äitihiiri yrittää saada lääkkeen kuolevalle lapselleen?

.................

Mikä elokuva kyseessä. on kyllä aikas vanha elokuva kyseessä. Muisan elokuvasta sen että siinä taisi olla timmyhiiri(ta joku sellanen)jolla oli vakava keuhkosairaus ja elokuva kertoo siitä kun hiiren äiti yrittää löytää lapselleen pelastavan lääkkeen.. aika pelottava lastenelokuvaksi

4

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MovieLover

"Hiirirouva Brisby ja Ruusupensaan Viisaat."
      Ohjanut Don Buluth.

• .................

Kiitos tästä vastauksesta :D

• .................

onkohan tota rouva brisby ja hänen salainen maailma DVD:nä.. ja jos on mistä sen voisi saada, mielellään ois suomenkieliset tekstitykset..

• NoJopas

Eli se on nimeltään "The Secret of NIMH" ja suomeksi "NIMH -Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa."

Kirja johon elokuva perustuu on nimeltään "Hiirirouva ja Ruusupensaan viisaat", sen on kirjoittanut Robert C. O'Brien. Animaation ohjasi Don Bluth.

En ole missään törmännyt elokuvan suomidvd:hen, eli sellaista ei mun tietojeni mukaan ole. Dvd:n löytää kyllä nettikaupoista, mutta suomitekstejä siihen ei saa. Videolle leffa on joskus ammoisina aikoina julkaistu ja se on näytetty tv:stä. Suomidubbia ei ole tehty.

Ja Rouva Brisbyn keuhkokuumetta sairastavan pojan nimi on Timothy. Kolme muuta lasta ovat nimeltään Teresa, Martin ja Cynthia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      170
      2141
    2. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2132
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      100
      1013
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      847
    5. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      813
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      786
    7. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      782
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      746
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      714
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      684
    Aihe