Mitäääh???

Chiquitita

Missä te kaikki ootte? Te ette oo pälpättänyt mitään, vaikka Tuhkis loppu! Mä kuvittelin, että täällä on tuhat viestiä kirjotettu, sillä aikaa kun en oo täällä, kun mä en päässyt tänne aikaisemmin kuin nyt, kun täällä suomi24:ssa on ollut niin täyttä, että mä en vaan oo päässyt tänne. Mut kukaan ei oo kirjottanut mitään Tuhkiksesta!!! Missä te ootte??? Mut mä nyt pälpätän sit kaikkien puolesta.
Kauheeta, kun Tuhkis loppui. Toi vika jakso ei edes ollut mitenkään erityisen hyvä, tai kun siinä olis voinut näyttää enemmän niitä muitakin, kuin vain Valentinaa ja Orestesia. Mut ne lapset oli ihania, kaikilla tytöillä oli punaiset rusetit tai jotkut. :) Pandon ja Jordin tytär oli söpö. Pandolla oli aika kiva tyylin muutos. Tai siis, aika paljon meikkiä ja hiukset oli pidemmät ja otsis oli kadonnut. :( Mut kyllähän sen pitää näyttää vanhemmalta, kun nyt se on äiti ja kaikkea. Hauskaa, kun Chiqui perusti kahvilan. :) Ja se Chiquin synnytys oli aika kauhee, kun se kiljui niin hitsisti. :D Se oli niin suloinen se vauva. :)
Mun mielestä Valentina oli aika karseen näköinen, kun se oli taas pullukka ja sen hiukset oli auki, sillä ei ollut edes enää niitä sen upeita lettejä, jotka oli lenkeillä. Mut kirjottakaa tekin nyt jotain. Vai unohditteko Tuhkiksen heti kun se loppui???

15

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chiquitita 22

      Olimpia sai vihdoin ja viimein ansionsa mukaan....jes. Mä en oikein tykännyt tosta vikasta jaksosta...kauheella kiireelle mentiin eteenpäin ja yhtääkkiä kaikki oli ruvennut sikiämään. Jopa chiqui ! sit muutenkin se että kaikki pariutui keskenään...Samule ja Neraida....Elena ja kenraali....rupesko se tza tza styylaamaan sen Juan Angelin kaa? Mut se venekohtaus pelasti kaiken...Orester ja Valentiina oli vain nin huippu pari...

    • candyboy 19

      Jos oot yhtään huomannut se tuhkimotarina loppui jo keskiviikkona. Mitä ihmeen pointia on keskustella ohjelmasta joka on jo loppunut?
      Aloita fanittamaan jotain uutta sarjaa, varmasti löytyy jotain sua mielyttävää. :)

      • Chiquitita

        Anteeks mitä? Kuule, mähän pälpätän Tuhkiksesta vielä vuodenkin päästä, vaikka yksikseni, jos kukaan muu ei pälpätä. Ja miten mä tosta vaan yhtäkkiä keksin jonkun uuden fanitettavan sarjan ja unohdan Tuhkiksen? Eihän se olis mitään oikeeta fanittamista! Moni muukin sanoi, että pälpättää täällä Tuhkiksesta, vaikka se loppuikin jo. Ja sitä paitsi, Tuhkiksesta tulee DVD joskus joulun jälkeen, joten sitten ainakin riittää puhuttavaa. Mähän en unohda Tuhkista ikinä, varmaan mummunakin vielä mietiskelen Pandoa ja Jordia... :)


      • candyboy 19
        Chiquitita kirjoitti:

        Anteeks mitä? Kuule, mähän pälpätän Tuhkiksesta vielä vuodenkin päästä, vaikka yksikseni, jos kukaan muu ei pälpätä. Ja miten mä tosta vaan yhtäkkiä keksin jonkun uuden fanitettavan sarjan ja unohdan Tuhkiksen? Eihän se olis mitään oikeeta fanittamista! Moni muukin sanoi, että pälpättää täällä Tuhkiksesta, vaikka se loppuikin jo. Ja sitä paitsi, Tuhkiksesta tulee DVD joskus joulun jälkeen, joten sitten ainakin riittää puhuttavaa. Mähän en unohda Tuhkista ikinä, varmaan mummunakin vielä mietiskelen Pandoa ja Jordia... :)

        No kyllä mä todella toivon että sulla on mummona muutakin muisteltavaa kuin tuhkimotarina!
        En mä sanonut että et sais fanittaa tuhkimotarinaa. Ei se mua haittaa mut sitä vaan että suurin osa lopettaa kirjoittamasta kun sarja loppuu. Paitsi tää chiquitita kaksikko. Et sä voi odottaa että muut olis yhtä innostuneita kuin sä!


      • Chiquitita
        candyboy 19 kirjoitti:

        No kyllä mä todella toivon että sulla on mummona muutakin muisteltavaa kuin tuhkimotarina!
        En mä sanonut että et sais fanittaa tuhkimotarinaa. Ei se mua haittaa mut sitä vaan että suurin osa lopettaa kirjoittamasta kun sarja loppuu. Paitsi tää chiquitita kaksikko. Et sä voi odottaa että muut olis yhtä innostuneita kuin sä!

        En tietenkään voi oottaa että muut olis yhtä innostuneita, mut mä ihmettelin vaan suuresti, kun kukaan ei ollut kirjottanut mitään, vaikka Tuhkiksen loppuminen on kuitenkin aika suuri puheenaihe. Ja moni on kyllä vaikuttanut yhtä innostuneelta kun mäkin, en mä oo ainoa joka on koukussa Tuhkikseen...


      • america next top model
        candyboy 19 kirjoitti:

        No kyllä mä todella toivon että sulla on mummona muutakin muisteltavaa kuin tuhkimotarina!
        En mä sanonut että et sais fanittaa tuhkimotarinaa. Ei se mua haittaa mut sitä vaan että suurin osa lopettaa kirjoittamasta kun sarja loppuu. Paitsi tää chiquitita kaksikko. Et sä voi odottaa että muut olis yhtä innostuneita kuin sä!

        Sanon että olet chiquita vähän liian repsahtanut
        tähän sarjaan!kyllä mäkin tätä katoin mutta vaikka kesällä en edes tiedä mikä on tuhkimotarina..


      • Chiquitita
        america next top model kirjoitti:

        Sanon että olet chiquita vähän liian repsahtanut
        tähän sarjaan!kyllä mäkin tätä katoin mutta vaikka kesällä en edes tiedä mikä on tuhkimotarina..

        Mun nimimerkki on Chiquitita, enkä chiquita. Se ei ole mikään yllätys, että oon "repsahtanut" Tuhkikseen... Eihän kaikki Tuhkista katsovat ole välttämättä koukussa siihen, en mäkään oo koukussa esim. Salkkareihin, vaikka niitä katsonkin...


    • Tuhkimotarinaa ei jätetä! :-)

      En unohda Tuhkista ikinä en! Tuhkis on paras! Jotkut ei varmaan vaan enää jaksa lärpättää Tuhkiksesta kun se on loppu ja silleen!

    • gordabella

      Ei tietenkään jätetä sarjaa, vaan jutellaan siitä aina ja ikuisesti! Minä ainakin aion...! Lopetusjakso oli tosi hyvä, vaikka ehkä loppujutut (missä kukin on jne) olisi voinut vaikka jatkaa vielä yhdeksi lisäjaksoksi. Mutta minkäs teet?

      Olen kyllä hieman ärtynyt siitä, että jotkut täällä käskee hankkia elämän, koska tykätää jutella televisiosarjasta... Hankkisi itse elämän, eikä haukkuisi muita keskustelijoita!

      Mi Gorda Bella 4-ever!!!!

      • chiquitita 22

        Musta se lopetus olis voinut kanssa olla kahden tunnin mittainen. Mut kyl se noinkin meni. Jep keskustelu jatkuu ja varsinkin kun mi gorda bella tulee dvdnä huhtikuussa. Mä ostan sen heti ja katson tuntikausia ja hehkutan sit täällä kuinka mahtavia jounikuvioita siinä olikaan.


    • smooth-criminal

      Mä olin kans ehkä vähän pettyny tohon päätökseen..kaikki hypittiin niin äkkiä, niit lapsia näytettii niis valokuvis nii äkkiä et piti kattoo netistä pysäytyskuvilla et montako oli kenelläkin :D en tykänny kun Valentina oli lihonut, miksi kaikki sanoo että se on raskaana kun siihen ei missään viitattu? :O En malttaisi odottaa DVD:tä! Aloin katsomaan kunnolla vasta kun Bella saapui Villanuevoille..

    • Bella de la Rosa Montiel

      oo joutanut kirjottelemaan, kun olin elämässä elämääni. Hassua kun jotkut käskee hankkia elämän sen takia että käy joskus kirjottaamassa nettiin jostain sarjasta ja siihen menee koko elämästä vain pari minuuttia aina toisinaan.

      Minä pidin viimeisestä jaksosta, mutta olisi ollut mukavaa nähdä sekin kun Pandora kertoo Jordille odottavansa lasta ja muuta sellaista... ja miten joistakin tuli pari. Ne vaan yhtäkkiä halailivat siellä toisiaan. Tuntui että sen sarjan lopettaminen oli äkkinäinen päähänpisto.

      En tiedä hankinko dvd:n kun nauhoitin jo joka jakson... tosin ne mahtuisi pienempään tilaan.

    • ginger

      No eihän Tuhkista nyt näin nopeasti voi unohtaa, kun sitä on vajaan parin vuoden ajan kytännyt herkeämättä:)
      Olen samaa mieltä monen muun kanssa siinä, että loppujaksossa oli taas sellasta hyppelehtimistä ja mielenkiintoisia tilanteita oli "sujuvasti" jätetty välistä. Mutta onhan se jotenkin hassua, että nuo telenovelat on pakko päättää aina niin iloisesti...paha saa palkkansa ja hyvät kaikkea hyvää. Mi policia marginal olikin sitten lopussa itse poliisipäällikkö ja entinen Robin Hood Caracasin pormestari :) Ja joo....Valentinan raskauteenhan ei viitattu missään vaiheessa, joten nainen oli vaan lihonut uudestaan.

      Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä saada Tuhkis päätökseen, varsinkin kun loppumetreillä juonikuviot muiden kuin V:n & O:n kohdalla pomppivat vähän huolimattomasti. Tiedä sitten johtuuko se siitä, että ulkomaille telenoveloista lähtetetään kuulemma joku lyhennetty versio....mutta silti.

      • Hih hih

        Tuhkimotarina alkoi tämän vuoden tammikuussa.


      • Chiquitita
        Hih hih kirjoitti:

        Tuhkimotarina alkoi tämän vuoden tammikuussa.

        Sitä mäkin ihmettelin, mutta en kehdannut sanoa, kun muuten kaikki ajattelis mun olevan ihan pönttö-ylitarkka-urpo... :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe