Täytyy aluksi sanoa että olen seurannut neljä vuotta päivien viemää siitä asti kun se tuli suomeen neloskanavalle. Aluksi olin aivan juonesta tuntematon en edes tuntenut koko sarjaa enkä tienyt mistä on kysymys. Aloin seuraamaan sieltä täältä ja nyt se on jäänyt joka viikkoiseen elämääni, en voisi jättää katsomatta ainuttakaan jaksoa että näkisin ihanan Deidre Hallin..(Marlena Evans Black) Täytyy naiselle nostaa hattua että on jaksanut näytellä samassa sarjassa 31-vuotta ja suosioon sarjaan on kasvanut tämän näyttelijättären myötä.. Moni ei jaksaisi näytellä samassa sarjassa vuosia. Välillä lähetään uusille urille ja vaihdetaan maisemaa. Olen lukenut, katsonut, seurannut kyseistä naishenkilöä ja miten juoni tässä Päivien viemää sarjassa kehittyy vuosien mittaan kun olemme 2 vuotta jälki-junassa sarjan tapahtumista ja voin vannoa et vaikuttavan roolin tekee tulevaisuudessa Dr:Marlena Evans.. Jonka takana on tietysti pääpaha Stefano Dimera... Toivottavasti sarja menestyy suomessakin jotka sitä seuraa tiivisti ja nauttii harvasta 41-vuotisesta päiväsaippuasta.. Hyvää joulua kaikille 2007
Marlena Evans Black
5
436
Vastaukset
- Jonna<3
Minunkin mielestä on hienoa, jos on sarjassa niin kauan näytellyt.
Hyvää joulua myös sinulle. - sfsdddddf eee e
en tajua et mitä ihanaa siinä marleenassa on? !??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? kertokaapa joku.
- anttisakari1980
Seuraa sarjaa niin näet miksi se Marlena on niin ihana persoona koko sarjassa! se on niin paras.. nam..
- pussycatttt
anttisakari1980 kirjoitti:
Seuraa sarjaa niin näet miksi se Marlena on niin ihana persoona koko sarjassa! se on niin paras.. nam..
jos et satu tietämään, mä oon seurannu jo yli 4 vuotta päikkäreitä.....ETTÄ NIIN!!;S no sinä ootki varmaa joku.....;);));););););); :::SA:S:S:S:S
- pususususssssss
anttisakari1980 kirjoitti:
MARLEENA ON PYLLYSTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709