva mieheni kuvioihin. Hänen suudelmansa olivat rajuja ja kiihkeitä, puristivat huuleni miltei verille. Hän työnsi kielensä syvälle kurkkuuni....höm. Luulin että sellaista se on, eikä sitä voi muuksi muuttaa.
Vuosia kului ja luulin, että sellaista se pussailu on. Ei se siitä parane. Suukot muuttuivat vuosien myötä rauhallisemmiksi ja pehmeimmiksi. Niistä tuli jopa öklöjä ja aloin välttelemään suudelmia.
Luulin ettei minua ole luotu suutelemaan. En ehkä osannut itse, en oppinut, en sitten millään....tai sitten minua vastaan oli tullut vain niin kehnoja suutelijoita.
Kului vuosia suutelematta.
Sitten tapasin miehen, joka kertoi että suuteleminen oli hänen parasta ajankuluaan.
Höh, mä ajattelin. Miten joku voi pitää suutelemista NIIN tärkeänä? No, kannatti kokeilla suudelmia hänen kanssaan. HERÄSIN ELOON!!! Todella, hän herätti minussa uuden elämän ihanien suudelmien kautta!
Hän opetti minulle suutelemista....ja opin. Aloin nauttimaan.
Se ei ollut pitkäaikainen rakkaustarina, mutta hyvä sellainen. Oli hyvä havaita elävänsä ja olevansa NAINEN.
Seuraava suhde sitten....rakastuin mielettömästi.
Suutelimme ja suutelimme ilta toisensa jälkeen. Opimme toisiltamme, opetimme toisiamme ja ne suudelmat veivät meidät tähtiin.
Olen niin onnellinen hänen kanssaan. Elämässäni ei ole kosaan ollut yhtä ihanaa miestä kuin hän. Suudelmien kautta hän muuttui niin ihanaksi. Ilman niitä pilviä hipovia suukkoja en olisi varmaankaan rakastunut niin syvästi.
KANNATTAA OPETELLA SUUTELEMAAN!
Mirjam

8

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Kauniisti kuvailtu tuo elämään olennaisesti kuuluva asia ;-)

• unelmoija

oispa mullakin joku, oon 18v poitsu:)

• kissa

oispa mullakin joku oon jo 14 enkä koskaan suudellu kunnolla ja paineita on osaanko? Antakaa vinkkejä. mä kun nyt satun olee aika tarkka kun etsin itelleni miestä koska sen pitäs olla vähän tuhma pitempi kun mä vanhempi hyvän näkönen ja muodikas....

• Sonja
        kissa kirjoitti:

oispa mullakin joku oon jo 14 enkä koskaan suudellu kunnolla ja paineita on osaanko? Antakaa vinkkejä. mä kun nyt satun olee aika tarkka kun etsin itelleni miestä koska sen pitäs olla vähän tuhma pitempi kun mä vanhempi hyvän näkönen ja muodikas....

Kuules nyt 14 v. Seksi on aikuisten leikkiä. Sun kuuluisi leikkiä vielä nukeilla : ))
        Älä aloita liian aikaisin, ehdit varmasti!!!!

• kissa
        Sonja kirjoitti:

Kuules nyt 14 v. Seksi on aikuisten leikkiä. Sun kuuluisi leikkiä vielä nukeilla : ))
        Älä aloita liian aikaisin, ehdit varmasti!!!!

joo no jos suutelu nyt on sitten sexiä ni hyvin pyyyhkii....

• ruutis

Tervetuloa suutelun ihmeelliseen maailmaan.. Se on kyllä mitä loistavinta ajankulua jos siihen sopiva kumppani löytyy.

Itsellänikin on ollut suhde joka perustui loppujenlopuksi lähellä oloon ja niihin lukuisiin suudelmiin!!!

• Inniina

Lyhyen 20-vuoden ikäni varrella olen seurustellut muutaman kertaa ja harrasrtanut seksiä kahden pojan kanssa, mutta olen todellakin suudellut varmasti yli kahtakymmentä.. Suutelu oli harrastukseni yläasteelta lähtien, se oli niin kivaa.. Joukkoon on todellakin mahtunut hyviä ja vähemmän puhuttelevia suudelmia..
      Ensisuudelmani oli vähemmän mieleenjäävä.. Itse olin vähän maistellut ja ollut kyseiseen poikaan hyvin ihastunut.. Se tapahtui humalassa, poika oli todella humalassa.. Muistan seuraavana aamuna hymyissä suin kuinka hyvä tämä poika oli suutelemaan.. Jälkeen päin muistelimme vanhoja viime kesänä ja voi herranjumala kuinka kamala! Kyllä kokemus todellakin ohjaa..
      Olin pari vuotta sitten Italiassa ja olin innokas kokemaan italialaisten upeat suudelmat.. NOh, eräs poika sitten eteni sille asteelle.. Herranjumala mikä pettymys!!!!! Kieli pöyri suussani kamalaa vauhtia ja kovasti!!! Se oli kaikkea muuta kuin ihanaa!! Tämä Antonio oli kuuluisa suutelun mestari siinä kylässä.. Makunsa kullakin.. :/
      Toinen poikakaverini oli sellainen joka sai minut haluamaan suutelua todella paljon, hän suuteli hyvin pehmeästi ja hänellä oli upeat huulet.. Mutta tunteeni häntä kohtaan eivät olleet vahvat ja jätin hänet hyvin pian..
      Hänen jälkeen oli suudelmat todella mitäänsanomattomia.. Suutelusta oli tullut minulle teko, suoritus, ei nautinto..
      Viime keväänä tapasin nykyisen poikakaverini.. Suutelimme jo samaisena iltana, ja se vähän harmittaa koska hän oli hyvin humalassa.. Ajattelin että sekin on vaan yhden illan suutelo.. No, hän aloitti kuitenki pitämään yhteyttä.. Kirjoittelimme ja näimme ja aloimme seurustella.. Olen seurustellut hänen kkanssaan jo vuoden.. Hän oli aika keskitasoinen suutelija mutta hän oppi kun kerroin mistä pidän.. Hän suutelee minua aivan huumaavalla ja ihanalla tavalla, jalat alta vievällä tyylillä nykyään.. Eräs yö suutelimme monta tuntia, vain suutelimme.. Kyllä suutelu on ihanaa, siinä sinä olet oikeassa. :)

• satu

Mirjamin tarina oli upea ! Minä olen koko aikuisikäni ollut myös suutelufriikki , vaikka jos sitä kysyttäisiin ex-mieheltäni , hän ei tietäisi asiasta mitään .Paitsi ihan alussa kun muistamattomissa olin ensikertaa eksynyt hänen sänkyynsä ja aamulla ihmettelin että miten tässä nyt näin kävi , hän vastasi " voitit yöllä suutelukilpailut ja sait minut palkinnoksi ". Siitä alkoi 15-v kestänyt avioliitto josta totisesti sen jälkeen puuttui suudelmia kuin myös muuta oleellisesti avioelämään kuuluvaa . Suutelunhaluani sain toteuttaa niinä vuosina vain ravintolassa käydessäni jonkun satunnaisen matkaajan kanssa....jotkut eivät tahtoneet millään ymmärtää että haluan vain suudella , en naida .Sillekkin kaverille oli käydä köpelösti joka ei uskonut millään ettei meille voi tulla yökylään kun on oma ukko kotona . Nyt olen kuusi vuotta ollut vapaana sinkkuna ja suudellut taas satunnaisesti kohtaamiani miehiä . Vappuaaton vietin lähiöbaarissa imuttamassa itseäni kymmenen vuotta nuoremman ( ihanasti suutelevan )miehen kanssa . Mutta koska hän oli naimisissa oleva , en ottanut häntä saatille . Toukokuussa löysin netistä ihanan kaverin jonka kanssa kai niinsanotusti seurustelen . Hän on vapaa mies , mutta kuulemma niin kiireinen , ettei aina ole aikaa . Viime tapaamisesta on nyt kaksi viikkoa , ja kaipaus mulla aivan mieletön . Hän todella suutelee minut tähtiin....kaikkein parasta tässä suhteessa tähän mennessä on ne ihanat suudelmat.....tuntikausia kestävä suutelu ja helliminen . En tiedä merkitseekö hänelle tämä niin paljon kuin minulle , mutta minä olen päättömästi rakastunut . Ennen olen saanut karistella suutelukumppaneita kannoiltani mutta tämä kaikkein ihanin suutelija ei näy jäävän koukkuun millään !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33