Raakaa peliä USA:ssa

15

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnon suomalaismies ei sanojaan syö, joten oletko edelleen eilisen kirjoituksesi takana, jossa totesit näin yksioikoisesti:

      "En ole venäläismielinen." ???


      Miksi minua aina välillä alkaa hymyillyttää, kun luen teidän iiroilijoiden viestejä?

      • joudut kysymään

        moista? Oletko jo kokonaan menettänyt, himmenevän järjenvalosi. En minäkään, eikä kukaan muukaan, tule sinulta kysymään, miksi kusettaa, miksi itkettää, miksi harmittaa. Hakeudu heti hourulaan, Timo!!! Sinulla saadaan aina lepopedin paikka vapaaksi. Olethan sentään, turhanpäiväisin julkkis.



      • Nojaileva Mies

        Eihän tuossa avauksessa ylistetty Venäjää lainkaan. Kysymyksesi on siis turha.

        Eipä sillä, että Venäjän toimissa olisi ylistämistä sen enempää kuin USA:nkaan vastaavissa. Molemmat pyrkivät kaikin keinoin vahvistamaan sitä niskalenkkiä, jonka ne kuvittelevat ottaneensa maailman muista valtioista. Kuitenkin Venäjää nöyryyttää pieni ja pippurinen Tshetsenia ja USA hankki oikein kunnon tukijoukot Irak-offensiiviinsa, mutta mitään ei olla saatu aikaan. Muutama aseistautunut vastarintamies on pitänyt miehittäjiä pilkkanaan ja samalla terroristit ovat kylväneet rujoa satoaan murhaamalla viattomia irakilaissiviilejä yhtä innokkaasti kuin jenkitkin. Kaikki tuo murhaaminen niin Tshetsheniassa kuin Irakissakin pelkän öljyn ja kyltymättömän vallanhimon takia...

        Kuten tekstistäni voit päätellä, kaikki Yhdysvaltoja kritisoivat ihmiset eivät ole venäläismielisiä/"iiroilijoita". Mutta palstan kiihkoilijat (sinä mukaanluettuna) ovat niin yksisilmäisiä, etteivät näe meitä tasapuolisia tarkkailijoita lainkaan. Minua on monet kerrat haukuttu usanistiksi ja kommariksi, usein vieläpä saman keskustelun aikana. Usanistien mielestä olen venäläismielinen kommari, "iiroilijoiden" mielestä taas imperialismia kannattava usanisti.

        Te kiihkoilijat aiheutatte minulle paljon hupaisia hetkiä!


      • pysyä

        avauksen aiheessa, siinähän on kysymys Usan politikkojen kidutuksen hyväksymisestä.

        Etkö palstan vaki kirjoittajana, jopa erittäin ahkerana, tiedä että on asiatonta keskustella kanssakirjoittajista?


    • Oi Yhdysvaltoja

      Tulipahan taas todistetuksi kuinka nykyäänkin maa makaa. Voi vain kuvitella mitä se on ollut silloin kun se oli helisemässä NL.n ja sen ajan kylmän sodan touhun kanssa. No nyt tosin Venäjän ja Kiinan mahdin edessä.

      • Voi sitä maailman mahtavinta valtiota Yhdysvaltoja, kun suomalaiset iiroilijat eivät voi sitä sietää!

        Onneksi heillä on lohtunaan kirkkaan viisisakaraisen tähden kotimaa Venäjä, joka kaksipäisen kotkan hahmossa vilkuilee vuoroin itään (Kiinaan) ja tutisee pelosta ja vuoroin länteen (Yhdysvaltoihin) -ja tutisee vielä enemmän pelosta!


      • TuumijaT
        Hitman-1 kirjoitti:

        Voi sitä maailman mahtavinta valtiota Yhdysvaltoja, kun suomalaiset iiroilijat eivät voi sitä sietää!

        Onneksi heillä on lohtunaan kirkkaan viisisakaraisen tähden kotimaa Venäjä, joka kaksipäisen kotkan hahmossa vilkuilee vuoroin itään (Kiinaan) ja tutisee pelosta ja vuoroin länteen (Yhdysvaltoihin) -ja tutisee vielä enemmän pelosta!

        Harvassapa ovat ne, jotka katsovat kidutusta ihaillen.

