niin yksinkertainen kysymys, miksi se haluaa aina tappaa bartin? bart ja bob ovat sarjan parhaita hemmoja :D
Vastaukset 7
- että..
Bart paljasti Bobin lavastaneen Hassun Apun kaupan ryöstäjäksi
- siksi että
Bart pysäytti Bobin yrityksen tappaa Selma, jotta saisi itselleen suuret vakuutusrahat (sillä he olivat menneet hiukan aiemmin naimisiin) tai jotain sellaista muistelisin, rahan takia Bob siltikin Selman tappamista yritti, sen tiedän varmasti!
- PIIP
siksi että kirjoitti:
Bart pysäytti Bobin yrityksen tappaa Selma, jotta saisi itselleen suuret vakuutusrahat (sillä he olivat menneet hiukan aiemmin naimisiin) tai jotain sellaista muistelisin, rahan takia Bob siltikin Selman tappamista yritti, sen tiedän varmasti!
Oikeastaan siksi, että Bart on aina estänyt hänen suunnitelmiensa toteutumisen, esim. juuri Hassun lavastamisen, Selman murhaamisen ja television lopettamisen yleensä Lisan avulla.
- SmiQQQ
No jo on!! minun kaltainen simpson fanin on jo noloa puhua sinun kaltaisen kanssa joka ei edes tiedä miksi Bob haluaa tappaa bartin... Jos halaut sivistyä katso ensiksi 12tuntia putkeen simpsosneja ja tule wasta sitten tälle palstalle
- olet säkin
pikkasen nolo! Turhaa mulle tulla valittaan jos en satu tietämään jotain juttua joka on sinun kaltaiselle täydelliselle tietäjälle pikkujuttu! sitäpaitsi, eikö tämä palsta olekin sitä varten että voi kysyä kysymyksiä ja vain höpöttää jotain kyseisesttä sarjasta? mieti sitä! ja kannattaisiko vähän pohtia ennen kuin täyttää ruudun aineettomalla roskalla, ei sun tarvii mulle tulla heti kommaamaan vaan pidä se turpas kii ja vetäydy huoneeseesi tuijottamaan simpsoneita.
- ihme kaveri
ei tämä palsta ole tarkoitettu kellekää tietylle ryhmälle niinku simpson faneille... täällä saa puhua kaikki keskustella ja kysellä...
- ihmeellinen kaveri
ihme kaveri kirjoitti:
ei tämä palsta ole tarkoitettu kellekää tietylle ryhmälle niinku simpson faneille... täällä saa puhua kaikki keskustella ja kysellä...
Samaa mieltä edellisen puhujan kanssa, simpsoni-faneille on ihan omat paikkansa jutella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427