Miehen tai naisen kanssa.
Narsistin uhriksi osuu helpoiten kiltti ihminen, joka ei tunne pahuutta.
Jos jäät hurmaavakäytöksisen luonnehäiriöisen vaikutuspiiriin, et selviydy ehjin nahoin. Psykopaatti ei juuri muuta asenteitaan tai käyttäytymistään. Mikään määrä rakkautta, huolenpitoa tai välittämistä ei tee hänestä normaalia,tuntevaa, empaattista ihmistä.
Jaetaanko kokemuksia?
Kuinka elämä kohteli
12
648
Vastaukset
- sitroen.
15 v psykopaatin kanssa aviossa. Siitä vielä vähän aikaa oppirahoja maksan.
Työparinakin oli 25 vuotta narsisti, mutta sitten pääsin jo työeläkkeelle ja eroon hänestä.
Kumpaakaan ei ole ikävä.
Pankaa paremmaksi :-( - hildurvonhopsis
Työkaverina elämän varrella kaksi psykopaattia. Hankalia ja hyvin pelottavia ihmisiä.
Suosittelen kirjoja:
"Ei herroina halliten" Edin Lövas.
"Naamiona terve mieli". Raimo Mäkelä.
Jos tahdot, voit kirjoittaa sähköpostia. Helpompi keskustella yksityisesti. - suoria lainauksia
mee mökkiis makkoomaan.
- kokenut
Siis narsisti (!?) haluaa jakaa kokemuksia uhrien kanssa? Kiitos vaan, jätän väliin haavojen repimiset...
- tänne kommentin
narsistista ja millaista elämä sellaisen ihmisen kanssa oli, mutta viesti oli poistettu alta aikayksikön, vaikka siinä oli vain tosiasioita omasta elämästä.
- sitroen.
lakaistaan maton alle muuallakin kuin tällä palstalla narsistien teot ja terveistä tehdään syyllisiä. Sitä kun valtaa omaavat haluavat perseennuolijoita alaisikseen ja sen hommanhan narsistit osaavat ja sillä keinoin omaa etuaan härskisti ajavat.
Tuli mieleen sattuva kuvaus narsisteista organisaatiossa:
Se muistuttaa apinoita kiipeämässä puun latvaan. Kaikki haluavat ylimmäksi.
Ylempänä olevat näkevät allaan vain hymyileviä naamoja, alempana olevat näkevät pelkkiä persereikiä.
Hirveitä olioita ovat narsistit! Ja psykopaatti on paljon mainettaan pahempi.
Vuosikymmenten kokemuksella: sitroen. - uusiksi viestisi!
Jos viestisi sisälsi kirosanoja tai muuta jota seriffi ei hyväksynyt.
Laita uusiksi, kokemuksesi tosi elämästä.
Minä en ole koskaan tavannut psykopaattia enkä narsistia, ilkeitä ja v...maisia ihmisiä kylläkin.
Psykopaatti valikoi uhrinsa ja minä en ehkä ole ollut potentiaalista ainesta, olen sen verran köyhä ja itsepäinen, ettei minua ihan helposti voi käyttää hyväkseen.- Angel of The Morning
Sukulaisnainen (53v) muutti syksyllä tällaisen miehen luokse. Käytiin kylässä siellä noin kuukausi sitten...huhhuh..en koskaan halua nähdä tätä miestä
Arvostetussa ammatissa oleva eläkeläinen, kohtelee vieraita erittäin hyvin, fiksu ja filmaattinen, varakas.
Koti askeettinen, ei yhtään uuden puolison tavaroita missään, ei edes hänen tyttären valokuvaa.
Sanoin seuraavana päivänä puhelimessa naiselle, että mies on hullu. Niin kuulemma on..mutta on jo luopunut omasta kodistaan..sairaus estää liikkumista puhumattakaan, että pystyisi taas muuttamaan. Mies kuulemma määrää mitä ohjelmia katsotaan telkkarista, kuinka monta kuppia kahvia juodaan päivässä ym..ym..ei täällä voi kirjoittaa enempää tästä, mutta säälin ja tavallaan ymmärrän naista. Mies on tosi karismaattinen (?)- aika kaameeta
Naisen alistamista.Etkö voi mitenkään auttaa pääsemään pois?
- avoliitossa
Asuin avoliitossa tälläisen ihmisen kanssa 4vuotta.Olen tehnyt töitä itseni kanssa että jotenkin selviäisin taas jatkamaan elämää.Hän tuli elämääni heti eron jälkeen,eli olin todella rikki ja helppo "saalis".Välillä uskoin jo itse olevani sekoamassa,niin hyvin hän osansa esitti.Veljeni minulle sanoi että olen muuttunut niin paljon että ei siskokseen uskoisi,siinä hänelle kerroin mitä elämäni on.Hän sai minut jotenkin ymmärtämään että miehessä on jotain pahasti pielessä,ei minussa.Kalliin laskun sain maksaa "vapaudestani"niin rahallisesti kuin henkisesti.Hän laskutti minua kaikista hommista mitä oli vuosien mittaan tehnyt ja laskuja tuli muutamista hankinnoista mihin olin rahat suoraan antanut hänelle,(ilman kuittia)ja omalla nimellään hän ne oli maksanut,ja laskutti toistamiseen minua.Henkistä puolta korjailen varmaan lopun elämääni,luottaminen ihmisiin katosi.Näin hänet joku viikko sitten uuden uhrinsa kanssa,nainen oli juuri eronnut kuulin,että näin se menee !!!
- eräsN1
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001509&posting=22000000027144039&view_mode=threaded
Tämä keskustelu käytiin narsismista viime kesänä.
Keskusteluun tuli 220 vastausta. Ja se käsitteli lähinnä lapsn asemaa narsistiperheessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641