        Näköjään sinä olet yksi heistä.


      • No perusmatemaatikko
        Hitman-1 kirjoitti:

        Voi sitä maailman mahtavinta valtiota Yhdysvaltoja, kun suomalaiset iiroilijat eivät voi sitä sietää!

        Onneksi heillä on lohtunaan kirkkaan viisisakaraisen tähden kotimaa Venäjä, joka kaksipäisen kotkan hahmossa vilkuilee vuoroin itään (Kiinaan) ja tutisee pelosta ja vuoroin länteen (Yhdysvaltoihin) -ja tutisee vielä enemmän pelosta!

        Venäjän on tosiaan tulevaisuus Kiinan ja Intian kanssa. Yhdysvalloista kuuluu tätä nykyä vain valitettavan kehnoja lukuja niin talouden kuin muunkin kehityksen suhteen.


      • No perusmatemaatikko kirjoitti:

        Venäjän on tosiaan tulevaisuus Kiinan ja Intian kanssa. Yhdysvalloista kuuluu tätä nykyä vain valitettavan kehnoja lukuja niin talouden kuin muunkin kehityksen suhteen.

        Tarkoitan avaruudesta otettua valokuvaa, jossa Länsi-Eurooppa, USA ja Australia kylpevät kirkkaassa valossa yön pimeydessäkin.

        Ai Venäjäkö?

        Pari valopilkkua -ehkä Moskova ja Pietari-, muuten sysimusta synkkyys läpi laajan Venäjän maan...


      • etkö muuta enää keksi?
        Hitman-1 kirjoitti:

        Tarkoitan avaruudesta otettua valokuvaa, jossa Länsi-Eurooppa, USA ja Australia kylpevät kirkkaassa valossa yön pimeydessäkin.

        Ai Venäjäkö?

        Pari valopilkkua -ehkä Moskova ja Pietari-, muuten sysimusta synkkyys läpi laajan Venäjän maan...

        no sanotaan vaikka siihen että järjenvalo ei näykään ulospäin. ulkokultaisuus kylläkin... no tulihan tuokin ohjelma ulos jo -90 luvun alussa.


    • Yhdysvalloissa

      Kun alkavat kiduttamaan omiaan. Et ole maksanut veroja, sinua kidutetaan. Et käynyt äänestämässä sinulle määrättyä ehdokasta - kidutetaan.

      Onpa todella demokratia tuo USA.

      Veikkaisin 5-10 vuotta niin alkaa tulla moisia uutisia. Ellei mediaakin kiduteta?

      • Venäjä yksinkertaisesti murskaa tottelemattomien talot ja raiskausten sekä kidutuksen jälkeen tappaa naiset ja lapsetkin.

        Miehethän on tapettu jo aikaisemmin...


      • Oikeamielinen
        Hitman-1 kirjoitti:

        Venäjä yksinkertaisesti murskaa tottelemattomien talot ja raiskausten sekä kidutuksen jälkeen tappaa naiset ja lapsetkin.

        Miehethän on tapettu jo aikaisemmin...

        Eihän Suomessakaan sisällissodan ja miehityssodan aikana kovin helläkätisiä oltu. Jopa leireille joutui vaan niin naiset kuin lapsetkin. Venäjä on aika ymmärtäväisesti loppujen lopuksi kohdellut kapinoitsijoita kun muistaa vaikka Beslanin teot ja kerrostalojen räjäytykset.


      • ITÄ-TIMORILLA
        Hitman-1 kirjoitti:

        Venäjä yksinkertaisesti murskaa tottelemattomien talot ja raiskausten sekä kidutuksen jälkeen tappaa naiset ja lapsetkin.

        Miehethän on tapettu jo aikaisemmin...

        KUINKA MONTA KUOLLUTTA?

        USA TUKI INDONESIAN HALLITUKSEN RATKAISUJA LOPPUUN ASTI - KUNNES YLEINEN MIELIPIDE SAI YHDYSVALLAT LOPETTAMAAN SOTILASAVUN INDONESIALLE.

        YLEINEN ARVIO : 200.000 KUOLLUTTA TURHAAN / USAN AVUSTUKSELLA.

        ITÄ-TIMORIN ITSENÄISYYSPUOLUE KIITTÄÄ!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe