elämää tälle

sivulle :)

pikkasen lissää elämää tälle sivulle kun tuntuu että kukaan ei kirjoita sitten mistään :)

no kertokaa miksi te katsotte päivien viemäätä?
mikä siinä viehättää
vetää puoleensa?

itse katson koska syvennyn sarjaan aina ja keskityn elän kuin heidän kanssa siellä salemissa ja rakastan niitä ihmisiä, he ovat kuin mun perhettä aina sen ohjelman ajan ja aina riittää yllättäviä käänteitä ja muuta

kyllä joskus sarja voi pelastaa elämän jos muuten oma elämä ei olisi kovin hyvä ja kaikki ei menisi kohallaan...

:) hyvää joulua kaikille...

2

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaamuffinssi

      KIITTI, HYVÄÄ JOULUA SINULLEKKIN. TOISINAAN, JOULU ON JO MENNYT.=====DDDDDD

    • zikopissis

      Katson päikkäreitä koska olen aina kattonut niin olen tavallaan jääny koukkuun tai miten sen sanois:DDD niin juuu oon samaa mieltä kanssasi(:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe