pikkasen lissää elämää tälle sivulle kun tuntuu että kukaan ei kirjoita sitten mistään :)
no kertokaa miksi te katsotte päivien viemäätä?
mikä siinä viehättää
vetää puoleensa?
itse katson koska syvennyn sarjaan aina ja keskityn elän kuin heidän kanssa siellä salemissa ja rakastan niitä ihmisiä, he ovat kuin mun perhettä aina sen ohjelman ajan ja aina riittää yllättäviä käänteitä ja muuta
kyllä joskus sarja voi pelastaa elämän jos muuten oma elämä ei olisi kovin hyvä ja kaikki ei menisi kohallaan...
:) hyvää joulua kaikille...
elämää tälle
sivulle :)
2
208
Vastaukset
- suklaamuffinssi
KIITTI, HYVÄÄ JOULUA SINULLEKKIN. TOISINAAN, JOULU ON JO MENNYT.=====DDDDDD
- zikopissis
Katson päikkäreitä koska olen aina kattonut niin olen tavallaan jääny koukkuun tai miten sen sanois:DDD niin juuu oon samaa mieltä kanssasi(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637