Olen viimeaikoina oppinut kantapään kautta asioita korvikepäihteestä- sellaista mikä ei aivan heti olisi tullut mieleen. Olin kyllä kuullut että lapset imppaavat kaasusytyttimien sisältöjä mutta
se ei kaikille tunnu riittävän;seuraava aste onkin sitten että grillikaasupullot muuttuvat lasten hallusinaatiohakuisten bileiden keskipisteeksi.Oma lapseni biletti 11 kilosen kaasupullon ja kaverinsa kanssa neljänä peräkkäisenä päivänä ennenkuin joutui turvautumaan sairaala-apuun. Kammiolepatus oli avuntarpeen syy.
Onko tätä propaanivillitystä muuallakin kuin täällä peräkylillä.Homma pitäisi saada valistuksen kautta loppumaan Tuollainen kammioperäinen häiriö voi jöhtaa aivohalvaukseenkin joten tuollaisten asioiden kanssa ei ole leikkimistä.
Propaanin väärinkäyttö
faija
1
1229
Vastaukset
- Kokemusta on
Eiköhän kohtuumoni ole kokeillut moista, siitä yleensä tullaan tietoisiksi vasta kun jotain sattuu. Silmät selkään ja persreikään, eikä silti auta teini-ikäiset keksivät huumeensa ja ilonsa aina jostain. Veljeni käytti ja sekoili juostessaan päin vaatekaappia, faijan nupissa pimahti ja nosti kurkusta seinälle ja kysyi että mitä helvettiä sä teet.
Siitä saa halvalla ja helposti pään sekaisin, joten kehottaisinkin miettimään miten ja missä kaasuja säilyttelee, ihan samoin kuin lääkekaapin turruttavampia sisältöjäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671