Pirunsarvisorminäyttämisilmiöstä

Niin mikä oli tämä viime keväänä tullut ohjelma jossa oli eri ihmisiä vakiojuontajien lisäksi
Päivi Räsänen ja Steen1,Markku Koivisto ja Jouni Hynynen.

Kun siinä juontaja otti esille sen että sitä käsimerkkiä näytetään tämän ilmiön, Kotiteollisuuden Hynynen sanoi että sehän on äärimmäisen huolestuttavaa.
Pitäähän se paikkansa vaikka vähän yllätyin kenen suusta totuus tulee ilmi.
Hynynenhän on sentään tehnyt lauluja joissa on sanoja kuten "suurta Jumalaa elämään en halua" ja "rukous on vain tuulen huminaa".
Siinä osoittautui ettei Hynynen ole ollenkaan niin huuhaa-mies kuin minä häntä pidin.

Suoraan sanottuna pirunsarvisorminäyttämisilmiö on tyhmä,tyhmä ja tyhmä.
Siis jotkut jotka eivät ymmärrä mitä sen näyttäminen merkitsee merkitseekö että piru ilmestyy jonkun elämään vai mitä?
Jeesus voi nämäkin ihmisparat pelastaa.

9

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhahhei

et kuitenkaan rupea vääntämään Hynysestä jonkinkaltaista uskovaista. Sitä hän EI ole. Eikä tarvitsekaan, koko käsimerkkijuttuhan on pelleilyä, jonka nyt sattuvat jotkut hurahtaneet ottamaan turhan vakavasti. Hynynen on sen verran tolkuissaan, ettei kai halua mennä mukaan moiseen muoti-ilmiöön.

Mistään kummemmasta kun ei reaalimaailmassa ole kyse. Piruja ja perkeleitä kun ei oikeasti ole olemassa kuin hurahtaneiden mielikuvituksessa.

• Kössönöm

Voi niitä CP-vammaisia joiden sormet usein vääntyvät mihin asentoihin tahansa. Jaa että piru korjaa pois vai?
      Ihanko tosissasi uskot tuollaisiin höpinöihin jostain käsimerkeistä?

• angry ippo

taidat olla niitä pellejä jotka kuvittelevat että mörkömies vie jos tekee eleen tai että toinen taruolento pelastaa kuolemalta.

• että kuvittelen että mörkömies vie jos teen tietyn eleen.Vaan että on tyhmää näyttää merkkiä joka saattaa olla pedon tunnus ja josta ei tiedä mitä siitä saattaa seurata.
        Kuulemma sitä näytti ensin black sabbathin Dio joka kuuli isoäidiltään että sillä voi kirota tai torjua kirouksen.
        Sitten se levisi muille keikoille ja festareille.

• Älä naurata

Usko pois kyllä maailmassa voi vääntää sormensa vaikka mihin asentoon ja sillä ei ole mitään merkitystä. Kunhan vaikka vältät nyt keson vilauttelun moottoripyöräjengiläisille (eli tervettä järkeä saa käyttää).

Kaikkea saa ajatella ja mitä tahansa voi sanoa ääneen. Ei mikään mielikuvitus demoni sinua sen takia valtaa.

Sitä en osaa sanoa pelastaako Jeesus.

• kunhan ihmettelen

Sattui vain nuo Kottareiden lyriikat silmiin... korjataan. Kappaleessa "Minä Olen" sanotaan: "Mutta minä olen ja elän ja hengitän, yhtä suurta jumalaa, elämänhalua..." ja kappaleessa "Tämän taivaan alla":

"Pieni ihminen ristii kätensä rukoillakseen.
      Mutta rukous on vain mutina tuulessa
      ei sitä kukaan kuule
      ja jos jostain joskus löytyy jumala
      ei se lapsekseen,
      kuvakseen minua tunnista."

Kannattaa muuten yleisesti aina lukea/kuunnella lyriikat kokonaan, eikä irroitella yksinäisiä sanoja ja lauseita kappaleista. Aika usein kappaleiden sanoma saattaa tällä tavoin aueta hieman paremmin, kuin tarrautumalla yhteen kohtaan kappaleessa.

• hämmä sar

>>>Kannattaa muuten yleisesti aina lukea/kuunnella lyriikat kokonaan, eikä irroitella yksinäisiä sanoja ja lauseita kappaleista. Aika usein kappaleiden sanoma saattaa tällä tavoin aueta hieman paremmin, kuin tarrautumalla yhteen kohtaan kappaleessa.

• kunhan ihmettelen
        hämmä sar kirjoitti:

>>>Kannattaa muuten yleisesti aina lukea/kuunnella lyriikat kokonaan, eikä irroitella yksinäisiä sanoja ja lauseita kappaleista. Aika usein kappaleiden sanoma saattaa tällä tavoin aueta hieman paremmin, kuin tarrautumalla yhteen kohtaan kappaleessa.

>>>-sama pätee Raamatunlukuun, jos haluaa totuuden kaivaa esille.

Näinhän se on, että ei raamatun tarinoista saa sitäkään vähää selkoa, jos sieltä yksittäisiä kohtia vain katselee, kuin että lukee tarinat kokonaan.

Totuutta tulee harvoin minkään yhtyeen lyriikoista etsittyä, eikä raamatustakaan. Tarinoita kertoillaan usein molemmissa, vaikka joissain lyriikoissa tuntuu vaan välillä olevan enemmän todellisuuspohjaa, kuin tuossa maailman eniten luetussa kirjassa.

Raamatusta ja lyriikoista keskustelemeninen menee niin offtopiciksi, että enempää en tässä ketjussa kummastakaan aiheesta jatka (siksi nimesin alkuperäisen vastaukseni irrelevantiksi, halusin vain korjata väärin kuullut lyriikat...).

• Oikaisu!

"Minä palvon yhtä suurta jumalaa: elämänhalua". Näin ne sanat menevät. Ja Hynynen todennäköisesti irvaili muiden asennetta väittäessään olevansa huolestunut. Todellisuudessa hän ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4381
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1550
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      75
      809
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe