Minun lempi Star Wars leffa on 6 koska siinä on hyviä valomiekka taisteluja, jabba the Hut ja ne kuun nallet... Ne vanhat leffat (4-6) on parhaita koska uusis (1-3) Lucas käyttää kaikkee tietskaa... Kaikki taustat ja koneet on tehty tieskal joka pännii... Mut uusis ainaki näyttelijät on hyvii...
Mun lempihahmot on kyl R2D2 ja 3-CPO, koska ne on huvittavii...
Mikä on paras leffa ja hahmo
16
432
Vastaukset
- Adas
hahmot ovat ehdottomasti Elan Sleazebaggano ja Max Rebo.
Ilman heitä koko SW:ssä ei olisi mieltä.- ??????-??????
Keitä hel-vet-te-jä ne on???
- Adas
??????-?????? kirjoitti:
Keitä hel-vet-te-jä ne on???
Elan esiintyy tärkeässä roolissa EpII:n klubikohtauksessa ja Max varastaa pääosan EpVI:ssä.
- Srar Wars fani
lempi star wars leffani
ovat 2 ja 5 ja lempi
hahmoni ovat Padme ja Darth Vader - Richard Steele
minun lenpi star wars on jar jar binksit koska jar jar on niin hauska minusta padme on ihana haluaisin padmen kanssa naimisiin tekisin padmen kanssa lapsia ja jar jar voisi olla kummi setä padmen kanssa olisi ihana tehdä lapsia koska padme on niin hyvän näköinen
- starwarsjee
Uusi ja vanha trilogia ovat melkein yhtä hyviä, mutta uudet kuitenkin vievät voiton. III on paras, ja pidän myös II. Vanhojen paras on VI.
Lempihahmojani ovat R2D2, C3PO, Chewbacca ja Yoda. - minä itse
lemmppari leffa on sithin kosto
hahmot ovat jawat
STAR WARS EPISODE VII ELOKUVA TEATTEREISSA 2015 - Oma mielipidee
Paras: III
2. II
3. VI
4. V
5. I
Huonoin: IV
III paras koska siinä tulee paljon taistelua ja jedejä.
IV huonoin koska ei tule kunnon valomiekka taisteluja ku se ben ei siinä osaa enää mitää :D - Mitäsmm
Hyviä valomiekka taisteluja??? Hyviä on monikko ja siinä on yksi valomiekka taistelu vader vs luke
- Syntynyt 1977
Ehdottomasti parahin on episodi VI - Jedin paluu.
Lapsuuteni unelma täyttyi 1997 kun Lucas julkaisi episodit IV, V, VI paranneltuina versioina. Elämäni parahin elokuvateatteri kokemus. - keiuui
paras hahmo on jarjar birnks ja leffa ykkönen!!!
- okkkei
Lemppari leffa on Pimeä uhka ja Kloonien hyökkäys ja parhaat hahmot ovat R2D2, C-3PO, Darth Maul ja Anakin pienenä !
- Jajarbinkxs
Anakin pienenä?
- natural born liver76
vanhan trilogian ensimmäinen osa(virallisesti osa4?kai) asustaa sydämmessäni. siitäkin ensimmäinen alkup. versio tietysti. kaikki hahmot tuossa loistavia ja tunnelma herättää nostalgisia väristyksiä.
tehosteet myös aikalaisekseen upeat!
damn i miss those days sooo! - monsterhunter
Mun suosikki on Star Wars force awakens, kävin kattomassa. Toi kyle ren on super cool ja sen maskin ääni oli myös.
- SithitOnParhaita
Mun suosikki leffa on varmaa se III (siis niistä uusista)
Ja lemppari hahmo on tietenkin Darth Wader :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768