Sideshow-Bob kysymys

...

niin yksinkertainen kysymys, miksi se haluaa aina tappaa bartin? bart ja bob ovat sarjan parhaita hemmoja :D

7

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      Bart paljasti Bobin lavastaneen Hassun Apun kaupan ryöstäjäksi

      • siksi että

        Bart pysäytti Bobin yrityksen tappaa Selma, jotta saisi itselleen suuret vakuutusrahat (sillä he olivat menneet hiukan aiemmin naimisiin) tai jotain sellaista muistelisin, rahan takia Bob siltikin Selman tappamista yritti, sen tiedän varmasti!


      • PIIP
        siksi että kirjoitti:

        Bart pysäytti Bobin yrityksen tappaa Selma, jotta saisi itselleen suuret vakuutusrahat (sillä he olivat menneet hiukan aiemmin naimisiin) tai jotain sellaista muistelisin, rahan takia Bob siltikin Selman tappamista yritti, sen tiedän varmasti!

        Oikeastaan siksi, että Bart on aina estänyt hänen suunnitelmiensa toteutumisen, esim. juuri Hassun lavastamisen, Selman murhaamisen ja television lopettamisen yleensä Lisan avulla.


    • SmiQQQ

      No jo on!! minun kaltainen simpson fanin on jo noloa puhua sinun kaltaisen kanssa joka ei edes tiedä miksi Bob haluaa tappaa bartin... Jos halaut sivistyä katso ensiksi 12tuntia putkeen simpsosneja ja tule wasta sitten tälle palstalle

      • olet säkin

        pikkasen nolo! Turhaa mulle tulla valittaan jos en satu tietämään jotain juttua joka on sinun kaltaiselle täydelliselle tietäjälle pikkujuttu! sitäpaitsi, eikö tämä palsta olekin sitä varten että voi kysyä kysymyksiä ja vain höpöttää jotain kyseisesttä sarjasta? mieti sitä! ja kannattaisiko vähän pohtia ennen kuin täyttää ruudun aineettomalla roskalla, ei sun tarvii mulle tulla heti kommaamaan vaan pidä se turpas kii ja vetäydy huoneeseesi tuijottamaan simpsoneita.


      • ihme kaveri

        ei tämä palsta ole tarkoitettu kellekää tietylle ryhmälle niinku simpson faneille... täällä saa puhua kaikki keskustella ja kysellä...


      • ihmeellinen kaveri
        ihme kaveri kirjoitti:

        ei tämä palsta ole tarkoitettu kellekää tietylle ryhmälle niinku simpson faneille... täällä saa puhua kaikki keskustella ja kysellä...

        Samaa mieltä edellisen puhujan kanssa, simpsoni-faneille on ihan omat paikkansa jutella...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe