Jo loppui Tuhkimotarina=(
Aivan loistava ja koukuttava sarja, sen tulin huomanneeksi. En ole ollut kovinkaan aktiivinen keskustelija tällä palstalla, mutta olen kyllä käynyt lukemassa keskusteluja sitäkin aktiivisemmin.
Ja siltä pohjalta haluan esittää kiitokseni Sinulle nimimerkki "Chiquitita". On ollut suuri ilo lukea tekstejäsi. Etenkin silloin, kun Pandorasta ja Jordista on ollut kohtauksia, on ollut hirmuinen kiire katsomaan Sinun kirjoituksiasi. Ikäsi huomioon ottaen, sinulla on lahjoja kirjoittamisen saralle ja sen lisäksi paljon näkemystä kirjoittamistasi asioista. Toivon, että et kadota sitä missään vaiheessa elämääsi.
Toivotan Sinulle kaikkea hyvää ja tietysti myös muille Mi Gorda Bella-sarjan faneille.
Tervehdys!
Mieihanitte
1
228
Vastaukset
- gordabella
Olen luonnollisesti samaa mieltä, kuin edellä mainittu kirjoittaja, kun puhutaan Tuhkimotarina-sarjasta.
Olen myös huomannut, että Chiquititalla on kyllä aina mielipide valmiina kaikista ja erityisesti on ollut ihana seurata kirjoituksia, kun joku puolustaa omia suosikkejaan noin kovasti! Siis minunkin puolestani kaikkea hyvää Chiquititalle!
Jatkakaamme keskustelua Tuhkiksesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976