Miksei naiset tykkää kumivaatteista ja -saappaista?

rubber

Mistähän johtuu, etteivät naiset innostu kumivaatteista. Ei varsinkaan nuoret, mutta onneksi vähän kypsemmillä kynnys on hieman matalampi. Onko naisia, joilla on kokemusta asiasta?

18

4856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

      asia ole, sillä ite olen 22 vuotias nainen ja olen rakastanut kumivaatteissa olemista jo n. kolme vuotta. Kohdallesi on vaan onnistunut tulemaan niitä outoja, jotka ei ymmärrä hyvän päälle :-)

      • rubber

        Mukava kuulla Henna, tämähän on tietysti rohkaisevaa. Itse käytän jotain joka päivä.. ja nautin.


      • FETISH m26

        ..Kyllä niitä naisiakin on kun oikeista paikoista osaa etsiä,omani tosin löysin sattumalta ihan perinteisestä ravintola-illasta..Ajan kuluessa selvisi että hänkin kiihottui ja halusi pukeutua kumi ja latex-asuihin..Nyt olemme seurustelleen yli kolme vuotta ja kaapistamme löytyy kaikenlaisia kumihousuja,hameita,paitoja ym. mukavaa päällepantavaa!!
        KUMINRAIKASTA ja NARSKUVAA Fetissikesää kaikille RubberFettareille!!!!
        T: [email protected]


      • _BM

        Miten nämä katoavaa luonnonvaraa olevat kumitytöt mahtavat
        nauttia asuistaan? Puetteko kumiasuja normaalivaatteiden
        alle päivittäin, nautitteko seksiaktit kumiasuissa vai istutteko
        iltaa kuunnellen kumin narinaa kotisohvaa vasten?
        Löytyyköhän kaapistanne niin tiukkoja kokoasuja, kuin
        juhlamekkoa ja alusasuja?


      • Kumikarhu

        Joskus aikaisemmin kysyin, mitä kumia tai vinyyliä naiset haluaisivat nähdä miehen päällä? Siihen tuli vähä huonosti vastauksia. Siitä päättelin ettei kumista kiinnostuneita naisia löydy.


    • kumigimma

      Olen kaksvitonen kimma ja pidän latex ja kumifarkkuja. Kiihotun vain kumista, myös PVC:stä. Mun mielestä vaan ei löydy sellaisia kundeja, jotka dikkaavat kumia. Nytkin istun kotona netin ääressä kumiin pukeutuneena ja ...

      • Hojo

        Kundien keskuudessa kumista puhuminen saa homofobiat liikkeelle, siksi siitä ei paljon puhuta. Olisi huomattavan paljon helpompaa jos esmerkiks gimma joko mainitsee asiasta kundille asiaa korostamatta, tai jopa yökerhossa pukis vaikka sellasen topin päälle josta vois tunnistaa. Ite jos koitan kumissa yökerhoon niin ei pääse sisään tai saa riidan aikaa mainitusta syystä. Kans se et jengi assosioi kumin näihin pissakakkajengeihin saa torjumaan ajatuksen. Kumi on jees kun sen osaa tehdä oikein, ja sillon saa toisenkin mukaan aika helpolla.


      • moi

        on aivan ihana asia..vaikka en vielä omista paljoakaan kumi vaatteita nii pidän niistä todella paljon.ois kiva saada yhteys myös muista ihmisistä jotka pitää samasta asiasta et kivaa kesää kaikille ja laittakaa postia odotan.. [email protected]


      • latex_j

      • Jyrki

        Moi!Luin vastauksesi erääseen kyselyyn missä joku ihmetteli miksei naiset pidä kumi ja latex-asuja.
        Vastauksesi oli sellainen salaperäinen ja hieno ja ajattelin että saisinkohan sinusta kirje ja myöhemmin myös ystävän muutenkin.Olen sinua parikymmentä vuotta vanhempi,i han tavllinen työssä äkyvä tumma ja pitkä mies.Kiihoitun ja rakastan erikoisesti pvc-asuja ja kumiasuja.Itse omistan joitain pvc-houuja.
        Asun Turussa.Missä päin sinä asustelet?En tiedä oletko lainkaan kiinnostunut viestistäni mutta olen jo pitkään kaivannut ystävää naisesta joka pukeutuu kiiltonahkaan.Voitaisiin tavata ihan normaalisti.Juotaisiiin kahvia, tutustuttaisiin ihan muuten.Vietettäisiin aikaa yhdessä.
        Kirjoittele jos kiinnostaa.
        t.Jyrki


      • Anonyymi

        Olisi kiinostunut sinuun joka tykää myös siintä asusta .


      • Anonyymi

        Täälä ois yksi kundi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiinostunut sinuun joka tykää myös siintä asusta .

        Olisit nyt pikkasen oottanu, ni ois viesti ollu kakskyt vuotta vanha. Nyt jäi pikkasen uupumaan.


    • heavy rubber

      ei ole olemassakaan. Siis sellaisia jota kiihottuvat koko kropan peittävistä, tiukista ja mustista kokokumipuvuista ja kumihupuista.

      Naisilla on korkeintaan päällä jotain pientä kumirekvisiittaa (hame tms.) mutta siinä se.

      T: J
      [email protected]

    • Jodu

      Moi, kyl mun vaimo tykkää pukeutua kumiin kotona yksinkin ja se on sikasiistii ja sit kans aika paljon peittäviin asuihin, kokoasuihin ja erilaisii pienempii täytteeks, käsineet, huppu ja korkokengät.

    • Rubberboy

      Moi, olen laittamassa juuri tilausta sisään Englantiin kumiasusteista parille tutulle. Mun kautta saatte asut edullisemmin kuin kaupasta.
      [email protected]

    • latexboy

      Tuntuu olevan aikasta paljon myöskin hyvästä tuurista kiinni löytääkö kumineidin vai ei.
      Jossakin niitä kyllä lymyää kun sattuis vaan kohdalle.
      No kivaa kumikesää kaikille fettareille!

    • _?_

      Tämä asia liittynee jollain tasolla tähän keskusteluun, joten kirjoitetaan
      se nyt tänne...
      Olen asunut elämäni naisen kanssa jo monta vuotta ja kumifetissi
      on kypsynyt pikkuhiljaa. Ensimmäiset hankinnat tehtiin ihan seksikaupasta
      ja vaimoni oli epäileväinen kumiasujen suhteen. Matkan varrella on tullut
      hankittuja ihan mukava määrä asuja ja nykyään molemmat nautimme
      niistä todella paljon.
      Joku kysyi tällä palstalla naisten suosikkiasuja miehien yllä. Meillä
      ainakin tiukat housut penisputkella toimii hyvin. Vaimoni ihan villiintyy, kun
      saa imeä kumiasussa sojottavaa kaluani. Toinen juttu on paita tai body,
      jolloin hän voi kiemurrella sylissäni ja liu'uttaa rintojaan kumiasua vasten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe