Mikä on paras leffa ja hahmo

uteleva utelija

Minun lempi Star Wars leffa on 6 koska siinä on hyviä valomiekka taisteluja, jabba the Hut ja ne kuun nallet... Ne vanhat leffat (4-6) on parhaita koska uusis (1-3) Lucas käyttää kaikkee tietskaa... Kaikki taustat ja koneet on tehty tieskal joka pännii... Mut uusis ainaki näyttelijät on hyvii...
Mun lempihahmot on kyl R2D2 ja 3-CPO, koska ne on huvittavii...

16

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adas

      hahmot ovat ehdottomasti Elan Sleazebaggano ja Max Rebo.

      Ilman heitä koko SW:ssä ei olisi mieltä.

      • ??????-??????

        Keitä hel-vet-te-jä ne on???


      • Adas
        ??????-?????? kirjoitti:

        Keitä hel-vet-te-jä ne on???

        Elan esiintyy tärkeässä roolissa EpII:n klubikohtauksessa ja Max varastaa pääosan EpVI:ssä.


    • Srar Wars fani

      lempi star wars leffani
      ovat 2 ja 5 ja lempi
      hahmoni ovat Padme ja Darth Vader

    • Richard Steele

      minun lenpi star wars on jar jar binksit koska jar jar on niin hauska minusta padme on ihana haluaisin padmen kanssa naimisiin tekisin padmen kanssa lapsia ja jar jar voisi olla kummi setä padmen kanssa olisi ihana tehdä lapsia koska padme on niin hyvän näköinen

    • starwarsjee

      Uusi ja vanha trilogia ovat melkein yhtä hyviä, mutta uudet kuitenkin vievät voiton. III on paras, ja pidän myös II. Vanhojen paras on VI.
      Lempihahmojani ovat R2D2, C3PO, Chewbacca ja Yoda.

    • minä itse

      lemmppari leffa on sithin kosto

      hahmot ovat jawat




      STAR WARS EPISODE VII ELOKUVA TEATTEREISSA 2015

    • Oma mielipidee

      Paras: III
      2. II
      3. VI
      4. V
      5. I
      Huonoin: IV

      III paras koska siinä tulee paljon taistelua ja jedejä.
      IV huonoin koska ei tule kunnon valomiekka taisteluja ku se ben ei siinä osaa enää mitää :D

    • Mitäsmm

      Hyviä valomiekka taisteluja??? Hyviä on monikko ja siinä on yksi valomiekka taistelu vader vs luke

    • Syntynyt 1977

      Ehdottomasti parahin on episodi VI - Jedin paluu.

      Lapsuuteni unelma täyttyi 1997 kun Lucas julkaisi episodit IV, V, VI paranneltuina versioina. Elämäni parahin elokuvateatteri kokemus.

    • keiuui

      paras hahmo on jarjar birnks ja leffa ykkönen!!!

    • okkkei

      Lemppari leffa on Pimeä uhka ja Kloonien hyökkäys ja parhaat hahmot ovat R2D2, C-3PO, Darth Maul ja Anakin pienenä !

      • Jajarbinkxs

        Anakin pienenä?


    • natural born liver76

      vanhan trilogian ensimmäinen osa(virallisesti osa4?kai) asustaa sydämmessäni. siitäkin ensimmäinen alkup. versio tietysti. kaikki hahmot tuossa loistavia ja tunnelma herättää nostalgisia väristyksiä.
      tehosteet myös aikalaisekseen upeat!
      damn i miss those days sooo!

    • monsterhunter

      Mun suosikki on Star Wars force awakens, kävin kattomassa. Toi kyle ren on super cool ja sen maskin ääni oli myös.

    • SithitOnParhaita

      Mun suosikki leffa on varmaa se III (siis niistä uusista)
      Ja lemppari hahmo on tietenkin Darth Wader :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe