Marlena Evans Black

anttisakari1980

Täytyy aluksi sanoa että olen seurannut neljä vuotta päivien viemää siitä asti kun se tuli suomeen neloskanavalle. Aluksi olin aivan juonesta tuntematon en edes tuntenut koko sarjaa enkä tienyt mistä on kysymys. Aloin seuraamaan sieltä täältä ja nyt se on jäänyt joka viikkoiseen elämääni, en voisi jättää katsomatta ainuttakaan jaksoa että näkisin ihanan Deidre Hallin..(Marlena Evans Black) Täytyy naiselle nostaa hattua että on jaksanut näytellä samassa sarjassa 31-vuotta ja suosioon sarjaan on kasvanut tämän näyttelijättären myötä.. Moni ei jaksaisi näytellä samassa sarjassa vuosia. Välillä lähetään uusille urille ja vaihdetaan maisemaa. Olen lukenut, katsonut, seurannut kyseistä naishenkilöä ja miten juoni tässä Päivien viemää sarjassa kehittyy vuosien mittaan kun olemme 2 vuotta jälki-junassa sarjan tapahtumista ja voin vannoa et vaikuttavan roolin tekee tulevaisuudessa Dr:Marlena Evans.. Jonka takana on tietysti pääpaha Stefano Dimera... Toivottavasti sarja menestyy suomessakin jotka sitä seuraa tiivisti ja nauttii harvasta 41-vuotisesta päiväsaippuasta.. Hyvää joulua kaikille 2007

5

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna<3

      Minunkin mielestä on hienoa, jos on sarjassa niin kauan näytellyt.

      Hyvää joulua myös sinulle.

    • sfsdddddf eee e

      en tajua et mitä ihanaa siinä marleenassa on? !??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? kertokaapa joku.

      • anttisakari1980

        Seuraa sarjaa niin näet miksi se Marlena on niin ihana persoona koko sarjassa! se on niin paras.. nam..


      • pussycatttt
        anttisakari1980 kirjoitti:

        Seuraa sarjaa niin näet miksi se Marlena on niin ihana persoona koko sarjassa! se on niin paras.. nam..

        jos et satu tietämään, mä oon seurannu jo yli 4 vuotta päikkäreitä.....ETTÄ NIIN!!;S no sinä ootki varmaa joku.....;);));););););); :::SA:S:S:S:S


      • pususususssssss
        anttisakari1980 kirjoitti:

        Seuraa sarjaa niin näet miksi se Marlena on niin ihana persoona koko sarjassa! se on niin paras.. nam..

        MARLEENA ON PYLLYSTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1874
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe