Miten sinä voit väittää olevasi Profeetta yhtä aikaa,kun väität,että lapsikaste riittää?Nimimerkki "sinä osaat" kirjoitti sinulle ja kysyi sinulta neuvoa ja sinä neuvoit ,mukamas Profeetan virassa olevana ihmisenä,että lapsikaste riittää.Kaikesta näkee,että Helluntailainen sinä et ainakaan ole.Ilmeisesti olet Luterilainen ja olet tullut tälle palstalle tahallasi eksyttämään ja aiheuttamaan hämmennystä.Et aiemmin suostunut kertomaan minulle kristillisestä vakaumuksestasi,etkä uskon suunnastasi,siksi tein aloituksen nimimerkillä "Sinä osaat".Tein sen Pyhän Hengen johdatuksessa.Sana sanoo:-"Olkaa ovelia kuin käärmeet ja viattomia,kuin kyyhkyset".Jos olisit Profeetta,olisit saanut minut kiinni.Älä enää viitsi ylentää itseäsi Profeetaksi helluntaipalstalla,kun et kerran Profeetta ole,vaan Luterilainen väärällä palstalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROFEETTA3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
32
821
Vastaukset
- Pofeetta 3
Tunnistaa sinua, riitää että Jeesus sinut tunnistaa, ja Jeesus sinulle antoi profetian ja se sinuelle riitäköön.
Varmasti olisi parempi jos vain hymyilist, jottet loukkaisi Pyhää Henkeä.- uskovaiset kehtaatte
koko ajan riidellä ja näykkiä toisianne ja vielä adventtisunnuntaina. kuka teidän rätinäänne jaksaa seurata???
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ja katson luottavaisena tuleviin päiviin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yksikään profeetta, joka toimii pyhän hengen johdatuksessa ei valehtele! Sellainen "profeetta", joka valehtelee on väärä profeetta, joka toimii Saatanan johdatuksesta.
Kieltämättä on ihan selvää, ettei tuo profeetta 3 ole helluntailainen, saati sitten luterilainen. Hän on varmasti sydämen uskossa, kuten minäkin olen. Herra ei varmasti vaivautunut edes ilmoittamaan, että tuollainen väärä profeetta se siellä kirjoittelee toisella nimimerkillä. Jos Hän olisi sen tähdelliseksi nähnyt, Hän olisi ilmoittanut siitä Profeetta 3:lle pyhässä hengessä. Kun kerran täällä luuloilet olevasi profeetta, niin kerro minulle mitä minä tein ennen kuin tulin tähän kirjoittelemaan.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Sitten tulit lukemaan tätä palstaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Otaksun, että tarkoitit alkoholipitoisten juomien nauttimista. Olet väärässä. Minä join kahvia ja luin sanomalehden, ennen kuin tulin tänne. Se todistaa että tämä sinun tietolähteesi, SAATANA, ei ole yhtä luotettava, kuin Herra.
AA-kerholainen kirjoitti:
Otaksun, että tarkoitit alkoholipitoisten juomien nauttimista. Olet väärässä. Minä join kahvia ja luin sanomalehden, ennen kuin tulin tänne. Se todistaa että tämä sinun tietolähteesi, SAATANA, ei ole yhtä luotettava, kuin Herra.
Sitähän sinä tarkoitit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- HatseHup
t:HatseHup = Ex PakanainHuuto
"lapin luonto luo outoa taikaa...." - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
HatseHup kirjoitti:
t:HatseHup = Ex PakanainHuuto
"lapin luonto luo outoa taikaa....""lyö outoa turpaan"("Spede"Pasanen)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- lukaisemassa
tuon kirjoituksen, jossa sait profeetta3 ohjeet, jotka ovat todella oikeassa hengessä sinullekin annettu, eli Jeesus rakastaa sinua sellaisena rikkinäisenä ja harhautuneena ihmisenä, kuin sinä olet.
Kysyn sinulta, onko sinut kastettu toiseen kertaan, joka on vaara lahkouskollisuuteen kastamisesta ja joka kuvastuu kirjoituksistasi, mutta tahdon varmistua asiasta.
Jos olet Jumalan käskyn vastaisesti käynyt toisella kasteella, siitä johtuu tuo ylimielisyys ja aina oikeassa olemisen tarve, koska se on lahkohengen luonne ja sitä myötä hänen omiensa luonne.
Olen todella pahoillani, että joudun sinulle näin kirjoittamaan, mutta nuo hedelmät ovat sinussa niin selvät siitä, että sinä olet joko kahdesti kastettu, tai ominut kahdesti kastetulta tuon hengen. Parannuksen paikka.
Kahdella kasteella käyminen saattaa johdattaa pelkästään uskolliseksi sille lahkolle, jonka neuvosta se tehdään ja sitä ilmenee useiden lahkojen keskuudessa, esim.adventistit, helluntailaiset, mormonit...ja kaikissa näissä lahkoissa on lahkohenki, joka on jopa hyvinkin kaukana totuudesta, mutta lahkon jäsenet kunnioittavat sitä henkeä jumalanaan. Nämä ihmiset taistelevat milloin kenenkin kanssa opeista ja ovat hajoittava voima, eivät kokoava ja yhdistävä, kuten on Jeesuksen seuraajien voima. Rakkautta ei näy lahkojumalan omissa, mutta kylläkin tarvetta olla aina oikeassa ja tuomioita he lausuvat sillä varmuudella, minkä heidän jumalansa heille on antanut.
Lahkojumalan seuraajia estetään näkemästä Jumalan totuutta ja siksi sen asian kanssa on mentävä nöyrästi Jeesuksen eteen.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kun noin varmasti tiedät,missä hengessä kyseinen nimimerkki tanhuaa??????????????????????????????????????????????
- on henkienerottamisen
Kun noin varmasti tiedät,missä hengessä kyseinen nimimerkki tanhuaa??????????????????????????????????????????????
lahja.
on henkienerottamisen kirjoitti:
lahja.
Vai niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- HatseHup
Vai niin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helsinki kympissä majaileva H.P. A:n perillinen...
"...haihtuvi nuoruus niinkuin vierivä virta jo elon kahlet lyö hmm... kultainen pirta...."
tervehtien Ainoaa Oikeaa Profeettaa :)HatseHuppi - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
HatseHup kirjoitti:
Helsinki kympissä majaileva H.P. A:n perillinen...
"...haihtuvi nuoruus niinkuin vierivä virta jo elon kahlet lyö hmm... kultainen pirta...."
tervehtien Ainoaa Oikeaa Profeettaa :)HatseHuppiMistä nuo sanat???(Luin juuri Olavi Virrasta kertovaa kirjaa,ennen kuin tulin koneelle.)???????????????????????????????????
- profeetta Jumalan armosta
Mistä nuo sanat???(Luin juuri Olavi Virrasta kertovaa kirjaa,ennen kuin tulin koneelle.)???????????????????????????????????
Sinä olet ainoa oikea tällä palstalla kirjoitteleva Jumalan profeetta. Sinulla on raamatullinen oppi, sinä nuhtelet, varoitat, rohkaiset, kannustat ja lohdutat, niin kuin Raamatun mukaan profeetan tuleekin tehdä. Sinulla on lisäksi hyvä ja oikeudenmukainen sydän ja henkien erottamisen armolahja.
Tarkoitan tätä ihan oikeasti.
Paljon siunausta sinulle, ja muista pysyä pienellä ja nöyrällä paikalla. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
profeetta Jumalan armosta kirjoitti:
Sinä olet ainoa oikea tällä palstalla kirjoitteleva Jumalan profeetta. Sinulla on raamatullinen oppi, sinä nuhtelet, varoitat, rohkaiset, kannustat ja lohdutat, niin kuin Raamatun mukaan profeetan tuleekin tehdä. Sinulla on lisäksi hyvä ja oikeudenmukainen sydän ja henkien erottamisen armolahja.
Tarkoitan tätä ihan oikeasti.
Paljon siunausta sinulle, ja muista pysyä pienellä ja nöyrällä paikalla.Aion pyrkiä aika suurelle paikalle.Joka tapauksessa suurella paikalla voi pysyä nöyränä,jos se on Herran tahto.Siunausta sinulle kaikesta huolimatta.Tiehän on aina toki kapea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- nöyryytesi tunnetaan
Aion pyrkiä aika suurelle paikalle.Joka tapauksessa suurella paikalla voi pysyä nöyränä,jos se on Herran tahto.Siunausta sinulle kaikesta huolimatta.Tiehän on aina toki kapea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se on kaikkea muuta kuin nöyryyttä ja rakkaudellisuutta. Olet nostanut itsesi profeetaksi, ja sitä oletkin, mutta valitettavasti vain sielunvihollisen profeetta! Jumalan profeetta ei korosta koskaan itseään, vaan Jeesusta Kristusta. Sinä et koskaan ole korottanut Mestariamme Jeesusta, vaan aina vain itseäsi ja kirjoittelet joutavaa huuhaata oman pääsi tuotteita!
nöyryytesi tunnetaan kirjoitti:
Se on kaikkea muuta kuin nöyryyttä ja rakkaudellisuutta. Olet nostanut itsesi profeetaksi, ja sitä oletkin, mutta valitettavasti vain sielunvihollisen profeetta! Jumalan profeetta ei korosta koskaan itseään, vaan Jeesusta Kristusta. Sinä et koskaan ole korottanut Mestariamme Jeesusta, vaan aina vain itseäsi ja kirjoittelet joutavaa huuhaata oman pääsi tuotteita!
No,mitäs uutta.Olen muuten Jumalan Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- herra huuhaamme
No,mitäs uutta.Olen muuten Jumalan Profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olet sinä saatanan profeetta! Jumalan profeetta et ole!!!
herra huuhaamme kirjoitti:
olet sinä saatanan profeetta! Jumalan profeetta et ole!!!
Ei minun edessäni tarvitsekaan nöyrtyä!!!!!!!!!!!!!!!
- nöyrtyä ja
Ei minun edessäni tarvitsekaan nöyrtyä!!!!!!!!!!!!!!!
tehdä parannus elämässäsi. Olet itsesi koroittanut profeetaksi, mutta et Jumalan asettama. Kuljet Bileamin tietä ja olet eksyttämässä niitä, jotka ovat heikkoja uskossaan. Elät haureuden hengessä seitsemine naisten henkinesi. Totaalisesti palvelet saatanaa et Jumalaa! Mitä minuun tulee, niin en todelaa nöyristele edessäsi. Jumaölan edessä olen nöyrä ja tahdon kulkea sitä tietä mitä Hän minua milloinkin kuljettaza. En koskaan halua kerskailla itsestäni, vaan korotan Herraani Jeesusta Kristusta ainoaa Pelastajaa.
nöyrtyä ja kirjoitti:
tehdä parannus elämässäsi. Olet itsesi koroittanut profeetaksi, mutta et Jumalan asettama. Kuljet Bileamin tietä ja olet eksyttämässä niitä, jotka ovat heikkoja uskossaan. Elät haureuden hengessä seitsemine naisten henkinesi. Totaalisesti palvelet saatanaa et Jumalaa! Mitä minuun tulee, niin en todelaa nöyristele edessäsi. Jumaölan edessä olen nöyrä ja tahdon kulkea sitä tietä mitä Hän minua milloinkin kuljettaza. En koskaan halua kerskailla itsestäni, vaan korotan Herraani Jeesusta Kristusta ainoaa Pelastajaa.
Koska olen Jumalan asettama Profeetta,enkä muuta voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- HatseHuppi
Koska olen Jumalan asettama Profeetta,enkä muuta voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos Jumala on asettanut H.P. Profeetaksi, niin minkä H.P sille voi, hänen täytyy sitten olla sellainen jollaiseksi J. hänet asetti.
:) - kun et voi
nöyrtyä Jumalan edessä! Siksipä et voi mitenkään olla tai edes päästä Jumalan asettamaksi profeetaksi. Raamattu osoittaa kautta linjan sen, että vain nöyrät saavat kutsun ja tehtävät Jumalalta! Ei koskaan korskeat ja ylpeät!
Opi Jeesuksesta; Mt:11;29 "Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa Minusta, sillä Minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te löydätte levon sieluillenne!"
Nöyrille Herra opettaa tiensä; Ps;25;9 "Hän johdattaa nöyriä oikein, Hän opettaa nöyrille tiensä."
Hän antaa nöyrille armon; Snl;3;34 "...mutta nöyrille Hän antaa armon."
Herra käskee nöyryyteen; 1Pt;5;6 "Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että Hän ajallansa teidät korottaisi."
Nöyryydestä ja sen tuomista siumnauksista on Raamatussa vaikka kuinka paljon mainintoja. Sitä vastoin ylpeilystä on myös lukuisasti varoituksia.
Tällaine on mm. Jk;4;6 "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armom!"
Huomaa, että en sodi Jumalan työtä ja Herraa vastaan, en edes sinua vastaan, vaan tuota itsesi korottamistyyliä, ylpeilyäsi ja vierasta henkeä vastaan, joka sinussa vallitsee. Sellaista vastustan aina! Ja minussakin on Herran Henki!
- ElSoini
Kasteen sakramentti riittää ihan hyvin, se tekee ihmisestä kunnon Luterilaisen. Kirkkomme ei muuta vaadi.
Yhtään sakramenttia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- luterilainen uskon-
sisar tai veli. Tiedätkö mikä on todellinen Jumalan valtakuntaan johtava vesi?
Se ei ole tämä maanpäällä virtaava vesi, vaikka sillä vedellä onkin tähdellistä saada kaste, sillä siinä on LUPAUS:
Apostolien teot 2
38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
Jumalan lupaus täyttyy vasta tässä heidänkin kohdallaan jotka on saaneet täällä vesikasteen lapsena tai aikuisena ja tässä kasteessa uskovainen upotetaan Kristuksen ruumiiseen:
Eli, Jumalan valtakuntaan johtava kaste on vesi yhdityneenä Henkeen, eli SANAN JA PYHÄN HENGEN LIITTO, sillä joka uskoo Jumalan Sanaan, eli Jeesukseen, saa Pyhän Hengen todistuksen SANAN pelastavasta voimasta, eli Pyhä Henki todistaa Jeesuksesta ja tämä VESI ON SITÄ VETTÄ, että kuka sitä juo, ei koskaan enää janoa.
Eli on tehtävä parannus ja uskottava Jeesukseen ja Hänen puhumaansa Sanaan ja sen jälkeen kaikki muu annetaan, eli Jumala synnyttää ihmisen uuteen elämään, eli Itseensä vedestä ja Hengestä ja sen jälkeen usko on sinetöity Jeesuksen Uhrityöhön uskovaan.
Maanpäällä saatava vesikaste on lupaus uuteen elämään, mutta se ei riitä uuteen elämään, jos kastettu ei USKO JEESUKSEEN.
- Kysyjä.
Henki, joka puhut "Profeetta 3":n kautta, tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi?
- Profeetta3
Jeesus Kristus Jumalan ainokainen Poika jolle kuuluu kaikki kunnia kaikessa Amen.
- hän ihminen, lihaan tullut?
Profeetta3 kirjoitti:
Jeesus Kristus Jumalan ainokainen Poika jolle kuuluu kaikki kunnia kaikessa Amen.
Mutta oliko Jeesus Kristus ja ihminen, lihaan tullut?
"Myös lähtivät riivaajat ulos monesta, huutaen ja sanoen: "Sinä olet Jumalan Poika!" Mutta hän nuhteli niitä eikä sallinut niiden puhua, koska ne tiesivät hänen olevan Kristuksen." - Profeetta 3
hän ihminen, lihaan tullut? kirjoitti:
Mutta oliko Jeesus Kristus ja ihminen, lihaan tullut?
"Myös lähtivät riivaajat ulos monesta, huutaen ja sanoen: "Sinä olet Jumalan Poika!" Mutta hän nuhteli niitä eikä sallinut niiden puhua, koska ne tiesivät hänen olevan Kristuksen."Jeesus Kristus siittyi Pyhästä Hengestä Marian kohtuun.
Jeesus Kristus on kolmiyhteinen Isä Poika ja Pyhä Henki.
Jeesus on kertakaikinen uhri Ihmisten edestä, ristillä kuollut, Jumala on antanut Jeesukselle lihaan tuleena kaiken, Sana oli Jumalan tykönä, Jeesus tuli täytämään Sanan, antaen rakkauden lain
Jeesus on rakkauden täyttymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913