Tuhkimotarinasta / Lemmenviemästä

Aktiivinen katsoja

Tuhkimotarina oli/ on kyllä aivan huippu. Vaikka olen jo 30vuotias niin hurahdin aivan koko sarjan lumoihin. Tosi hyvä sarja ( samoin kun esim serrano). harmi ettei subTv esittäny sitä jäähyväisjaksoa missä näyttelijät kertoo sarjan teosta. olis ollu kiva nähdä.

Subbarin uusi saksalainen sarja ei kyllä nappaa ollenkaan... joskus aikoinani kattelin marienhoffiakin eli ei ole siitä kielestä kyse.
tää on vaan niin tylsä sarja, tylsät henkilöt.. ja oudolta tosiaan tuntu ekassa jaksossa se "äkkirakastuminen".
luulen että katon vielä pari jaksoa, ja jollei kiinnotus herää , niin lopetan.

yks lohtu on sentään että kesällä alkaa serranon uudet jaksot.

ja keväällä saadaan tuhkiksen dvd :D
tosin olisivat nyt jatkaneet vielä sitä sarjaa, kun huomasivat että menestyy hyvin..
olimpia oliskin selviytyny onnettomuudesta.. jne ;)

Terkkuja kaikille nuorille ja vanhemmille tuhkisfaneille!!!

3

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja

      Tuhkimotarinahan on tehty jo v.2003 eli sillä tavalla jo "vanha sarja" Venezuelassa. Jatkoa noihin telenoveloihin ei yleensä tule, sillä ne ovat juuri tuollaisia n.200 jaksoa pitkiä satuja, joissa on selkeä alku, keskikohta ja loppu. Loppu jossa paha saa palkkansa ja sankarit toisensa.

    • gordabella

      Hei,

      Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Olen itse 23-vuotias, ja tuntuu kuin olisin yksin... Äitini ei ymmärrä hurahdustani, eikä myöskään moni muu, jolle olen asiasta maininnut. Ainoastaan täällä Suomi24:lla olen löytänyt ystäviä, joiden kanssa voi jakaa ajatuksia ja jutella Tuhkimotarinasta ilman "häpeää"!

      Sarja oli aivan huippu, ja olisin myös toivonut, että SubTv olisi näyttänyt sen jäähyväisjakson, kun sellainen on olemassa... Näytetäänhän kaiken maailman survivoreistakin mitä kuuluu-jaksot (mutta niistä voikin sitten jutella jossain muualla!).

      Se saksalainen sarja ei nappaa, tuntuu todella tylsältä Tuhkiksen jälkeen ja se saksan kieli... Ei intohimon pisaraakaan!

      Hmm... Lisää venezuelalaisia telenoveloita telkkariin! Vaikka se, josta täällä jo juteltiin aiemmin!

      • Chiquitita

        Estrambotica Anastacian voisi subtv näyttää.
        Mä oon kanssa ihan samaa mieltä, täällä on ollut tosi kivaa jutella Tuhkiksesta, kun ei kukaan mun kavereista ja perheestä sitä katso, vaikka kyllä sisko lämpesikin vähän Tuhkikselle ja katseli välillä mun kanssa ja vanhemmatkin aina "vahingossa" jäi olohuoneeseen istumaan telkan eteen. :D Ei sitä koukuttavuutta voi estää. Mut on kyllä aika tylsää, kun ei ole enää sitä ihanaa joka arkipäiväistä 50 minuuttia Tuhkiksen seurassa. :| Plääh. Onneksi on youtube, ja onhan mulla digiboksille tallennettuna aika monta jaksoa, kaikki tän syksyn jaksot. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe