KEPUn kokous Turussa on ripittänyt mannertenvälistä nahjusta Zero-Matti Vanhasta kovin sanoin.
Sika-Liisa ja Zero-Matti kärsivät totaalisen tappion neuvottelussa ja kaikki on vielä itse asiassa auki eteläisen Suomen 141-tuen osalta.
Sikatiloilla ja kanaloissa paljastuneet eläinrääkkäystapaukset saattavat lisäksi vielä muuttaa EU:n kannan vieläkin kielteisemmäksi. Eläinrääkkäysvideot on toimettu EU:n maatalouskomissaarin nähtäväksi ja komissaari sanoo niitä pöyristyttäviksi.
KEPU ripitti Vanhasta 141-fiaskosta
3
200
Vastaukset 3
- Asialla ennenkin
Vai on videot toimitettu Brysseliin.
Iso mies (120kg) on ennenkin toiminut postipoikana komission suuntaan.
Jokunen vuosi sitten hän uhosi EU:n avustuksella lopettavansa maatalouslomituksen Suomesta.
Vesiperä, surkea vesiperä, tuli saaliiksi siitäkin hankkeesta.
Lomapäiviä vain lisätty. - Semmoinen näkökulma
- torvelo alias
VALEHTELEVA-PASKA, jonka totuudet tätä luokkaa jo vuosikausia:
"127.Missä Vanhasen kemikaalivirasto?
Ei missään, sillä tällaista virastoa ei koskaan edes perusteta. Vanhanen menetti Suomelle jo luvatun elintarvikeviraston kun häntä vietiin kuin litran mittaa EU-kokouksessa. Vanhanen luuli saaneensa jotain tilalle kun ei oikein herrojen puheesta...
15.3.2005 - kirjoittanut: Känä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459