Ja nyt on maassa rauha, ja ihmisillä puhdas omatunto. Nyt meidän kansalaisten ei pitäisi uskoa minkään puolueen Politiikkoihin tässä Sitra asiassa. Oma Hallintoneuvosto siunaa oman rahoitusyrityksen toimenpiteet yksimielisesti, mitään väärinkäytöksiä ei ole muka tapahtunut. No jos nyt muutama milli onkin mennyt kankkulan kaivoon, niin sattuuhan sitä paremmissakin perheissä.
Minä Uusi-Ukki Oulusta, tulen henkilökohtaisesti kääntymään tuttavani Sosialidemokraattisen Kansanedustajan Liisa Jaakonsaaren puoleen, ja tulen ottamaan myöskin selvää millä hänen suunsa tukittiin tässä Sitra asiassa.
Näittähän te kaikki kun katsoitte sitä tiedoitustilannetta, missä Seppo Kääriåinen oli Antti Kalliomäen kanssa, he olivat kuten omenavarkaista yllätetyt Koulupojat,näki heti selvästi, että miehillä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Ja mistä näitä epäilyksiä väärinkäytöksistä sitten viriää, no siitä kun naapuriyrittäjää ei tuettukaan niin suurella summalla kuin tuota toista yrittäjää, kun saatuaan miljoona-avustuksen myi yrityksensä ja muutti toiselle paikkakunnalle nostaakseen taas Sitran avulla yrityksen pystyyn,ja rahoituskierre jatkuu. että juuri tällaisia yritysryppäitä Sitra rahoittelee. Onko tämä Eettisesti oikeata yritystoimintaa jossa laillisesti kupataan ja keinotellaan veronmaksajien rahoilla.
Olisiko Jaakonsaaren Lissu päässyt vähän kärryille tästä Sitran yrityshautomosysteemistä, mutta Omat puoluepukarit vaiensivat Lissun kylmästi, en osaa sanoa pitikö vaientamiseen käyttää kuinka paljon meidän yhteisiä verovarojamme, mutta sen tiedän, että Lissulla on ainakin täysi käyttöoikeus ja vapaa ylöspito, Sitran omistamissa ja ylläpitämissä Kelomökkijärjestelmissä. Tietäneekö kukaan edes tällaisen järjestelmän olemassaolostakaan,kysyn vaan.???????
Vähän totuuksia Sitrasta
15
376
Vastaukset
- antoi
luottamuksen toiselle kepulaiselle.
Melko huvittava oli tuo Seppo Kääriäisen (kepu) antama puolto toisen kepulaisen Esko Ahon touhulle.
Ahokin joutui selittelemään, miksi ei järjestetty kilpailutusta. Kilpailutus ei kuulemma Ahon mielestä sovi tässä tapauksessa.
Tottahan on, että kilpailutus olisi sotkenut pahasti SITRAssa sovitut hämärätoimet. - vähän totuuksia
sitrasta. todellla vähän
- varma.kosto
yksinkertaiset tilientarkastajat! Tais olla Antti Kalliomäki niiden joukossa! Sitran touhut veronmaksajien varoilla eivät siedä päivänvaloa!
Todellinen selvitys asiassa tulisi tehdä. Vaikka ottaa tilientarkastajat EU:sta. Tai Suomen pankista. Kirjanpidon ja tilien tulisi olla julkisia, koska Sitrassa olevat varat ovat meidän yhteisiä! Ei minkään klikin!
- vituttaa.............
Ja sossuja,onko suomessa yhtäkään rikasta sossua.
Paitsi ay johtajat.- varma.kosto
sitäkin enemmän! Tulis vaan kunnon lama ja korot nousis 5-10%, niin alkas kato käymään velkasilla porvareilla!
- oivahärkönen
... antoi luottamuslauseen Sitran hallitukselle ja johdolle. Hallintoneuvostoon kuuluva Jaakonsaari pyysi anteeksi Sitran asiamieheltä. Jotta etpä taida päästä tätä kautta kepun kimppuun.
- totesi
että sijoitusrahastojen hallinnointi on monimutkaista.
Eli todellisuudessa suomeksi sanottuna hallintoneuvosto oli aivan pihalla, kun Esko Aho esitteli hallintoneuvostolle asiaa.
Hallintoneuvosto on todellisuudessa kuin herkkusieni eli pidetään pimeässä ja lannoitetaan p:llä.
SITRAn hallintoneuvostolla ei ole todellisuudessa minkäänlaista ohjausroolia suhteessa SITRAn johtoon - tämä on nyt nähty.
SITRAn johto tekee mitä haluaa. Hallintoneuvosto ei pysy kärryillä, jolloin ei voi todeta muuta kuin "SITRAn johdolla on hallintoneuvston luottamus".
- mutta sukat pyörii jalassa
Kepu ei enää petä, eikä valehtele! Esko Ahokaan ei petä, sillä hän on osakkaana myös yhdestä näistä riskirahoitusfirmoista ja jonka asioita hän hoitelee omien vakuuttelujensa mukaan vain vapaa-aikanaan. Eihän se pääministerimmekään luvannut valehdella pääministerinä ollessaan, mitä nyt joskus naisten seurassa voi pienen valheen livauttaa. Tiedä sitten sen Annelin kanssa, kun se on vakuutellut meille äänestäjille vain puhuvansa totta niin kuin osaa. Eikös tästä jää hiukan pelivaraa ja aina voi sitten valehtelun panna huonon osaamisen piikkiin?
- Sitrasta,
jonka Esko Aho puhdisti. Eipä ole nostettu ainoatakaan kunnianloukkaussyytettä näiden "omenavarkaiden" puuhastelusta tehdystä MOT-ohjelmasta. Syytteet ovat vakavia. Jos niissä ei olisi katetta, oikeusjuttuja olisi nostettu:
http://lotta.yle.fi/motweb.nsf/fabf9f16f4685faf4225688700639112/3b606e8d6ae2bb8442256ad80029c378/$FILE/ainola40.htm - on tämä
juttu Uuusi-Ukki. Ahteen pojan huume sekoilut ja itse isä Ahteen naisten käpälöinti? Törkeetä, todella törkeetä!! Voiko enää törkeämpää olla?
- Liisa luokalle
Pimeä vuodenaika laukaisee kaikensorttisia traumoja.
Tunnen Sitran toimintaa ja monia sitralaisiakin.
Esko Aho tultua Sitran yliasiamieheksi, koko rahasto on ollut täysin sekaisin. Monet avainhenkilöt ovatkin jättäneet Sitran. Viime keväänäkin kävi kato.- Ei onnistu
enää demarien turhat ajojahdit.
Demarit ovat kansakunnan syöpä.
Liisa Jaakonsaari rukoili keskustalaisilta anteeksi jopa kaksi kertaa. Heh heh. Näin demarijuoruakka. Lipposen porukkaa. Lipponenkin valehteli aina. - alainen ja valvoma
Eikö Uusi-Ukki luota kansan valitsemien edustajien kykyyn hoitaa tehtäviään? Vai onko vain vasemmistopuolueiden edustajien kyvyt kyseenalaistettava?
"Jaakonsaaren kaltaisia valvojia ei pitäisi päästää edes puupinon vahdeiksi" kirjoittaa tämän päivän hesari aiheesta. - vähän totuuksia
sitrasta. Et osunut kertaakaan oikeaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070