Kysymys Rhannalle

ginger

Koska olet näköjään tämän palstan sheriffi, niin tiedustelin, että se rooli oikein pitää sisällään? Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Täällä kun tunteet Tuhkiksen venezualalaisten telenovelojen puolustajien ja muiden välillä alkavat pikkuhiljaa kuumentua, niin mielestäsi rooliasi palstan vetäjänä olisi hyvä tarkentaa. Voitko esim. poistaa jotain viestejä kysymysketjuista ja millä perusteilla? Entä saako palstalla edelleen keskustella Tuhkiksesta?

Tässä kun olen jotain vastauksiasi lukenut, niin puolustat kovasti näitä uusia telenoveloita, jotka Subbarilta alkavat näkymään. Miten on siis tämän sheriffin puolueettomuuden laita vai saatko kenties palkkaa Subbarilta:)?

6

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

      En saa mitän palkkaa subbarilta, mutta haluan vähän puolustaa näitä uusiakin telenoveloita, jotta niistäkin saataisiin aikaan keskustelua.

      Sheriffin ei hirveästi tarvitse kertoa toimenkuvastaan tarkemmin (säännöissä mainitaan näin), mutta voin poistaa viestejä/ketjuja oman harkintani mukaan tai sitten muiden käyttäjien ilmoitusten perusteella. Eli juuri sitä "ilmoita asiaton viesti" nappulan kautta voi ilmoittaa minulle ja ylläpidolle viestistä joka on omasta mielestänne asiaton tai muuten vain ei sovi palstalle. Eli sheriffi siis periaatteessa valvoo palstalla käytävää keskustelua ja puuttuu niihin tarvittaessa juuri poistamalla viestejä. Myös ylläpito voi poistaa asiattomiksi katsomiaan viestejä.

      Palstalla saa tietenkin edelleen keskustella Tuhkomotarinasta, sitä ei kielletä missään. Mutta koska palstan nimi on Telenovelat, olisi mukavaa nähdä keskustelua muistakin telenoveloista.

      • Chiquitita

        Se oliskin aika kauheeta, jos täällä ei sais enää pölistä Tuhkiksesta. Kenelleköhän mä sitten pälpättäisin...? :o


      • Toisen palstan sheriffi

        taidat tehdä ittestäs hiukan liian tärkeen.. sheriffin ainoa tehtävä on poistaa asiattomat viestit.. jossa herjataan, paljastetaan henk.tietoja ym. tällästä.
        sitä et pysty määrää millään ilveellä paljonko tuhkimotarinasta esim. puhutaan, jos viestit vaan on kunnollisia . eikö näin ole ? jollei jotkut halua puhua uusista telenovelloista, niin mitä sitten.. puhuvat sitten tuhkiksesta. se on telenovela.


      • gordabella

        ...Eihän sinun toimenkuvaasi kuulu olla se, joka määrää mistä keskustellaan, vaan vain valvoa, ettei asiattomuuksia esiinny.

        Olen itse ahkerasti lukenut telenovelat-keskustelua ja voin kyllä todeta, ettei asiattomuuksia ole pahemmin esiintynyt. Vain intohimoisia oman mielipiteensä puolustajia...

        Tokihan muistakin telenoveloista saa jutella, mutta ei kyllä ole Tuhkimotarinan voittanutta!!!


      • Rhanna
        gordabella kirjoitti:

        ...Eihän sinun toimenkuvaasi kuulu olla se, joka määrää mistä keskustellaan, vaan vain valvoa, ettei asiattomuuksia esiinny.

        Olen itse ahkerasti lukenut telenovelat-keskustelua ja voin kyllä todeta, ettei asiattomuuksia ole pahemmin esiintynyt. Vain intohimoisia oman mielipiteensä puolustajia...

        Tokihan muistakin telenoveloista saa jutella, mutta ei kyllä ole Tuhkimotarinan voittanutta!!!

        En minä ole sanonut missään vaiheessa että määrään siitä miten paljon Tuhkimotarinasta saa puhua tai määrää mistä keskustellaan. Lukekaapa nyt aiempi viestini tarkemmin, mutta älkää tulkitko rivien välistä :)

        Mainitsin että tämän palstan nimi on "Telenovelat" (aiemmin oli vain pelkkä Tuhkimotarina), joten miksi en saisi toivoa että voitaisiin keskustella muistakin telenovelista? Ja onhan niistä keskusteltukin, tosin ei yhtä paljon kuin Tuhkimotarinasta. Sana tällä palstalla telenovelien suhteen on vapaa, jos joku haluaa keskustella Tuhkimotarinasta, siitä saa keskustella ja jos joku taas haluaa keskustella esim. Lemmen Viemää sarjasta, saa siitäkin keskustella :) Tai ihan mistä tahansa muustakin telenovelasta, niitähän tähän maailmaan mahtuu, niin venäläisiä, saksalaisia, venezuelalaisia, amerikkalaisia, kolumbialaisia jne jne...


    • CLAR4

      Sotaako olet luotsimassa, ginger? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe